Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geen reactie uit Amerika

Discussie gestart

Hans

Ik heb in het kader van onze rondreis door Amerika volgende maand links en rechts informatie opgevraagd. Bijvoorbeeld bij Cruise america, diverse campgrounds, het hotel van onze eerste nacht, etc. Alles bij elkaar een stuk of tien mails. Op vallend is dat ik op geen van allen een reactie heb gekregen. Doodstil blijft het.
Is het wellicht in Amerika ongebruikelijk om informatie per email op te vragen ? In sommige gevallen was het toch gewoon een email formulier op een site van zo'n bedrijf.
Ik begrijp er niks van.
Iemand ervaring mee ?

Hans
#1 - 20-04-2007, 23:05 uur

hollandranch

Ik heb in het kader van onze rondreis door Amerika volgende maand links en rechts informatie opgevraagd. Bijvoorbeeld bij Cruise america, diverse campgrounds, het hotel van onze eerste nacht, etc. Alles bij elkaar een stuk of tien mails. Op vallend is dat ik op geen van allen een reactie heb gekregen. Doodstil blijft het.
Is het wellicht in Amerika ongebruikelijk om informatie per email op te vragen ? In sommige gevallen was het toch gewoon een email formulier op een site van zo'n bedrijf.
Ik begrijp er niks van.
Iemand ervaring mee ?

Hans

Hoi Hans, wij hebben een camping in Texas en ja veel Amerikanen reageren niet op e-mails. Ik heb 3 bedrijfjes en is soms reuze frustrerend maar is niet anders. Bellen en faxen is misschien beter om afspraken vast te leggen. Succes van een andere Hans
#2 - 20-04-2007, 23:10 uur

Bakvet

Het zou ook nog kunnen dat je van een gratis e-mail adres gebruik maakt dat allerlei hyperlinks en reclame met jouw bericht meestuurt. In dat geval kom je niet altijd door de spam-filters heen.
#3 - 21-04-2007, 15:06 uur

Adriaan47

Het is ook mogelijk en vaak het geval dat jou e/mail in hun JUNKMAIL aankomt
#4 - 21-04-2007, 15:10 uur

hollandranch

Junk en Spam zijn opties maar ik weet nu uit ervaring dat er in The States slecht reagreert wordt op e-mails en als het belangrijk is bel ik na. In Nederland begint dit ook door te dringen, wij hebben 2 bedrijfjes in Nederland en ook daar wordt e-mail verkeer ook steeds slechter. Het lijkt er op dat mensen e-mails alleen beantwoorden als het uitkomt, reden waarschijnlijk, te druk  :'(  In een van de laatste bedrijven waar ik werkte in Nederland was het beantwoorden van een mail binnen 2 weken normaal, men had het druk met bezoekjes aan office-centers en veel koffie drinken  embarressed
#5 - 21-04-2007, 15:28 uur

Hans

Oke, bedankt voor de reacties. Toevallig vandaag wel een keurige reactie gehad van een RV park. Mijn Email is overigens gewoon @home adres dus geen spam of ads.
Kreeg al eerder de indruk dat Amerika meer naar de telefoon grijpt dan naar de mail. Nou, nog drie weken en we gaan het ter plaatse ervaren.

groeten
Hans
#6 - 22-04-2007, 23:13 uur

ned in MO

Van drie naar twee  bedrijfjes hans?

Wij hebben er ook drie trouwens.

Real estate brokerage
real estate investment
Physical Therapie
#7 - 23-04-2007, 04:47 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

Van drie naar twee  bedrijfjes hans?

Wij hebben er ook drie trouwens.

Real estate brokerage
real estate investment
Physical Therapie

2 in Nederland en 3 in Amerika, totaal 5, wel grappig die combinatie van jullie Real Estate investment en als het mis gaat Psysical Therapie  2006-10 goede combinatie!!  Deze week is hier weer veel wachten op berichten van contractors, klanten in Amerika en Nederland  embarressed  Wat kost een uurtje Psysical Therapie? ::)
#8 - 25-04-2007, 00:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15