Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beelden aanslag 11 september op Pentagon vrijgegeven (video)

Discussie gestart

Wop

WASHINGTON - Het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft beelden vrijgegeven van de aanslag op het Pentagon van 11 september vrijgegeven. De beelden zijn afkomstig van bewakingscamera’s. Te zien is hoe een Boeing 757 van American Airlines zich in een vleugel van het overheidsgebouw boort.

Door de beelden vrij te geven hoopt de Amerikaanse regering meer openheid te bieden in het onderzoek naar de aanslagen. Daarbij werden ook twee vliegtuigen in het World Trade Center in New York geboord. Een ander gekaapt toestel crashte in Pennsylvania.

Bij de aanslag op het Pentagon kwamen 189 passagiers, bemanningsleden en medewerkers van het Pentagon om het leven.

Bekijk ook de videobeelden:
http://www.luchtvaartnieuws.nl/video/
#1 - 17-05-2006, 17:30 uur

Skydriver

Ik denk dat de verhalen van een kruisraket hiermee dan ook naar het rijk der fabelen kunnen worden verwezen!
#2 - 17-05-2006, 22:01 uur
The USA....What else?

MetalPig

Te zien is hoe een Boeing 757 van American Airlines zich in een vleugel van het overheidsgebouw boort.
Mja, men zegt het... Ik word er niet veel wijzer van.   embarressed
#3 - 19-05-2006, 11:07 uur

Skydriver

The USA....What else?

MetalPig

Zo duidelijker dan?
http://www.abovetopsecret.com/pages/911_pentagon_757_plane_evidence.html
Word ik ook niet wijzer van, want da's niet nieuw  ;)
Ik bedoelde dat die nieuwe beelden niet echt nieuwe informatie geven.
#5 - 22-05-2006, 11:49 uur

FreezeM

Het blijft natuurlijk de vraag wat er te zien is op de beelden van de meer dan 80 camera's in de omgeving waarvan veiligheidsdiensten direct op 11 september de banden in beslag hebben genomen en die niet worden vrijggeven. Als er niets op te zien is, waarom de beelden dan niet vijgeven.
#6 - 22-05-2006, 12:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15