Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

zijn er nog Football fans in NL

Ja, absoluut de mooiste sport
41.4%
12 (41.4%)
ja ik volg het zeer regelmatig
20.7%
6 (20.7%)
ja ik ken de nfl redelijk
13.8%
4 (13.8%)
geen mening
3.4%
1 (3.4%)
nee, het intereseert me niet zo
17.2%
5 (17.2%)
nee, nfl, nooit van gehoord.
3.4%
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 21

Football NFL

Discussie gestart

brius

Hi, ben net nieuw op dit forum en zie gelukkig dat er nog andere football (de goeie american versie) fans zijn! ik weet dat ik niet kan wachten tot the start of the season!
Ben zelf sinds 8 jaar football gaan volgen, o.m. door een goede vriend. ben zelf 2 keer naar een game geweest in de VS en hoop dat dit jaar ook te gaan doen. Mijn team is THE NEW YORK GIANTS  cheer cheer!! hopelijk kan ik met jullie hier van gedachte wisselen over die mooie sport!
GO GMEN!!
#46 - 24-07-2006, 05:05 uur

B-man

Hi, ben net nieuw op dit forum en zie gelukkig dat er nog andere football (de goeie american versie) fans zijn! ik weet dat ik niet kan wachten tot the start of the season!
Ben zelf sinds 8 jaar football gaan volgen, o.m. door een goede vriend. ben zelf 2 keer naar een game geweest in de VS en hoop dat dit jaar ook te gaan doen. Mijn team is THE NEW YORK GIANTS  cheer cheer!! hopelijk kan ik met jullie hier van gedachte wisselen over die mooie sport!
GO GMEN!!

Dan ben je zeker aan het juiste adres!!! We hebben dit jaar een poule georganiseerd voor de Superbowl en play-offs en we gaan dat volgend seizoen uiteraard ook weer doen. Mijn team is ook NY Giants  2006-01

B-man
#47 - 24-07-2006, 17:53 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Mijn team is THE NEW YORK GIANTS 

Mijn team is ook NY Giants  2006-01
B-man
Citaat

Oei, twee GURU's in spe dat wordt knokken om de volgende titel.

Hans
#48 - 24-07-2006, 19:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Eerst knokken om de MLB GURU-titel  ;D
#49 - 24-07-2006, 20:58 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

brius

Dan ben je zeker aan het juiste adres!!! We hebben dit jaar een poule georganiseerd voor de Superbowl en play-offs en we gaan dat volgend seizoen uiteraard ook weer doen. Mijn team is ook NY Giants  2006-01

B-man

Ha B-man,
altijd goed om mede G-MEN fans te ontmoeten! wil ook zeker mee doen met die poule! hoop wel dat ze dit jaar verder komen dan een shutout :'(  ;)
GO BIG BLUE  cheer
#50 - 25-07-2006, 05:00 uur

MiamiHeat

En tot die tijd geniet ik nog even van mijn NFL GURU 2006 status....... cheer
#51 - 25-07-2006, 19:01 uur

B-man

En tot die tijd geniet ik nog even van mijn NFL GURU 2006 status....... cheer

Ik vond al dat de reactie lang op zich liet wachten  ;) :D
#52 - 26-07-2006, 12:38 uur

brius

Gaat het bij jullie ook al kriebelen, bij mij wel..... NFL season is about to kick off  cheer  cheer  cheer :D
hoop op een super seizoen met SB=ManningBowl
Go Big Blue
#53 - 06-08-2006, 06:29 uur

B-man

Gaat het bij jullie ook al kriebelen, bij mij wel..... NFL season is about to kick off  cheer  cheer  cheer :D
hoop op een super seizoen met SB=ManningBowl
Go Big Blue

Kriebelt zeker al, laatst weer wat oude wedstrijden gezien op ESPN Classic en dat helpt!
#54 - 06-08-2006, 16:19 uur

MiamiHeat

Mijn team heeft de eer om NFL season 2006-2007 te openen...............mijn Dolphins spelen tegen Pittsburgh.

De datum van 7 september staat al heeeeeel lang in mijn agenda...................
#55 - 07-08-2006, 21:11 uur

B-man

Mijn team heeft de eer om NFL season 2006-2007 te openen...............mijn Dolphins spelen tegen Pittsburgh.

De datum van 7 september staat al heeeeeel lang in mijn agenda...................

Hmmmm, Pittsburgh......Pittsburgh, hebben die vorig jaar niet iets gewonnen?!  ;)
#56 - 07-08-2006, 21:20 uur

Patrick_NH

Hoi Grove,

Mijn team:  cheer New England Patriots  cheer spelen op 8 oktober en 10 december tegen jouw Dolphins.....
Dolphins - Patriots altijd een leuke wedstrijd om te zien.

Mijn voorspelling:
8 oktober: Dophins pakt een 14-10 winst in Foxboro
10 december: Patriots in Miami nemen revanche met 24-6

Dus ik voorspel dat de Patriots en the Dolphins ieder een wedstrijd winnen.

Welke uitslag verwacht jij?

Op papier zijn the Dolphins een stuk sterker geworden ten opzichte van het vorig seizoen. Patriots hebben de eerste 5 weken een learning curve met de vele nieuwe spelers.
#57 - 07-08-2006, 22:24 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

MiamiHeat

Hoi Grove,

Mijn team:  cheer New England Patriots  cheer spelen op 8 oktober en 10 december tegen jouw Dolphins.....
Dolphins - Patriots altijd een leuke wedstrijd om te zien.

Mijn voorspelling:
8 oktober: Dophins pakt een 14-10 winst in Foxboro
10 december: Patriots in Miami nemen revanche met 24-6

Dus ik voorspel dat de Patriots en the Dolphins ieder een wedstrijd winnen.

Welke uitslag verwacht jij?

Op papier zijn the Dolphins een stuk sterker geworden ten opzichte van het vorig seizoen. Patriots hebben de eerste 5 weken een learning curve met de vele nieuwe spelers.

Tis mij nog wat te vroeg om uistlagen te gaan voorspellen maar eerlijk gezegd verwacht ik dit jaar wel wat van de Dolphins. Van mijn oom en tante en vrienden in Miami krijg ik dezelfde berichten.........ze zijn erg hoopvol. 
#58 - 09-08-2006, 17:06 uur

MiamiHeat

Ik baal trouwens wel want ik ben tijdens de season opener op vakantie en kan het dus niet zien................. embarressed
#59 - 09-08-2006, 17:07 uur

brius

Mooi voor jouw team dat ze de eerste wedstrijd spelen. Ik ga er iig van uit dat mijn team de allerlaatste wedstrijd speelt  2006-20  2006-04
 cheer GO GMEN cheer
PS: MAAR SUC6 EN HEEL VEEL PLEZIER DIT SEIZOEN  2006-01
#60 - 10-08-2006, 05:37 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15