Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

amerikaanse...

Discussie gestart

Poison ArroW

kdenk niet zo gauw dat een vrouw hier komt en jez is van jezzie of jezz ofzo kweenie :P en die wagen?
#16 - 08-12-2004, 19:40 uur

Poison ArroW

ja kben 18 kzag amerikaanse meiden ik d8 ff tegenaan mooi niet die ma zag het  :'( en nee kben geen casanova :P
#17 - 08-12-2004, 19:42 uur
« Laatst bewerkt op: 08-12-2004, 19:42 uur door Poison ArroW »

Jez

Nieuw!
kdenk niet zo gauw dat een vrouw hier komt en jez is van jezzie of jezz ofzo kweenie :P en die wagen?

18 jaar en dan al zo bevooroordeeld.........  ;D ;D
J.E.Z. zijn mijn initialen; Jez dus.
En die wagen........Als je een mannengezin hebt zoals ik, ontkom je niet aan auto's en motoren; ik niet tenminste. Maar ik kick wel op een linke bak of een vette motor! De datum van de Autorai staat bij ons al op de kalender.
#18 - 08-12-2004, 21:36 uur
« Laatst bewerkt op: 29-11-2009, 23:58 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

kdenk niet zo gauw dat een vrouw hier komt en jez is van jezzie of jezz ofzo kweenie :P en die wagen?

18 jaar en dan al zo bevooroordeeld.........  ;D ;D
J.E.Z. zijn mijn initialen; Jez dus, van Janneke Eysbroek-Zijlstra  :-X
En die wagen........Als je een mannengezin hebt zoals ik, ontkom je niet aan auto's en motoren; ik niet tenminste. Maar ik kick wel op een linke bak of een vette motor! De datum van de Autorai staat bij ons al op de kalender.
whaha ok! hoezo mannengezin vertel :P ja ik kick ook op snelle wagens, en vrouwen op een motor he
#19 - 09-12-2004, 18:23 uur

Jez

Nou, mijn man is een man ;D en ik heb 3 stiefzoons, waarvan er 1 bij ons woont en de rest zit hier bijna elk weekend. Het gaat hier dus meestal over auto's, motoren en scooters.  Mijn man rijdt V-Max, ik heb tot voor kort motor gereden en mijn oudste stiefzoon is bezig met z'n motorrijbewijs.
#20 - 09-12-2004, 23:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

Nou, mijn man is een man ;D en ik heb 3 stiefzoons, waarvan er 1 bij ons woont en de rest zit hier bijna elk weekend. Het gaat hier dus meestal over auto's, motoren en scooters.  Mijn man rijdt V-Max, ik heb tot voor kort motor gereden en mijn oudste stiefzoon is bezig met z'n motorrijbewijs.
aha vandaar! ja wel cool enzo :P wanneer ga je met de motor in usa scheuren
#21 - 11-12-2004, 12:07 uur

Jez

Ik denk als we er wonen......... Mijn man wil denk ik z'n V-Max meenemen!
#22 - 13-12-2004, 17:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

Ik denk als we er wonen......... Mijn man wil denk ik z'n V-Max meenemen!
whaha ok! maareuh ja hoe oud ben je als ik vragen mag dan  :-X
#23 - 13-12-2004, 20:17 uur

Jez

Je moet die jeugd ook alles leren, he?! Dat hoor je niet te vragen aan een dame..............  ;)
Maar sinds vorige week ben ik 32 lentetjes jong  :-[
#24 - 13-12-2004, 20:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

Je moet die jeugd ook alles leren, he?! Dat hoor je niet te vragen aan een dame..............  ;)
Maar sinds vorige week ben ik 32 lentetjes jong  :-[
whaha ok :P boeiuh ik vraag alles aan dames, hun vallen mij ook altijd lastig dus ja :p en hoe oud voel jij je?
#25 - 14-12-2004, 20:31 uur

Jez

Ik voel me niet een bepaalde leeftijd, ik voel me vooral mezelf!Ik voel me geen 18 meer, want ik ga nooit uit ofzo, die tijd heb ik wel gehad, maar ik voel me ook geen 32; ik denk niet dat ik doorsnee 30-er ben  8) Degenen die bijv. mijn kledingstijl kennen, kunnen dat beamen  ;D Ik zit midden tussen de pubers en leef graag mee, maar ik heb ook veel oudere vrienden. Ik denk ook niet dat ik al oud ben  ??? (Als ik kijk naar kennissen van ons, tegen de 30, nou die zijn me toch al een partij oud!)
Zo goed?
#26 - 14-12-2004, 21:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

Ik voel me niet een bepaalde leeftijd, ik voel me vooral mezelf!Ik voel me geen 18 meer, want ik ga nooit uit ofzo, die tijd heb ik wel gehad, maar ik voel me ook geen 32; ik denk niet dat ik doorsnee 30-er ben  8) Degenen die bijv. mijn kledingstijl kennen, kunnen dat beamen  ;D Ik zit midden tussen de pubers en leef graag mee, maar ik heb ook veel oudere vrienden. Ik denk ook niet dat ik al oud ben  ??? (Als ik kijk naar kennissen van ons, tegen de 30, nou die zijn me toch al een partij oud!)
Zo goed?
whaha yeah ok :p thnx, maareuh ... beamen? nou nou we gaan geen moeilijke woorden gebruiken he :P
#27 - 15-12-2004, 18:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15