Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beckham says: Money is not the motive!

Discussie gestart

Verelle

Gisteren is bekend gemaakt dat David Beckham vertrek naar Amerika, om daar te gaan spelen voor LA Galaxy.
Voor de transfer gaat Becks, maar liefst 275 miljoen dollar opstrijken, verdeeld over 5 jaar.

Quote Beckham:

The deal means Beckham will be earning 500 times more each week than most of his team-mates at Los Angeles.

But he said: "I didn't want to go there at 34 years old and for people to say he's only going for the money. It's not what I'm going out there to do."

Beckham added: "I want to take soccer in the US to another level. I think it can go higher in America than anyone can believe."

He added: "Soccer is huge all around the world except in America and that's where I want to make a difference with the kids."



Snabbelt die man al niet genoeg geld bij elkaar dat ze hem zo'n salaris moeten geven?
#1 - 12-01-2007, 08:59 uur
In april terug naar Amerika

Rebecca

Voor zo een bedrag wil ik ook wel gaan voetballen  ;D
#2 - 12-01-2007, 09:21 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

B-man

Tuurlijk is geld niet de reden, hij heeft ze zelfs gesmeekt om hem aub niet zo'n groot bedrag te betalen  ??? ???....yeah right!!!
#3 - 12-01-2007, 12:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Bill

Die kraai van hem wil de hele dag op Rodeo drive rondhangen en alle party's aflopen.
#4 - 12-01-2007, 13:29 uur

B-man

Die kraai van hem wil de hele dag op Rodeo drive rondhangen en alle party's aflopen.

Heb begrepen dat ze dat nu ook al doet!
#5 - 12-01-2007, 14:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Tink

Voor dat geld hadden ze ook iemand kunnen aannemen die echt kon voetballen. Zo wordt het nooit wat met die LA Galaxy's!  cheerb
#6 - 13-01-2007, 11:10 uur
if the Dream is Big enough - the facts don't matter

MiamiHeat

Tis gewoon een mega deal voor LA Galaxy........die 275 miljoen verdienen ze zo terug aan reclame, merchandising, enz. Als je een wist hoeveel Real Madrid en Manchester United aan hem verdiend hebben...........de enige reden waarom Madrid hem wilde houden was vanwege de reclame inkomsten. Echt niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Ik las toevallig een tjdje terug dat er wereldwijd +/- 450.000 officiële shirts verkocht zijn met de naam Beckham op de achterkant. Geen enkele naam is zoveel verkocht als die van hem.
#7 - 13-01-2007, 13:13 uur

B-man

Tis gewoon een mega deal voor LA Galaxy........die 275 miljoen verdienen ze zo terug aan reclame, merchandising, enz. Als je een wist hoeveel Real Madrid en Manchester United aan hem verdiend hebben...........de enige reden waarom Madrid hem wilde houden was vanwege de reclame inkomsten. Echt niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Ik las toevallig een tjdje terug dat er wereldwijd +/- 450.000 officiële shirts verkocht zijn met de naam Beckham op de achterkant. Geen enkele naam is zoveel verkocht als die van hem.


Tja, zo zit sport (of de meeste sporten) vandaag de dag in elkaar  ???
#8 - 13-01-2007, 13:48 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

De Beckhammetjes kunnen wel vast gaan pakken. David heeft tijd zat nu:

  802     Teletekst zo 14 jan           
 ***VOETBAL****************************

 ****  Capello:Beckham speelt niet meer

 ***************************************
                                       
 Real Madrid-trainer Fabio Capello zal
 geen beroep meer doen op David Beckham.
 De Engelse speler maakte eerder deze   
 week bekend dat hij aan het einde van 
 het seizoen naar LA Galaxy vertrekt.   
                                       
 "Beckham zal met het team meetrainen, 
 maar hij zal niet meer spelen";,sprak   
 Capello.Op de vraag of de middenvelder
 de komende zes maanden dan verhuurd zal
 worden,antwoordde de Italiaan:"Dat moet
 je hem zelf maar vragen."             
                                       
 Beckham liet donderdag weten dat hij   
 een vijfjarig contract bij LA Galaxy   
 tekent dat hem ruim 250 miljoen dollar
 gaat opleveren.                       
                                       
 ***************************************
 
#9 - 14-01-2007, 10:51 uur

basjan

Tis gewoon een mega deal voor LA Galaxy........die 275 miljoen verdienen ze zo terug aan reclame, merchandising, enz. Als je een wist hoeveel Real Madrid en Manchester United aan hem verdiend hebben...........de enige reden waarom Madrid hem wilde houden was vanwege de reclame inkomsten. Echt niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Ik las toevallig een tjdje terug dat er wereldwijd +/- 450.000 officiële shirts verkocht zijn met de naam Beckham op de achterkant. Geen enkele naam is zoveel verkocht als die van hem.


