Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

amerikaanse...

Discussie gestart

Poison ArroW

Je hebt ze in alle soorten en maten...maar mensen die vaak in US komen of er nu wonen, is het waar dat er in California? de meeste mooie dames wonen, die slank zijn enzo? En dat texas alles bigger and better is :P en toen ik op vakantie was d8 ik wajoow leuke amerikaanse meiden praten praten bleken ze 13! en ik ben 18 ds jammer, ze lijken wel oud die jongeren
#1 - 02-12-2004, 22:29 uur

Jez

Volgens mijn man wonen er alleen maar "vette zeugen" in Amerika.......... En wij zijn vooral in Californie geweest. Maar ach,heb je de laatste tijd wel eens in Nederland om je heen gekeken? Vooral die jonge meiden met de blote buiken-mode en de heupbroeken. Sorry hoor, maar er zijn echt maar weinig mensen die dat kwa figuur kunnen dragen.............
#2 - 02-12-2004, 23:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

ja nederlanders beginnen ook steeds meer "big" te worden maar we hebben over het algemeen wel mooie vrouwen hoor...
#3 - 04-12-2004, 21:45 uur

Jez

Ach, en de gemiddelde Nederlandse man mag er ook wel zijn (zei zij en trouwde een Indo  ;D ); ik had van de week nog een Hollandse Mr. Big aan de kassa  :-[
#4 - 04-12-2004, 23:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Je hebt ze in alle soorten en maten...maar mensen die vaak in US komen of er nu wonen, is het waar dat er in California? de meeste mooie dames wonen, die slank zijn enzo? En dat texas alles bigger and better is :P en toen ik op vakantie was d8 ik wajoow leuke amerikaanse meiden praten praten bleken ze 13! en ik ben 18 ds jammer, ze lijken wel oud die jongeren

Ik ben het helemaal met je eens dat de Amerikaanse jongeren zowel mannelijk als vrouwelijk er vaak veel ouder uitzien dan dat ze daadwerkelijk zijn. Als je in Florida kijkt zien jongens er vaak al ouder uit als ikzelf maar zijn ze amper 15  ::) (meisjes ook trouwens)
#5 - 05-12-2004, 20:39 uur
« Laatst bewerkt op: 05-12-2004, 20:40 uur door heivalido »

Jez

Dat komt door de zon, Heivalido; wacht maar tot jij er een half jaartje woont...............  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
#6 - 06-12-2004, 19:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

whaha ja ze lijken wel ouder ! en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P en uhm... heivaldo ? hoe oud lijk jij dan? ik was daarzo en kzag amerikaanse dames ik praatje maken, ik d8 damn waarom zo jong :P
#7 - 06-12-2004, 20:36 uur

Jez

en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P

Huh? Hoezo dacht je dat ik een man ben  ???
#8 - 06-12-2004, 22:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

whaha ja ze lijken wel ouder ! en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P en uhm... heivaldo ? hoe oud lijk jij dan? ik was daarzo en kzag amerikaanse dames ik praatje maken, ik d8 damn waarom zo jong :P

Ik ben en lijk 28 en de meeste snotneuzen in Florida zien er even oud of zelfs ouder uit dan ik.  ::) ???
#9 - 06-12-2004, 22:31 uur

heivalido

en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P

Huh? Hoezo dacht je dat ik een man ben  ???

Waarschijnlijk vanwege je voorkeur voor die GROTE "Toyota"
#10 - 06-12-2004, 22:32 uur

Jez

whaha ja ze lijken wel ouder ! en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P en uhm... heivaldo ? hoe oud lijk jij dan? ik was daarzo en kzag amerikaanse dames ik praatje maken, ik d8 damn waarom zo jong :P

Ik ben en lijk 28 en de meeste snotneuzen in Florida zien er even oud of zelfs ouder uit dan ik.  ::) ???

Ik zeg toch, zon............. ;D ;D ;D
#11 - 06-12-2004, 22:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

en jez ben je een vrouw? ik d8 een man :P

Huh? Hoezo dacht je dat ik een man ben  ???

Waarschijnlijk vanwege je voorkeur voor die GROTE "Toyota"

Zal ik happen? Neh...............
#12 - 06-12-2004, 22:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Het is inderdaad echt waar dat de mensen in de US er vele jaren (soms wel 10 jaar of veel meer) ouder uitzien dan de Europese mensen, met name de jongeren.

Er lopen hier knakkers rond in de US die zeggen 20 te zijn, maar die zien er echt 10 jaar ouder dan ik zelf ben... en ik ben al 43 !!!  :o

Nah, de meeste 20-jarige hier zien er uit als half in de 30... dat klopt! En niet door de zon, maar door hun kaalheid en opgeblazen lichamen, alsof ze hier allemaal Arnold Schwartzenecker (hoe schrijf je dat eigenlijk) willen zijn, haha...

#13 - 07-12-2004, 19:36 uur

PetraVS

Nou ja, zeg, lekker generaliserend allemaal weer!  De meeste Amerikaanse jongeren (en ik heb twee tieners) zien er heel normaal uit, hoor.  Geen opgeblazen lichamen hier.  
Het is misschien ook waar je aan gewend bent, want toen wij 4 jaar geleden in NL waren, vond ik de middelbare scholieren daar zo ontzettend volwassen overkomen!  De meisjes vooral waren zo lang en zo provocerend gekleed, dat ik ze zo 10 jaar ouder schatte.
Misschien maakt het ook uit waar je bent, mijn visie beperkt zich tot het gebied rond Washington DC.
#14 - 08-12-2004, 03:47 uur

Chiefram

Dat van die meisjes in Nederland heb je helemaal gelijk! De meeste 12 a 14 jarige tieners zien er uit alsof ze al tegen de 20 zijn en kleden zich op uitnodigende manier, dat ik als ouder nooit zal accepteren! Het zal je dochter maar zijn die er als een goedkoop ******* bij loopt!

Ik zeg alleen maar wat mij opvalt wat ik hier zie aan 'jongeren' waarvan ik de leeftijd te horen krijg. Misschien beperkt zich dit hier ook alleen maar tot het gebied in Illinois en is het elders anders...

Geen idee...
 ???
#15 - 08-12-2004, 18:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15