Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

In contact komen met Amerikanen

Discussie gestart

Notorious

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Thomas en ben dus nieuw hier. Ik zit er al jaren over na te denken om een leuke reis naar de VS te plannen maar het komt er maar steeds niet van (studie/geld).

Dit jaar ga ik waarschijnlijk mijn droom verwezenlijken, en dus naar Amerika. Nu ben ik er alleen nog niet precies uit wat voor vakantie het wordt.

Maar goed, nu mijn vraag:

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met een stel amerikanen, via mail/messenger. Lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over ze en gewoon wat vragen te stellen over hun cultuur etc etc. Nu is het probleem: Ik zou niet weten hoe ik aan deze contacten moet komen. Iemand een idee?
#1 - 23-01-2006, 13:13 uur

Njit

Er zitten hier op het forum ook een aantal Amerikanen (Nederlanders die ge-emigreerd zijn)...
#2 - 23-01-2006, 13:39 uur

Notorious

Dat had ik al opgemerkt ja  2006-05

Je hebt in NL tal van 'ontmoetingssites' zoals chatnu.nl, waarin je je eigen profiel kan aanmaken en foto's kan toevoegen etc. Ik ben alleen nog nooit iets soortgelijks tegengekomen maar dan voor amerikanen..
#3 - 23-01-2006, 20:49 uur

Chiefram

Zelf haat ik chatten, omdat er gewoon veel te veel tijd in gaat zitten en je er helemaal niets mee omschiet of alleen maar met gefrustreerde pubers te maken hebt die zich in het dagelijks leven niet aan de normale buitenwereld durven te vertonen. (En al zeker niet met zo'n grote mond als ze op de chatboxen hebben).

Maar ik kan me niet voorstellen dat er in Amerika (waar alleen Amerikanen komen) geen chatboxen zijn te vinden die ook profielfoto's enzo bieden. Volgens mij moet het Internet hiermee zijn overspoeld.

Al eens op google CHAT of CHATBOX ingegeven? Negen van de tien keer is het en Amerikaanse chatbox. Moet je alleen even uit zien te vinden welke je het meest geschikt lijkt.
#4 - 23-01-2006, 21:13 uur

visuar

Of opzoek gaan naar forums waar je interesses deelt. Zo zit ik erg veel (beheer het ook mede) op DVInfo.net, een site voor voornamelijk digitale video (maken van films) op een redelijk professioneel niveau (zeker het forum). Daar heb ik redelijk wat Amerikanen leren kennen en die hebben mij ook met van alles geholpen op mijn eerste trip, tot aan bezoekjes bij opnames van films toe. Zeker als je zo'n forum mee gaat helpen beheren (kost veel tijd) leer je mensen kennen waar je vaak goede banden mee opbouwt.

Het is maar een idee ;)
#5 - 23-01-2006, 23:08 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Mrjn

Ik zou inderdaad via fora of anders misschien weblogs proberen in contact te komen met mensen.
Zo hebben wij 1 van onze vrienden leren kennen in de goeie ouwe UseNet-nieuwsgroepen-tijd en zij is een weblog begonnen en via haar weblog zijn wij weer blogs van anderen gaan lezen en zijn we daar weer mee in contact gekomen, enzovoorts...
Maar het vinden van een forum op jouw interessegebied is ietsje makkelijker dan het vinden van een weblog, is mijn ervaring.
En anders heb je ook nog online communities zoals tribe.net, maar de kans is groot dat je daar juist weer in een Nederlandse community "gedwongen" wordt.
#6 - 24-01-2006, 11:41 uur

Notorious

Bedankt voor jullie advies beste mensen!

Ik heb een perfecte site gevonden: www.myspace.com, Amerikanen in overvloed, en ook leuke 'groups' waar je je bij kunt aanmelden  2006-01
#7 - 25-01-2006, 13:09 uur

Mrjn

En je kunt vrienden toevoegen aan je myspace-lijstje. ZOals bijvoorbeeld meneer Federline. Of heet ie meneer Spears? In ieder geval:
http://www.myspace.com/kevinfederlineforreal

 2006-10

#8 - 25-01-2006, 16:40 uur

thornberrys



Maar goed, nu mijn vraag:

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met een stel amerikanen, via mail/messenger. Lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over ze en gewoon wat vragen te stellen over hun cultuur etc etc. Nu is het probleem: Ik zou niet weten hoe ik aan deze contacten moet komen. Iemand een idee?

Ik weet niet of dit iets is voor jou http://www.habbohotel.com/habbo/en/  denk wel dat er wat Amerikanen te vinden zijn,

Voorts raad ik jou aan via icq en yahoo chatboxen.ICQ wordt jammer genoeg in Nederland en Belgie niet zo veel meer gebruikt.

groetjes
#9 - 04-02-2006, 02:02 uur

bgroeneveld

Vraag in Nederland aan Greyhound welke kaartjes ze hebben voor buitenlanders om een maandje, of langer, rond te rijden in de VS. En stap dan in de bus. Je komt op de meest interessante plaatsen, en in een bus kun je best wat contacten leggen. Of neem de trein, daar gaat het nog makkelijker (restaurantie/bar wagon!)
#10 - 04-02-2006, 04:35 uur

miss amerika

Yahoo! messenger is ook een mogelijkheid.  Het kost niets, en eenmaal aangemeld kun je naar een chatroom van een van de staten, of zelfs een stad.  Toen ik zelf in Amerika zat heb ik zo veel contact gehad met mensen in de omgeving van waar ik zat.  Heb toen zelf niet geprobeerd om ze in het echt te ontmoeten.  Maar ongetwijfeld zijn er genoeg die dat wel wellen.  Maar goed, als het alleen gaat om een impressie van "Amerikanen", zou je dat in de chatrooms van Yahoo! Messenger kunnen doen.
#11 - 24-02-2006, 19:28 uur

thornberrys


Chi Sin X

Ik gebruikte vroeger altijd icq, dat was het gemakkelijkste, want dan kon je zelf nog kiezen van welke locatie of zo ze moeten zijn.  Kon je gelijk een heel aantal criteria ingeven zoals leeftijd of geslacht etc.
#13 - 13-04-2006, 12:57 uur

JDenalane

Word @ www.myspace.com

Zit daar zelf ook dagelijks op. Daarnaast hebben ook veel nieuwe onbekende artiesten daar een profile waar je hun muziek kan checken. Kijk niet op als complete strangers je willen toevoegen als friend zonder ook maar 1 woord met je uitgewisseld te hebben. Dat is daar normaal. Ze vragen je daarna een keer hoe het met je gaat en "thanks for the add!" en daarna hoor je niks meer van ze. Hoe meer mensen in je Friendlist des te meer cool kid points je collect blijkbaar. Verder hele leuke site. Aanrader.

#14 - 14-05-2006, 12:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15