Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

amerikaanse bruiloft??

Discussie gestart

Jez

Ehm, bontjas???? Cheif, dat kan toch niet! Ik weet zeker dat je een namaak-bontjas bedoelt............

Maar ik weet denk ik wel wat je bedoelt. Zoonlief had laatst galafeest op school. Bij een flink aantal meiden vroeg ik me af hoe die in vredesnaam in die galajurk zijn gekomen. Heeft iemand 'm vastgehouden en is ze er vanaf de kast ingesprongen? Of ik heb me afgevraagd of ze niet hun moeder hadden meegnomen, toen ze de jurk uit gingen zoeken. Of dat er geen spiegel aanwezig was. Of, of ze het begrip "galajurk"echt niet begrepen hebben.
Need I say more? Kijk maar es:

http://www.sgdeoverlaat.nl/

Zoonlief staat op foto nr. 32 (even tellen dus)
#31 - 03-08-2005, 21:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

http://www.sgdeoverlaat.nl/
Zoonlief staat op foto nr. 32 (even tellen dus)

Zéér stijlvol, allebei!
#32 - 03-08-2005, 21:49 uur

Jez

Ja goed he?! Jurk van vriendin was wel een béétje overdone, als je nagaat dat de smoking van zoonlief een rental was............ maar erg mooi!
#33 - 03-08-2005, 22:00 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Ik heb er geen enkel probleem mee als vrouwen in een bontjas lopen. Tuurlijk is het zielig voor de dieren, maar we eten ze ondertussen wel op!

Moet je hier in de winter eens kijken, dan zie je werkelijk elke vrouw in een lange bontjas over straat lopen. De winters zijnhier ook streng. Zal er wel eens een foto van maken als het weer zover is. Dan zul je zien dat het niet dragen van en bontjas in de minderheid is...
#34 - 04-08-2005, 01:26 uur

Annemiek

Nou, ik wedt dat veel van die bontjassen nep zijn hoor.
#35 - 04-08-2005, 02:18 uur

Chiefram

Ik hoop ik wel ja... maar denk niet dat de mensen hier in nep bontjassen gaan lopen.
#36 - 04-08-2005, 03:32 uur

Jez

Ik heb er geen enkel probleem mee als vrouwen in een bontjas lopen. Tuurlijk is het zielig voor de dieren, maar we eten ze ondertussen wel op!


Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar persoonlijk eet ik nooit zeehond of nerts. Tijger heb ik ook nog nooit op, trouwens.
#37 - 04-08-2005, 10:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

Er zijn genoeg vrouwen die ik liever in een dikke vette bondjas zie lopen dan een avond/gala jurk!!!


Ik moest wel ff zoeken hoe het draadje van bruiloft naar (nep) bontjas is gegaan.  ;D ;D ;D

Kennelijk kan je ook in een fur coat naar een wedding.
#38 - 04-08-2005, 15:29 uur

ejb

Huh? Ouders die voor de bruiloft betalen? Da's nieuw voor mij......... Volgens mij betalen in Nederland de meeste stellen zelf voor hun bruiloft en is het aan hun ouders wat voor kado ze willen geven.

Ben ik blij dat wij in België wonen! Hier is het inderdaad zo dat de wederzijdse ouders de het trouwfeest betalen (de 1ste keer dat je huwt natuurlijk).
Wow, da's inderdaad nog eens andere koek. Wij hebben het helaas  :'( ;D toch allemaal zelf moeten betalen, hoewel, ik heb mijn trouwjurk van mijn ouders gekregen, is toch ook niet niks...
#39 - 14-08-2005, 12:46 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15