Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gelukkig is ze...

Discussie gestart

sweatbox

Miss South Carolina: Oordeel zelf.
#1 - 27-08-2007, 18:32 uur

Wop

BLOND!  2006-10
#2 - 27-08-2007, 18:55 uur

Anouk

Whahahaha 2006-10 Maar op zich kan ze wel gelijk hebben - niet iedereen heeft een kaart van de wereld thuis hangen 2006-18


Wel zonde hoor.. Die domme jeugd van tegenwoordig, allemaal de schuld van de ouders ook.. Die hebben alleen maar interresse voor dat kroontje ::) In dit geval dan..
#3 - 27-08-2007, 19:14 uur

PetraVS

Ze is in de leer geweest bij onze president , heel veel woorden zonder iets zinnigs te zeggen ;).
#4 - 28-08-2007, 00:09 uur


USofA

Whahaha ga stuk hier  2006-05
Zou zij 1 van die Amerikanen zijn die Amerika ook daadwerkelijk niet kan aanwijzen op de kaart?  :angel:
#6 - 28-08-2007, 09:57 uur

Mr-Leo

Ik ben ze wel tegen gekomen hoor! Holland is hetzelfde als Amsterdam, en is een stad in het land Europa.
#7 - 28-08-2007, 11:01 uur

BbimmerR

Ik ben ze wel tegen gekomen hoor! Holland is hetzelfde als Amsterdam, en is een stad in het land Europa.

Oh zo vaak ja  ;D Ik zeg niet eens meer dat ik uit holland kom, maar dat wij in Amsterdam wonen. Dan weten de meeste mensen wel waar je het over hebt. Je krijgt dan soms leuke reacties: Amsterdam? Oh that's a very nice country  2006-10
#8 - 28-08-2007, 11:27 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

ceetje

Ik ben ze wel tegen gekomen hoor! Holland is hetzelfde als Amsterdam, en is een stad in het land Europa.

Oh zo vaak ja  ;D Ik zeg niet eens meer dat ik uit holland kom, maar dat wij in Amsterdam wonen. Dan weten de meeste mensen wel waar je het over hebt. Je krijgt dan soms leuke reacties: Amsterdam? Oh that's a very nice country  2006-10

Het gekke is ... deze ervaring hebben wij eigenlijk niet. De meeste mensen die wij spreken hebben toch een redelijk beeld van Nederland/Holland. En degene die het niet hebben zeggen alleen: oh wow!  1smile
#9 - 28-08-2007, 13:33 uur

Anouk

Het eerste wat ze bij mij zeiden op school - oh cool! Weed! It's legal there right? I want to go to Amsterdam man!


Om moe van te worden.. Maar ja, toen was ik zelf een aantal jaartjes jonger en die groep mensen ook tussen de 15 en 18 2006-10 Ze vonden het ook maar vreemd dat ik zelf nooit aan drug ben gekomen..
#10 - 28-08-2007, 15:49 uur

PetraVS

Zo vreemd is dat anders niet, als je naar de souvenir winkels in Amsterdam kijkt, alles is wiet, wiet en nog eens wiet.  Je kunt het buitenlanders dan niet kwalijk nemen, dat ze denken, dat er tussen iedere straatsteen zo'n plantje groeit, bij wijze van spreken (daar heb ik me dus enorm aan geergerd, kun je wel zien ;)).
#11 - 29-08-2007, 01:29 uur

jerbia

Maar ja, Nederland bestaat gelukkig niet alleen uit Amsterdam ;)
#12 - 29-08-2007, 01:31 uur

PetraVS

Ik ben ze wel tegen gekomen hoor! Holland is hetzelfde als Amsterdam, en is een stad in het land Europa.

Hm, als Amerikaan Nederland niet kunnen aanwijzen op een kaart vind ik heel wat anders, dan de VS niet kunnen aanwijzen.   Ik wil ze de kost niet geven in Europa, die denken, dat New York de hoofdstad van Amerika is en hoeveel mensen kunnen die stad op een kaart aanwijzen?  Of mijn staat, Virginia?  Daar heeft de halve Nederlandse bevolking nog nooit van gehoord, terwijl die zo'n vijf keer groter is, dan Nederland.  Hoge bomen vangen veel wind en er zijn 300 miljoen Amerikanen, dus het is heel makkelijk er domme, maar ook super slimme tussen te vinden.
#13 - 29-08-2007, 01:32 uur

PetraVS

Maar ja, Nederland bestaat gelukkig niet alleen uit Amsterdam ;)

Voor veel (de meeste?) buitenlanders helaas wel :(, dat is alles wat zij van het land zien, met uitzondering misschien van een stop in de Keukenhof of Volendam.  En ik vind dat heel jammer!  Ik was echt geschokt de laatste keer, dat ik er was, het is geen wonder, dat sex en drugs blijven hangen in de gedachten van bezoekers (hoewel er natuurlijk ook veel goeds te vinden is in Amsterdam, maar als toerist moet je dat maar net weten).
#14 - 29-08-2007, 01:34 uur

jerbia

Ik heb zelf ook altijd het gevoel dat ik 'in een ander land' ben als ik in Amsterdam rondloop. Inderdaad jammer, want het is een prachtige stad.
#15 - 29-08-2007, 01:36 uur
« Laatst bewerkt op: 29-08-2007, 01:39 uur door jerbia »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15