Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Moet hij ter dood veroordeeld worden?

Nee, te weinig bewijs

0 (0%)
Ja, hij was absoluut betrokken bij 9/11
100%
7 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5

Death for Moussaoui Debated

Discussie gestart

B-man

Er is natuurlijk al oneindig veel over gepraat en dat zal nog wel even doorgaan. Wat vinden jullie, moet hij ter dood veroordeeld worden omdat hij mee heeft gedaan aan de aanslagen op 9/11 of is hij onschuldig en willen ze gewoon iemand hebben om voor 9/11 te kunnen straffen?

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/03/03/AR2006030301751.html

B-man
#1 - 04-03-2006, 13:23 uur
« Laatst bewerkt op: 04-03-2006, 13:26 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Chiefram

Zo'n figuur de dans laten ontspringen?

Dacht het niet!

Terstond executeren die gast. Hij zit niet voor niets vast en ook al zou zijn rol niet veel in deze hebben betekend, elke rol is er een en elke terrorist of die achter de terroristen staat moet opgeruimd worden.

Ik wil zelf maar al te graag de injektie komen geven, ook al moet ik er op eigen kosten heen vliegen om het uit te voeren. Ik sta vooraan in de rij!
#2 - 04-03-2006, 17:21 uur

bgroeneveld

Levenslange gevangenisstraf, hij heeft tenslotte niet meegedaan, zat in de gevangenis op het ogenblik dat de vliegtuigen de torens binnenvlogen.
#3 - 04-03-2006, 23:22 uur

usaxtreme

Zo'n figuur de dans laten ontspringen?

Dacht het niet!

Terstond executeren die gast. Hij zit niet voor niets vast en ook al zou zijn rol niet veel in deze hebben betekend, elke rol is er een en elke terrorist of die achter de terroristen staat moet opgeruimd worden.

Ik wil zelf maar al te graag de injektie komen geven, ook al moet ik er op eigen kosten heen vliegen om het uit te voeren. Ik sta vooraan in de rij!

amen  8)
#4 - 05-03-2006, 18:58 uur

Jez

Ik heb net voor "ja" gekozen, na het zien van het nieuws vanochtend.
Hij heeft geen spijt en zou zelfs willen dat nog meer Amerikanen lijden en doodgaan.
Doodstraf dus.

Bron: NRC
#5 - 14-04-2006, 08:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Ik heb net voor "ja" gekozen, na het zien van het nieuws vanochtend.
Hij heeft geen spijt en zou zelfs willen dat nog meer Amerikanen lijden en doodgaan.
Doodstraf dus.

Bron: NRC

Als hij de doodstraf niet krijgt dan snap ik er niets meer van!!!

B-man
#6 - 14-04-2006, 12:30 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

towncar59

Voor dat soort figuren is het een eer om op deze manier te sterven, als een martelaar...dat gun ik hem echt niet, laat hem maar voor de rest van z'n leven in een cel zonder daglicht doorbrengen..zonder kans op vervroegde vrijlating. Een martelaarsdood schrikt evt. toekomstige terroristen niet af, integendeel...

Ron
#7 - 14-04-2006, 13:16 uur

B-man

Voor dat soort figuren is het een eer om op deze manier te sterven, als een martelaar...dat gun ik hem echt niet, laat hem maar voor de rest van z'n leven in een cel zonder daglicht doorbrengen..zonder kans op vervroegde vrijlating. Een martelaarsdood schrikt evt. toekomstige terroristen niet af, integendeel...

Ron

Misschien wel waar wat je zegt! Maar ik twijfel een beetje aan zijn oprechtheid en daarmee bedoel ik zijn wil om als martelaar te sterven. Volgens mij doet die gast 't in zijn broek voor de dood en van mij mag ie daarom wel een aantal jaren zweten in zijn celletje, wachtend op dat ene moment!

B-man
#8 - 14-04-2006, 14:05 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Precies; doodstraf betekent in de praktijk dat je nog járen kunt gaan wachten tot je "aan de beurt bent".
Dus eigenlijk krijgt hij dan allebei  ;)
#9 - 14-04-2006, 22:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15