Tja, zo zit sport (of de meeste sporten) vandaag de dag in elkaar  ???


Maar dan is het nog LEF hebben van een voetbal clubje in Amerika?
Als de zondag amateur in Nederland dit zal doen kan je voorstellen dat het goed is.. voetbalwie hij leeft in Nederland..
Maar denk je echt dat de Amerikanen op David Beckham zitten te wachten?
ik denk dat 60% van de mensen niet eens wist wie hij was... maar door wat reclame is dat natuurlijk wel zo bij te spijkeren..
Maar dan nog heeft Amerika andere sterren zeker in LA, de sporten die daar overheersen hebben ook hun sterren!

Maar ik weet wel als ik niet zo goed kon voetballen om in Europa HEEEEEEEEL VEEEEEEL geld te gaan verdienen (dus een matige voetbalspeler)
dan zou ik wel kijken als ik in Amerika aan de bak kwam....
Want er is toch ene ... van den Berg of zoiets daar actief die bij Utrecht heeft gespeeld?? Hij heeft het slim gedaan, kon in Nederland geen potten breken maar kan daar leuk zijn hobby uitvoeren..
Zal er miss. niet rijk mee worden, maar dat hoeft ook niet om in Amerika te wonen.. (volgens mij betaalde hij nog gewoon contributie bij Utrecht)

Jammer dat ik niet kan voetballen, ik speel ijshockey.... das al helemaal een nadeel  ;D
daar hebben ze daar al genoeg spelers van die op 1 been beter zijn dan ik op 2!!! :hilarious: :hilarious:
#10 - 20-04-2008, 10:42 uur

MiamiHeat

Tis gewoon een mega deal voor LA Galaxy........die 275 miljoen verdienen ze zo terug aan reclame, merchandising, enz. Als je een wist hoeveel Real Madrid en Manchester United aan hem verdiend hebben...........de enige reden waarom Madrid hem wilde houden was vanwege de reclame inkomsten. Echt niet vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Ik las toevallig een tjdje terug dat er wereldwijd +/- 450.000 officiële shirts verkocht zijn met de naam Beckham op de achterkant. Geen enkele naam is zoveel verkocht als die van hem.


Tja, zo zit sport (of de meeste sporten) vandaag de dag in elkaar  ???

Want er is toch ene ... van den Berg of zoiets daar actief die bij Utrecht heeft gespeeld?? Hij heeft het slim gedaan, kon in Nederland geen potten breken maar kan daar leuk zijn hobby uitvoeren..
Zal er miss. niet rijk mee worden, maar dat hoeft ook niet om in Amerika te wonen.. (volgens mij betaalde hij nog gewoon contributie bij Utrecht)


Dave van den Berg is al jaren getrouwd met een Amerikaanse. Zij wilde graag terug naar de States....hij was een gemiddelde voetballer bij FCU (ze missen hem echter wel enorm). Toen zijn contract afliep na afloop van het seizoen 2005/2006 gunde FC Utrecht hem een transvervrij status en vertrok hij dus samen met zijn Amerikaanse vrouw naar de Verenigde Staten. De linkeraanvaller tekende daar een contract bij Kansas City Wizards In 2007 vertrok hij naar de New York Red Bulls alwaar hij nu een vaste waarde is.

#11 - 20-04-2008, 11:53 uur

sweatbox

Voor het geld is hij zeker niet naar Amerika vertrokken. Het gemiddelde salaris ligt net iets boven $60.000,=. Een schijntje vergeleken met de Europese competities.
#12 - 20-04-2008, 13:21 uur

Anouk

Whahaha, grappenmaker die David.. Tuuuuuurlijk is ie niet voor het geld daarheen gegaan.. Kom op zeg! Alsof ie nee gaat zeggen tegen zo'n bedrag.. Dat heeft ie echt wel nodig met zo'n golddigger aan z'n zij.. Die heeft dat geld hard nodig op om op Rodeo Drive de winkels leeg te shoppen..
#13 - 04-05-2008, 23:58 uur

J-P

Voor het geld is hij zeker niet naar Amerika vertrokken. Het gemiddelde salaris ligt net iets boven $60.000,=. Een schijntje vergeleken met de Europese competities.

En de rest wat ie gaat krijgen van z'n sponsers.......hahaha

Hmmm ik baal best! Ik kan nog geen bal raken wanneer deze zelfs stil ligt!!!  ???
#14 - 15-05-2008, 03:53 uur

ejbgrinder

Gelukkig gaat het niet om het geld dan, want Beck en Gullit bakken er niet veel van voor the Galaxy.  Aan de andere kant. het aantal bezoekers aan wedstrijden waarin Beckham speelt is flink omhoog. 
#15 - 25-07-2008, 05:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15