Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Weer een trieste gebeurtenis nu in Aurora, Denver, CO

Discussie gestart

Hans B

Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

.... waar Loek woont.......
#2 - 20-07-2012, 20:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

.... waar Loek woont.......

Inderdaad.   
#3 - 20-07-2012, 22:01 uur

Pieter79

Ja dacht gelijk aan hem toen ik het hoorde... Loek, ben je er nog??
#4 - 20-07-2012, 22:19 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Loek is al een maandje niet actief geweest.
Maar ik weet dat hij een eigen bioscoop in the basement heeft .......
#5 - 23-07-2012, 14:42 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Old Faithful

En op een ander forum heeft hij zich al gemeld.
#6 - 23-07-2012, 17:13 uur
Groet,

Old Faithful

Loek

Jawel, ik ben er nog.  Ondanks de thuis bioscoop ga ik voor de gezelligeheid weleens met mensen naar de bioscoop, en dit is degene waar ik dan naartoe ga, dus het was wel even slikken.
#7 - 23-07-2012, 19:37 uur

Wop

Jawel, ik ben er nog.  Ondanks de thuis bioscoop ga ik voor de gezelligheid weleens met mensen naar de bioscoop, en dit is degene waar ik dan naartoe ga, dus het was wel even slikken.

Dat is extra imponerend volgens mij.  Hopelijk geen vrienden en/of bekenden onder de slachtoffers? (Uiteraard is het voor de overige minstens net zo verschrikkelijk.)  Ik blijft het zorgelijk vinden dat dit soort dingen (kunnen) blijven gebeuren,.....

#8 - 23-07-2012, 19:41 uur

Loek

Wij kenden persoonlijk geen van de slachtoffers direct.  Een buurvrouw van verderop die lesgeeft op een High School in Aurora had twee leerlingen onder de gewonde slachtoffers.  Beiden zijn alweer uit het ziekenhuis.
#9 - 23-07-2012, 20:17 uur

Old Faithful

Dingen komen dan toch wel heel dichtbij.
#10 - 24-07-2012, 12:55 uur
Groet,

Old Faithful

MiamiHeat

Ja...en het zou Amerika niet zijn als er iemand is die de film maatschappij gaat aanklagen. De schietpartij had voorkomen kunnen worden als Batman niet zo geweldadig was geweest!!!!! Maar deze persoon ging er wel naartoe.....Ongelooflijk zeg:

Overlevende schietpartij VS wil naar rechter

AURORA -  Een van de overlevenden van de schietpartij in Aurora bereidt een gang naar de rechter voor. Zijn advocaat Donald Karpel zei dinsdag tegen de Amerikaanse entertainmentsite TMZ dat hij aanklachten overweegt tegen drie partijen: de bioscoop, filmmaatschappij Warner Bros en de artsen van schutter James Holmes.

Karpel vertegenwoordigt Torrence Brown jr. Hij raakte niet gewond bij de schietpartij, maar is volgens zijn raadsman wel zwaar getraumatiseerd. Een van zijn beste vrienden werd vrijdag doodgeschoten bij de premičre van Batmanfilm The Dark Knight Rises.
De advocaat vindt dat de bioscoop nalatig is geweest door een nooduitgang niet goed te bewaken. Door die deur zou Holmes de zaal zijn binnengekomen, waarop hij begon te schieten. Hierdoor kwamen 12 mensen om het leven en raakten 58 mensen gewond. De artsen van de schutter zouden niet goed hebben overlegd over zijn medicatie. Warner Bros treft blaam, omdat de Batmanfilm erg gewelddadig zou zijn en Holmes zou hebben geďnspireerd.
Holmes werd kort na de schietpartij gearresteerd. Maandag werd hij voorgeleid. Op 30 juli wordt hij formeel aangeklaagd. Hij kan eventueel de doodstraf krijgen.
#11 - 24-07-2012, 16:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15