Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Jet Travolta overleden.

Discussie gestart

Sandy_US

Wat erg voor de familie, ik ben altijd wel een beetje fan geweest van John Travolta. Vraag me af wat er van de geruchten waar is, dat John niet wilde erkennen dat zijn zoon autistisch was. Volgens de leer van de scientology wordt dat niet geaccepteerd namelijk.

Zoon John Travolta overleden 

AMSTERDAM - De 16-jarige zoon van acteur John Travolta is vrijdag door een beroerte om het leven gekomen. De familie Travolta was op dat moment op vakantie in de Bahamas. Dat meldt CNN vrijdagavond.

Jett Travolta kampte al jaren met hartklachten. Toch kwam zijn dood volledig onverwacht, zo vertelt een woordvoerder van zijn vader aan CNN. Wat de fatale beroerte heeft veroorzaakt is nog onbekend. Maandag wordt op het lichaam van Travolta sectie verricht om de precieze doodsoorzaak te achterhalen.  Travolta werd door een medewerker op het vakantie-adres van de familie bewusteloos in de badkamer aangetroffen. Reanimatiepogingen mochten vervolgens niet meer baten. Toen de jongen per ambulance het ziekenhuis bereikte, was hij al overleden. John Travolta en zijn vrouw Kelly Preston hebben naast Jett nog een achtjarige dochter.

Bron: www.nu.nl
#1 - 05-01-2009, 19:39 uur

Jez

Vraag me af wat er van de geruchten waar is, dat John niet wilde erkennen dat zijn zoon autistisch was. Volgens de leer van de scientology wordt dat niet geaccepteerd namelijk.

Dat gun je inderdaad niemand. Wat ik altijd zo frappant vind, is dat niemand zich over bovenstande druk maakte toen Jet nog leefde, maar nu hij overleden is, valt men daarover. Dat heeft toch helemaal niks met deze tragedie te maken?!
#2 - 06-01-2009, 23:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

maybe

Vraag me af wat er van de geruchten waar is, dat John niet wilde erkennen dat zijn zoon autistisch was. Volgens de leer van de scientology wordt dat niet geaccepteerd namelijk.

Dat gun je inderdaad niemand. Wat ik altijd zo frappant vind, is dat niemand zich over bovenstande druk maakte toen Jet nog leefde, maar nu hij overleden is, valt men daarover. Dat heeft toch helemaal niks met deze tragedie te maken?!

Nee, dat vind ik dus ook.
Lekker irritant voor John Travolta, zijn vrouw en andere familie. Al dat gezeur wat je dan over je heen krijgt terwijl je kind dood is....dan heb je wel andere dingen aan je hoofd.
Hoop dat de pers het niet teveel gaat uitmelken.
#3 - 06-01-2009, 23:57 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15