Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse DVD/PC game doosjes

Discussie gestart

jort

Oke dit is misschien een hele rare vraag, maar ik vraag het me toch al wel een lange tijd af dus :P. En hier op het forum zitten vast wel wat mensen die én in Amerika wonen, en zelf PC games spelen.
Ik vroeg me namelijk al een tijdje af hoe die hoesjes voor PC games er in Nederland uitzien. Als ik op Amerikaanse webshops zoals Amazon.com ga kijken, staan er soms screens bij en die doosjes lijken redelijk dik, en nogal hoog. Nu hadden wij vroeger in Nederland van die oerlelijke kartonnen dozen waar dan nog een los klein CD doosje in zat. Gebruiken ze zulke dozen ook in de States, of zijn het daar gewoon luxe uitvoeringen ter grote van een normaal (Nederlands) DVD doosje (qua hoogte dan). Of zijn ze nóg iets anders :P?

Zelfde geld voor DVD doosjes, hoe zien die er daar in de States over het algemeen uit?
Overigens, als iemand zelf (recente) PC games heeft, dan zijn foto's van de originele verpakking natuurlijk meer dan welkom om het te illusteren  ;D
#1 - 29-07-2006, 13:03 uur

Chiefram

Okay, ik heb even snel (dus natuurlijk weer erg onduidelijk, sorry) foto's gemaakt van een twee-tal Amerikaanse computer games.

De grotere doos links is gekocht bij CompUSA en bevat meerdere schijfjes. De 'normale' doos is gekocht bij Best Buy en bevat 'slechts' een enkel schijfje en dit is volgens mij ook precies hetzelfde als in Nederland:







Geen idee hoe de doosjes er in Nederland uitzien, maar zo zien ze er hier dus uit.
#2 - 30-07-2006, 02:09 uur

Lightstorm

Hoi,

Als je weten wil hoe de verschillende covers of kaften zijn van bv. spellen of films kijk dan eens hiernaar...

http://www.cdcovers.cc/

kun je selecteren uit welk land je het wil zien...

groeten.
#3 - 27-04-2007, 13:17 uur

Lightstorm

edit.

Heeft het zin om in Amerika nieuwe hardware te kopen en mee in de koffer te stoppen naar nederland...
Ik ga volgende maand en vraag me dat af...
Waar kan ik terecht voor computerhardware behalve Compusa ?

en is er ook een vergelijkingssite zoals in nederland bv. tweakers.nl ?

Alvast bedankt voor de reactie...
#4 - 27-04-2007, 13:20 uur

Adriaan47

Probeer eens naar de prijzen te kijken at shops als:... Best Buy ...Fry's.... and Circuit City en vergelijk ze met Holland
#5 - 27-04-2007, 15:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15