Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie
Amerikaanse politiek/overheid/samenleving => Amerikaanse samenleving => Topic gestart door: hollandranch op 15-06-2007, 20:33 uur
-
Hallo,
een kennis van mij wil een oude Corvette kopen in Texas en overbrengen naar Nederland. Heeft er iemand ervaring met een bedrijf die vanuit Texas (Houston) werkt?
Thanks, Hans
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
Hoi, het vinden is nooit zo moeilijk dankzij Google, echter een goed, betrouwbaar adres is lastiger. Heb inmiddels wel contact met een Nederlander die vanuit Florida veel exportreert, denk dat hij je ook wel kan helpen met importeren naar Florida. Geef maar een gil.
-
Mail Chiefram eens. Volgens mij heeft een kennis van hem een busje in Amerika gekocht en naar Nederland laten verschepen.
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
Hoi, het vinden is nooit zo moeilijk dankzij Google, echter een goed, betrouwbaar adres is lastiger. Heb inmiddels wel contact met een Nederlander die vanuit Florida veel exportreert, denk dat hij je ook wel kan helpen met importeren naar Florida. Geef maar een gil.
Zal ik zeker doen. Heb al contact opgenomen met VOLVO USA voor de gegevens van de EPA en of deze van toepassing zijn op de EUR versie van de S80.
Op de site van de DOT staat niet zoveel info. Bij de Canadezen juist weer heel veel.
De firma die importeerd naar de US moet wel geregistreerd zijn.
Willem
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
Hoi, het vinden is nooit zo moeilijk dankzij Google, echter een goed, betrouwbaar adres is lastiger. Heb inmiddels wel contact met een Nederlander die vanuit Florida veel exportreert, denk dat hij je ook wel kan helpen met importeren naar Florida. Geef maar een gil.
Zal ik zeker doen. Heb al contact opgenomen met VOLVO USA voor de gegevens van de EPA en of deze van toepassing zijn op de EUR versie van de S80.
Op de site van de DOT staat niet zoveel info. Bij de Canadezen juist weer heel veel.
De firma die importeerd naar de US moet wel geregistreerd zijn.
Willem
[/quote
Hierbij het adres:
http://www.oyola-luiijf.com/Salestoeuropepagina0001ENGLISH001.htm] hoop dat je er wat aan hebt. Waarom koop je eigenlijk niet gewoon een Mustang in the States 2006-01
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
Hoi, het vinden is nooit zo moeilijk dankzij Google, echter een goed, betrouwbaar adres is lastiger. Heb inmiddels wel contact met een Nederlander die vanuit Florida veel exportreert, denk dat hij je ook wel kan helpen met importeren naar Florida. Geef maar een gil.
Zal ik zeker doen. Heb al contact opgenomen met VOLVO USA voor de gegevens van de EPA en of deze van toepassing zijn op de EUR versie van de S80.
Op de site van de DOT staat niet zoveel info. Bij de Canadezen juist weer heel veel.
De firma die importeerd naar de US moet wel geregistreerd zijn.
Willem
[/quote
Hierbij het adres:
http://www.oyola-luiijf.com/Salestoeuropepagina0001ENGLISH001.htm] hoop dat je er wat aan hebt. Waarom koop je eigenlijk niet gewoon een Mustang in the States 2006-01
Die staat in San Diego ;D 1966 modell 2006-01
-
Hans, je kunt even proberen met Google, ik probeer juist de andere kant op ;)
Hoi, het vinden is nooit zo moeilijk dankzij Google, echter een goed, betrouwbaar adres is lastiger. Heb inmiddels wel contact met een Nederlander die vanuit Florida veel exportreert, denk dat hij je ook wel kan helpen met importeren naar Florida. Geef maar een gil.
Zal ik zeker doen. Heb al contact opgenomen met VOLVO USA voor de gegevens van de EPA en of deze van toepassing zijn op de EUR versie van de S80.
Op de site van de DOT staat niet zoveel info. Bij de Canadezen juist weer heel veel.
De firma die importeerd naar de US moet wel geregistreerd zijn.
