Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hebben de Amerikanen echt meer overgewicht dan bijv Nederlanders?

Discussie gestart

PetraVS

Ik kan slechts spreken over mijn ervaringen met fietsen in mijn omgeving.   Ik fiets regelmatig, echter ik woon in een rural omgeving en daar is men gewoon geen fietsers gewend, dus het is extra uitkijken geblazen, zeker met de snelheden die op de rural wegen worden gehanteerd.  Ik neem geen risico en zal zeker niet ten koste van alles op mijn strepen gaan staan als het komt op hoeveel "recht" ik op de weg heb.  Ik geloof overigens dat ik wel eens bij Petra in de buurt zou willen fietsen.  Het lijkt wel leuk daar.



Je bent altijd welkom, hoor!  Je hoeft zelfs je fiets niet mee te nemen, we hebben nog wel een mountainbike voor je ;).
#31 - 31-08-2006, 02:02 uur

Loek

Hou ik je aan.  Ik wil die rolling Virginia hills wel eens onder de wielen voelen  :)
#32 - 01-09-2006, 01:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15