Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

HAL Cruise New York > Rotterdam 16 mei 2009

Discussie gestart

pw.van.andel@hccne

Wat is mooier dan naar de VS te vliegen? Terug naar huis te varen! Zie http://www.hollandamerica.com/find-cruise-vacation/FindCruises.action?destCode=&durationCode=&portCode=NYC&dateCode=5_2009&shipCodeSearch=RT

Dit soort overtochten (NYC naar Rotterdam!) is zeldzaam. Het lijkt niet echt op de vroegere crossings: die deden er een kleine week over en draaiden dan met veel getoeter (er was nog geen radio contact met de 4 sleepboten) voor ze aanlegden aan de Wilhelminakade. Nu stoppen ze bij elke haven onderweg en rekken de overtocht tot 15 dagen. Maar na aankomst plan ik overboord te springen en naar huis te zwemmen. Kan mijn vrouw de koffers door de douane doen en over de Erasmusbrug slepen. Als het water echt te koud is kan ik ook de watertaxi nemen. Met koffers.   

Sinds de HAL een kantoor heeft in Rotterdam, maken ze moeilijker voor ons (Nederlanders) om in de US te boeken. De US Cruise Sites stellen dan dat ze voor een aantal landen de HAL (en alle andere mij'n van dezelfde eigenaar) niet mogen laten zien aan ons. Maar je kan dus wel per eMail om een prijs vragen en boeken. Of per proxy in de US de VS sites bekijken. Of doen als je toch in de VS bent, het daar doen. 

Het is onze ervaring dat de cruise prijzen oplopen in de tijd (last minute excluded) en ik verwacht dat deze cruise wel uitverkocht raakt. In ieder geval: het overdenken waard. En ten leste: kort geleden werd iemand bekeurd omdat die in het ijskoude Maaswater aan het zwemmen was. Bleek verboden te zijn! 
#1 - 20-05-2008, 00:34 uur
« Laatst bewerkt op: 20-05-2008, 00:39 uur door Peter W. »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15