Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaan richt bloedbad aan bij Washington

Discussie gestart

usaxtreme

Uitgegeven: 26 december 2005 15:33

WASHINGTON - Een 27-jarige Amerikaan heeft op de ochtend van eerste kerstdag een bloedbad aangericht in de omgeving van Washington, waarbij in totaal vijf doden vielen. Dat meldde de krant The Washington Post maandag.

In McLean schoot Nathan Cheatham eerst zijn 53-jarige moeder dood, bij wie hij in huis woonde. Daarna reed hij naar het ruim tien kilometer verderop liggende Great Falls, waar hij in een afgelegen woning twee mannen en een vrouw doodschoot. Hierna benam hij zichzelf het leven.


Cheatham was de afgelopen jaren wegens drugs- en wapenbezit en mishandeling in aanraking gekomen met de politie, zei een woordvoerder tegen de krant. Wat de aanleiding tot het bloedbad is, is de politie volslagen onduidelijk. Wel staat vast dat alle vijf de slachtoffers elkaar kenden.

#1 - 26-12-2005, 22:17 uur

Mark

Volledig doorgedraaid dus  :o
Verschrikkelijk zeg, vooral ook voor de familie / vrienden en de mensen die iets hebben gezien  :icon_sad:
#2 - 26-12-2005, 23:24 uur

PetraVS

Tja, dit is inderdaad een familie drama, niet veel anders dan het drama in Middelburg in Nederland op Kerstavond, toen een man zijn twee kinderen en zichzelf doodde.  Heel droevig, dit allemaal, maar het gebeurt.  Dat het nu toevallig Kerst is maakt het nieuwswaardig.
#3 - 27-12-2005, 04:06 uur

sweatbox

Tja, dit is inderdaad een familie drama, niet veel anders dan het drama in Middelburg in Nederland op Kerstavond, toen een man zijn twee kinderen en zichzelf doodde.  Heel droevig, dit allemaal, maar het gebeurt.  Dat het nu toevallig Kerst is maakt het nieuwswaardig.

Je bedoelt nieuws in Amerika, neem ik aan.
#4 - 27-12-2005, 07:21 uur

MiamiHeat

Uitgegeven: 26 december 2005 15:33

WASHINGTON - Een 27-jarige Amerikaan heeft op de ochtend van eerste kerstdag een bloedbad aangericht in de omgeving van Washington, waarbij in totaal vijf doden vielen. Dat meldde de krant The Washington Post maandag.

In McLean schoot Nathan Cheatham eerst zijn 53-jarige moeder dood, bij wie hij in huis woonde. Daarna reed hij naar het ruim tien kilometer verderop liggende Great Falls, waar hij in een afgelegen woning twee mannen en een vrouw doodschoot. Hierna benam hij zichzelf het leven.


Cheatham was de afgelopen jaren wegens drugs- en wapenbezit en mishandeling in aanraking gekomen met de politie, zei een woordvoerder tegen de krant. Wat de aanleiding tot het bloedbad is, is de politie volslagen onduidelijk. Wel staat vast dat alle vijf de slachtoffers elkaar kenden.

Las ik in eerste instantie gewoon Chiefram ipv Cheatham  :sorry:
#5 - 27-12-2005, 19:34 uur

MiamiHeat

Tja, dit is inderdaad een familie drama, niet veel anders dan het drama in Middelburg in Nederland op Kerstavond, toen een man zijn twee kinderen en zichzelf doodde.  Heel droevig, dit allemaal, maar het gebeurt.  Dat het nu toevallig Kerst is maakt het nieuwswaardig.

Ik hoop dat ik het verkeerd lees maar ik heb de indruk dat het je allemaal niets doet............hoop echt dat ik het dus verkeerd lees.....
#6 - 27-12-2005, 19:36 uur

Chiefram

Uitgegeven: 26 december 2005 15:33

WASHINGTON - Een 27-jarige Amerikaan heeft op de ochtend van eerste kerstdag een bloedbad aangericht in de omgeving van Washington, waarbij in totaal vijf doden vielen. Dat meldde de krant The Washington Post maandag.

In McLean schoot Nathan Cheatham eerst zijn 53-jarige moeder dood, bij wie hij in huis woonde. Daarna reed hij naar het ruim tien kilometer verderop liggende Great Falls, waar hij in een afgelegen woning twee mannen en een vrouw doodschoot. Hierna benam hij zichzelf het leven.


Cheatham was de afgelopen jaren wegens drugs- en wapenbezit en mishandeling in aanraking gekomen met de politie, zei een woordvoerder tegen de krant. Wat de aanleiding tot het bloedbad is, is de politie volslagen onduidelijk. Wel staat vast dat alle vijf de slachtoffers elkaar kenden.

Las ik in eerste instantie gewoon Chiefram ipv Cheatham  :sorry:

Hahaha, nou, ik heb er gelukkig niets mee te maken hoor.  ;D
Maar inderdaad, ook ik moest ineens aan mezelf denken toen ik dit artikel las, dus het ligt niet aan jou! LOL!  ;)
#7 - 27-12-2005, 20:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15