Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geen NHL meer in 2012

Discussie gestart

martinm

Voor de NHL liefhebbers......

De Noord-Amerikaanse ijshockeycompetitie NHL gaat dit jaar niet meer van start. De organisatie van de NHL heeft maandag het programma tot en met 30 december geschrapt. Dat betekent dat nu al ruim 40 procent van het aantal wedstrijden van dit seizoen uit het schema is gehaald.
 
De belangrijkste ijshockeycompetitie ter wereld had eigenlijk op 11 oktober moeten beginnen. Vanwege een verschil van mening tussen de clubeigenaren en de spelersvakbond over de verdeling van het geld, is sinds half september een zogeheten lock-out van kracht. Dat betekent dat de ijshockeyers niets mogen doen. Vele onderhandelingen hebben vooralsnog geen doorbraak opgeleverd.

In 2004 was er zo veel onenigheid tussen de betrokken partijen dat het hele seizoen niet doorging.

http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3361261/2012/12/10/Geen-NHL-meer-in-2012.dhtml
#1 - 10-12-2012, 21:00 uur

MiamiHeat

Ongelooflijk toch. Net als vorig jaar bij de NBA. De spelers en bond lijken te vergeten dat ze hiermee vooral de fans raken. Heel eerlijk....als de fans niet naar de stadions komen zullen nooit meer spelen!
#2 - 16-12-2012, 12:14 uur

Hans B

Van mij mag iedereen een goed belegde botenham verdienen, maar ik hoop dat de clubeigenaren hun poot stijf houden. Bij 99 van de 100 spelers kunnen de verdienste best ietsje minder in deze kommer en kwel tijd. Helaas voor de fans.
#3 - 16-12-2012, 15:05 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Ik begrijp dat Hans maar zijn het niet de clubs geweest die bij hun volle verstand deze spelers in de eerste plaats een vet contract hebben aangeboden. Ach ze zullen er vast wel uitkomen. Bij ons duurde de CAO onderhandeling ook 9 maanden...ging alleen over andere bedragen hahahaha
#4 - 16-12-2012, 15:25 uur

MiamiHeat

Vanaf 19 januari gaan ze weer spelen. 48 wedstrijden dit jaar. CAO akkoord voor 10 jaar!!
#5 - 13-01-2013, 09:36 uur

Pieter79

Gelukkig maar. De lokale bars in Minneapolis, rondom de ice rink, hebben mensen moeten ontslaan vanwege afgenomen drukte. Ik ben er (nog) geen fan van, maar voor al die mensen die graag deze wedstrijden bezoeken is het een goede zaak!
#6 - 13-01-2013, 22:48 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15