Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Duitsers zenden weer geen (extra) troepen

Discussie gestart

B-man

Amerika mag wat mij betreft troepen eisen van Duitsland (en andere landen) als het gaat om Afghanistan. Ik vind echt dat grote landen als Duitsland en Frankrijk een keertje hun verantwoordelijkheid moeten nemen ipv alleen maar een grote mond hebben, veel zeggenschap eisen maar verder niets doen!!!

BERLIN, Germany (CNN) -- Germany insists it will not send more troops to Afghanistan and it will not move them to the restive south, despite a reported request from the United States.

Rest artikel: http://edition.cnn.com/2008/WORLD/europe/02/01/germany.afghanistan/index.html

We krijgen in ieder geval wel een keertje credit voor onze inzet:


Canada, the United States, Britain, Netherlands and Australia are among the countries doing much of the fighting in Afghanistan.
#1 - 01-02-2008, 17:40 uur
« Laatst bewerkt op: 01-02-2008, 17:43 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

bgroeneveld

Ja, ja, eerst de boel in het honderd sturen, en dan maar klagen, dat niemand mee wil doen.

Dat gezegd zijnde: als Europa echt wil voorkomen dat de rassenmoorden uit de Tweede Wereldoorlog nooit meer herhaald worden, dan zou men wel iets meer kunnen/mogen doen. Waarom hebben we anders al die militairen met al die mooie speeltjes?
#2 - 01-02-2008, 18:21 uur

J-P

is het niet zo dat het stiekem alleen maar over centjes gaat...........ik heb zo'n gevoel van wel  :P
#3 - 02-02-2008, 03:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15