Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Europa moet ophouden met demoniseren van Amerika

Discussie gestart

Jez

Mijn man en ik riepen al 10 jaar "volgend jaar gaan we naar Amerika". Dit omdat mijn man er erg veel familie heeft wonen. Maar dan zagen we weer zo'n tv-programma (bijv. Highway Patrol) en dan dachten we: rare jongens die Amerikanen, die sporen niet!

Affijn, in 2002 zijn we dan toch gegaan, en we waren meteen helemaal om. We hadden ons niet gerealiseerd hoe ontzettend mooi het er is (dat komt toch niet naar voren, hier op tv) en hoe ontzettend aardig die Amerikanen zijn! Het werd ons duidelijk dat we al die jaren een volkomen verkeerd beeld voorgespiegeld hebben gekregen. En nu leeft bij ons dus ook de grote wens om in Amerika te kunnen leven.

Ik merk dat ik Amerika vaak moet verdedigen, als we mensen over onze liefde voor dit land vertellen. Het blijkt dat de meeste mensen hetzelfde beeld hebben dat wij ooit hadden. Je merkt dus duidelijk de invloed van de media hierop!

Wat wel grappig is: de meeste Nederlanders denken dat Amerika heel onveilig is. Mijn tante, die in Folsom, CA woont, zou dit jaar naar Nederland komen. Ze durft alleen niet zo goed, door alles wat er hier aan de hand is. Haar beeld van Nederland is, dat het hier heel onstabiel en onveilig is...............
#16 - 11-02-2005, 14:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15