Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

iets kopen in usa

Discussie gestart

jopie

ik heb gezien dat ik voetbalschoenen die in nederland
110 euro kosten, in usa 90 dollar kosten (ca 65 euro), maar ik kan niet bestellen bij de shops in de usa of ik ben een kapitaal aan vermogen kwijt aan shipment, heeft iemand een tip ??? ???
#1 - 12-02-2005, 17:01 uur

Jez

Ja: boek een ticket, vlieg naar Amerika, koop ze daar zelf en als je er toch bent, maak er dan de vakantie van je leven van  ;)
#2 - 12-02-2005, 20:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jopie

inderdaad als ik met mijn gezin daar naar toe vlieg met kinderen die absoluut nog geen idee hebben of ze in zeeland zijn of in de states, ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten door een duur vliegtuigticket. Geef dan geen antwoord als je niet weet wat je moet antwoorden.
#3 - 12-02-2005, 21:49 uur

Sbull

Jez toch,

Dat is toch geen antwoord
Het antwoord hoort te zijn een beetje in deze trant:

Kijk of je kennissen in amerika heb die het voor je kunnen kopen en opsturen.
Wanneer je geen vrienden cq kennissen heb daar, doe dan hetzelfde als wij hebben gedaan en maak vrienden via een chatkanaal. (Dit is geen geintje, wij hebben vrienden voor het leven gevonden via een chatkanaal)


Zo doe je dat Jez, ja toch, niet dan.

hahahahahahaha
#4 - 12-02-2005, 21:59 uur

Jez

Oeps, sorry hoor  :-[ :-[ :-[
Mijn optie lijkt me wel zo leuk  ;D ;D ;D

Laat ik me dan maar bij jou aansluiten, Sbull:
Jopie, ken je niemand die binnenkort naar de States gaat en ze voor je mee wil nemen?
(Ik hoor dat het een geweldig vakantieland is, gnagnagna)
Dat lijkt me de enige manier, wil je hoge verzendkosten voorkomen. Anders wordt het lastig en zul je je denk ik bij de hogere prijs alhier neer moeten leggen.  :'( :'( :'(

Hopelijk heb ik het zo beter gedaan  ??? ??? ???
#5 - 12-02-2005, 22:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

peperzout

Volgens mij was Jezz gewoon even een beetje melig
ahhahhahahahahahhaahhahahahahahahhahahah

toen ze jopie antwoord gaf op haar vraag
maar vind het geen slechte optie hoor

maar ik denk dat je inderdaad op zoek moet naar iemand die je het of wil toesturen of voor je mee wil nemen

en dat zal niet meevallen
#6 - 12-02-2005, 23:07 uur

jopie

thnx ;D
#7 - 12-02-2005, 23:07 uur

heivalido

Alleen heeft dat opsturen van dure schoenen wel weer een nadeel, met de gewone post geef ik je een grote kans dat ze gestolen worden maar met koeriersbedrijven krijg je bij aankomst van het pakket alsnog de rekening voor de invoerrechten waardoor je soms nog duurder uit bent dan hier kopen.

Ik vind de reactie op het antwoord van Jez wel een beetje fel, Jez weet toch ook niet of je wel of niet in de situatie bent om in de states op vakantie te kunnen. Wat ik overigens iedereen aan kan raden.  Jez geeft op zich nog een normaal antwoord als je dit forum bekijkt. Er zijn heel veel leden die op vakantie gaan en dan gelijk ff lekker inkopen doen.
#8 - 13-02-2005, 00:13 uur

Jez

Heivalido, je bent mijn nieuwe held  :-*
#9 - 13-02-2005, 00:43 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Sbull

Slijm slijm slijm Heivalido je bent mijn held bah dit had ik niet van jou verwacht Jez

hahahahahaha

voor dit geslijm moet jij als je naar de states gaat de schoenen meenemen.
#10 - 13-02-2005, 01:05 uur

jopie

Als de dollarkoers hoog is dan wordt alles duurder in europa omdat het aan de olieprijs is gekoppeld. Het is dan aardig voor consumenten om te profiteren van een lage dollarkoers in nederland. Dus het voorbeeld van mij van voetbalschoenen is om te kijken hoe we zo goedkoop mogelijk goederen kunnen halen vanuit amerika. American today verkoopt via parallel import o.a. goedkopere timberland schoenen. Ik heb natuurlijk al vele site bezocht om dit te onderzoeken. Ik dacht viade amerika forum meer
ervaringen op dit gebied te kunnen delen.
Maar net zoals op veel forums zijn er grappenmakers bij en ook aardige mensen.

#11 - 13-02-2005, 09:51 uur

ejb

Als de dollarkoers hoog is dan wordt alles duurder in europa omdat het aan de olieprijs is gekoppeld. Het is dan aardig voor consumenten om te profiteren van een lage dollarkoers in nederland. Dus het voorbeeld van mij van voetbalschoenen is om te kijken hoe we zo goedkoop mogelijk goederen kunnen halen vanuit amerika. American today verkoopt via parallel import o.a. goedkopere timberland schoenen. Ik heb natuurlijk al vele site bezocht om dit te onderzoeken. Ik dacht viade amerika forum meer
ervaringen op dit gebied te kunnen delen.
Maar net zoals op veel forums zijn er grappenmakers bij en ook aardige mensen.
En aardige grappenmakers ???  ;D ;D


#12 - 13-02-2005, 12:38 uur



Sbull

Nee Jopie, we bedoelen het echt niet verkeerd hoor.
Maar het is gewoon in sommige gevallen heel moeilijk om spullen goedkoop uit amerika te krijgen.
onze vrienden hebben voor ons al verschillende keren spullen gestuurd en ook daarvoor moest aan verzendkosten veel betaald worden in ons geval :
de verzendkosten waren even hoog als de aankoopkosten. Maar dit was nog steeds de helft van de prijs die wie hier voor het produkt betalen moesten.

Zo sturen wij weer nederlandse koffie naar amerika omdat de koffie daar echt niet te drinken is.

Dus probeer net als wij contact te leggen met amerikanen via een chatkanaal en geloof me de meeste zijn vriendelijk en ook nieuwsgierig en willen weten met wie ze praten.
#13 - 13-02-2005, 20:47 uur

Jez

Hm, ik kan in deze topic geen goed meer doen, geloof ik. Terwijl het bij mijn andere 445 berichten toch wel goed ging, dacht ik  ;D ;D ;D

En aangezien Jopie mij blijkbaar een grappenmaker vindt en dus geen aardig mens, bied ik lekker ook niet aan om die schoenen mee te nemen.
Zo, nu ben ik niet aardig, een slijmbal ČN reuzeflauw!
 ;D ;D ;D ;D
#14 - 13-02-2005, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

#15 - 13-02-2005, 22:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15