Willem
[/quote
Hierbij het adres:
http://www.oyola-luiijf.com/Salestoeuropepagina0001ENGLISH001.htm] hoop dat je er wat aan hebt. Waarom koop je eigenlijk niet gewoon een Mustang in the States 2006-01
Die staat in San Diego ;D 1966 modell 2006-01
Vertel, ik had in Nederland een Mustang Coupe 1966
-
De broer van mijn oom die had er een en na zijn overlijden heb ik hem gekregen. Mijn oudste neef rijdt er soms in als het mooi weer is en naar meetings.
Zodra wij in Miami zijn haal ik hem op ;) Ook nog een tijdje in een Wagoneer gereden, groen met houten panels, van de jongste oom uit SF.
The bigger the better and there are no substitutes for cubic inches. dansbanaan
-
...no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Ever drive a turbo-charged vehicle?
-
...no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Ever drive a turbo-charged vehicle?
Met qubic inches? 2006-01
-
De broer van mijn oom die had er een en na zijn overlijden heb ik hem gekregen. Mijn oudste neef rijdt er soms in als het mooi weer is en naar meetings.
Zodra wij in Miami zijn haal ik hem op ;) Ook nog een tijdje in een Wagoneer gereden, groen met houten panels, van de jongste oom uit SF.
The bigger the better and there are no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Gaaf man, wij zitten zo'n beetje tussen SF en Miami, kom hem even showen.
-
Eerst de papieren hebben van de emigratie. ze zijn druk bezig om deze te regelen dansbanaan
-
Eerst de papieren hebben van de emigratie. ze zijn druk bezig om deze te regelen dansbanaan
Piece of Cake 2006-20
-
no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Efficientie. We zijn hier in Europa een stuk verder en halen meer PK's uit minder motorvolume. Het extra gewicht van je cubic inches werkt ook nog tegen je.
-
Torque power. 2006-01
-
no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Efficientie. We zijn hier in Europa een stuk verder en halen meer PK's uit minder motorvolume. Het extra gewicht van je cubic inches werkt ook nog tegen je.
Maar een Amerikaan klinkt een stuk mooier 2006-10
-
http://nl.youtube.com/watch?v=vGeQnalPGbo&mode=related&search=
Dit gaat niet met een Eur. 4 pittertje 2006-01
-
http://nl.youtube.com/watch?v=vGeQnalPGbo&mode=related&search=
Dit gaat niet met een Eur. 4 pittertje 2006-01
Dit http://www.youtube.com/watch?v=iWOVDyV4ySI&mode=related&search gaat ook veel lekkerder met een V8
Bart
-
http://nl.youtube.com/watch?v=vGeQnalPGbo&mode=related&search=
Dit gaat niet met een Eur. 4 pittertje 2006-01
Waarom zou je een europees 4pittertje niet op een testbank kunnen zetten?
-
Geintje 2006-01
-
Nooit iets uit Texas kopen, veel oplichters en de grootste zit in het Witte Huis. shiny
-
Geintje 2006-01
Dat van mij ook. Ik had ook kunnen zeggen: moet je een turbo op een Amerikaanse V8 zetten om van een Europees vierpittertje te winnen? :D
-
Nooit iets uit Texas kopen, veel oplichters en de grootste zit in het Witte Huis. shiny
Bush is geen echte Texaan, dus die telt niet mee ;)
-
no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Efficientie. We zijn hier in Europa een stuk verder en halen meer PK's uit minder motorvolume. Het extra gewicht van je cubic inches werkt ook nog tegen je.
als je de pk en torque /gewicht verhouding bekijkt rij je met een Amerikaan met een beetje V8 een heeeele hoop eurootjes schijt.
p.s. waar kon je in de jaren 60 gewone auto's bij de dealer kopen met 400 + p.k's,, en nu ook ( weer) trouwens.
-
no substitutes for cubic inches. dansbanaan
Efficientie. We zijn hier in Europa een stuk verder en halen meer PK's uit minder motorvolume. Het extra gewicht van je cubic inches werkt ook nog tegen je.
als je de pk en torque /gewicht verhouding bekijkt rij je met een Amerikaan met een beetje V8 een heeeele hoop eurootjes schijt.
p.s. waar kon je in de jaren 60 gewone auto's bij de dealer kopen met 400 + p.k's,, en nu ook ( weer) trouwens.
Leg uit, beetje onduidelijke info.
-
Ik bedoel dat de verhouding tussen gewicht en vermogen bij veel amerikaanse auto's gunstiger is dan bij euroos of jappen, zeker bij de wat meer performance modellen. ,zeker bij Mopars :afro: