Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bush-aap

Discussie gestart

Wop

Bush-aap
Een geschilderd portret van de Amerikaanse president Bush waarin talrijke kleine chimpansees zijn afgebeeld, heeft tot de voortijdige sluiting van een hele kunstexpositie in New York geleid. De kunstwereld spreekt over een beperking van de vrijheid van meningsuiting. De organisatie zag zich tot de sluiting gedwongen na klachten van de directie van het openbare complex waarin de expositie plaatsvond. Het omstreden werk lijkt van een afstandje op Bush. Dichtbij bekeken blijken het apen die in een moeras zwemmen.
#1 - 15-12-2004, 11:10 uur

S a V e

niet zo raar dat ze die apen op bush vonden lijken...

zie
           |
           |
           |
           v
#2 - 12-05-2005, 00:24 uur
« Laatst bewerkt op: 12-05-2005, 14:25 uur door S a V e »
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

Chiefram

Ik zal je even helpen...

Dit is het plaatje dat SaVe heeft geplaatst, maar dat geblokkeerd blijkt te zijn:

#3 - 12-05-2005, 03:53 uur

Chiefram

Ik mag Bush graag als President van Amerika zien, maar kan toch ook wel lachen als ik deze bovenstaande foto zie! LOL!

Bush kennende zal hij er zelf ook wel om moeten lachen...
#4 - 12-05-2005, 03:54 uur

Mississippi

Altijd grappig zo'n ape-vergelijking. Mensen lijken nu eenmaal op apen en dat geldt niet exclusief voor Bush  ;D

De gedwongen sluiting van die kunstexpositie in New York is feitelijk erg on-Amerikaans en doet meer denken aan de donkere jaren van de koude oorlog waarin kunstenaars in het oostblok werden verbannen na kritiek op hun regering.  :-[

#5 - 12-05-2005, 09:53 uur

Kinneret

Tsja in dat opzicht vind ik over het algemeen dat de amerikanen zich ergens sneller over opwinden, ik bedoel maar, zo nu en dan een grap is toch wel leuk, ik denk ook dat die Mr. Bush er zelf ook om kan lachen.
#6 - 12-05-2005, 23:16 uur

Rogier

lol :P
#7 - 15-05-2005, 14:29 uur

FreezeM

@Meinthebox... en de commotie rondom de "hand van God" reclame van Versatel bewijst maar weer eens dat niet alleen sommige mensen in de VS zich snel opwinden. In Nederland heb je ook genoeg lange tenen.
#8 - 18-05-2005, 16:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15