Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bush wekt ergernis.............

Discussie gestart

MiamiHeat

Nou, de Kerstkaart van Bush was de afgelopen nacht volop in het nieuws op TV!

Voor en tegenstanders lieten hun stem horen, hahaha...  ;D ;D ;D

De kesrtkaart is belangrijker dan de schietpartij op Miami Airport .................waar gaaaaaat het over.
#16 - 08-12-2005, 16:40 uur

Chiefram

Nou, dat van die schietpartij was ook de hele nacht hier op TV hoor, maar je hebt wel gelijk: wat een gezeik om zo'n kerstkaart van Bush en zijn familie.... Als ik zo'n zelfde kaart naar onze familie en vrienden zou sturen, dan kwam het toch ook niet op het nieuws?

 ;D ;D ;D
#17 - 08-12-2005, 16:55 uur

Jez

Hoewel ik me soms wel kan irriteren als we een (kerst)kaartje krijgen doorspekt met bijbelse aanhalingen..


Oh...........dan sla ik jou dit jaar maar over ;)
Hahaha  ;D ;D ;D Zal ik je ff m'n adres pb-en?  ;D ;D ;D
#18 - 08-12-2005, 17:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Kinneret

Nou, dat van die schietpartij was ook de hele nacht hier op TV hoor, maar je hebt wel gelijk: wat een gezeik om zo'n kerstkaart van Bush en zijn familie.... Als ik zo'n zelfde kaart naar onze familie en vrienden zou sturen, dan kwam het toch ook niet op het nieuws?

 ;D ;D ;D

Maar jij bent ook geen president, en de president wordt overal op gekeurd. ;) ;D
#19 - 08-12-2005, 20:47 uur

Chiefram

Die arme Bush kan ook niets goed doen. De helft is voor, de andere helft is tegen... en dat altijd!  :-X
#20 - 08-12-2005, 22:15 uur

Frank S

Die arme Bush kan ook niets goed doen. De helft is voor, de andere helft is tegen... en dat altijd!  :-X

Je bedoelt: een kwart is voor, driekwart is tegen. ;)
#21 - 09-12-2005, 12:12 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Die arme Bush kan ook niets goed doen. De helft is voor, de andere helft is tegen... en dat altijd!  :-X

Je bedoelt: een kwart is voor, driekwart is tegen. ;)

Nee, ik bedoel precies zoals ik het zeg. Deze week op de nieuwszenders waren de peilingen dat 50% van de Amerikanen voor Bush is en 50% van de Amerikanen tegen Bush.
#22 - 09-12-2005, 16:52 uur

Jez

Ha!
#23 - 09-12-2005, 17:35 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

#24 - 09-12-2005, 17:35 uur

Dutchman

Belachelijk natuurlijk dat je tegenwoordig al op moet passen wat je op je kerstkaart zet, of wat voor een tekst je voor het raam hangt.
#25 - 09-12-2005, 19:11 uur

Mississippi

Deze week op de nieuwszenders waren de peilingen dat 50% van de Amerikanen voor Bush is en 50% van de Amerikanen tegen Bush.

Niks nieuws dus, dat was toch ook de uitslag van de presidentsverkiezingen??

#26 - 09-12-2005, 20:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15