Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB PLAYOFFS 2006 - pool

Discussie gestart

Bill

Best wel lachen, FOX wordt gek. Geen teams uit LA, NY of Chicago.

Ben een AL man (O’s), Tigers in 6.
#61 - 22-10-2006, 22:59 uur

B-man



Ik had al aangegeven dat Detroit de WS 2006 gaat winnen maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit echt in 4 wedstrijden gedaan is.

 

Was je vermoeden toch niet helemaal juist  ;D
#62 - 26-10-2006, 13:12 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat



Ik had al aangegeven dat Detroit de WS 2006 gaat winnen maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit echt in 4 wedstrijden gedaan is.

 

Was je vermoeden toch niet helemaal juist  ;D

Tja.....Ook een NFL Guru kan het wel eens mis hebben............had het echt niet verwacht. Wellicht dat ze nu goed konden denken wat te doen dankzij de regenpauze!!
#63 - 26-10-2006, 18:57 uur

MiamiHeat

WAT EEN GEWELDIG AFFICHE.............DE WORLD SERIES 2006 FINALS.

Waar iedereen dacht en wellicht hoop had op een Subway World Series Finale staan deze twee teams in de Finals.

Mijn voorspelling voor de Finale is alsvolgt:

1. Sat, Oct 21 – at Detroit         8-3
2. Sun, Oct 22 – at Detroit         6-2
3. Tue, Oct 24 – at St. Louis      4-7
4. Wed, Oct 25 – at St. Louis      5-7
5.* Thu, Oct 26 – at St. Louis
6.* Sat, Oct 28 – at Detroit
7.* Sun, Oct 29 – at Detroit

Ik had al aangegeven dat Detroit de WS 2006 gaat winnen maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit echt in 4 wedstrijden gedaan is.

Hierbij mijn voorspellingen voor de volgende wedstrijden:

5.* Thu, Oct 26 – at St. Louis  5-7
6.* Sat, Oct 28 – at Detroit 5 - 4
7.* Sun, Oct 29 – at Detroit 6-5

Ik blijf zweren bij een overwinning van de Tigers..........zal erg moeilijk worden maar gisteren waren ze zooooo dichtbij een overwinning....komende nacht dan maar winnen en dan moet het in Detroit allemaal goed komen!!

#64 - 27-10-2006, 22:06 uur

Wop

ST. LOUIS - De World Series zijn gewonnen door St. Louis Cardinals. De beslissing in de finale van de Noord-Amerikaanse honkbalcompetitie viel voortijdig. St. Louis triomfeerde vrijdagavond voor eigen publiek in de vijfde wedstrijd tegen Detroit Tigers met 4-2 en kwam daarmee op vier zeges tegen één. De laatste twee wedstrijden van de best-of-7-serie worden daarom niet meer gespeeld.

Voor St. Louis, opvolger van Chicago White Sox, was dit de tiende Amerikaanse titel maar de eerste sinds 24 jaar. In 1985, 1987 en 2004 gingen de World Series verloren tegen respectievelijk Kansas City Royals, Minnesota Twins en Boston Red Sox.
 

Kortestop David Eckstein werd uitgeroepen tot de meest waardevolle speler van de World Series. "Niemand geloofde in ons", sprak de gelukkige Eckstein in de feestvreugde na het ontsteken van een immens vuurwerk boven het met 46.638 toeschouwers volgepakte stadion. "Maar wij geloofden heilig in onszelf en de eindzege."

In de vijfde en, naar later bleek, laatste wedstrijd speelde Jeff Weaver van St. Louis briljant vanaf de heuvel. "Weaver was onze held", verklaarde coach Tony La Russa. "Als we deze wedstrijd niet zouden winnen, moesten we weer naar Detroit en dan zou het nog weleens moeilijk kunnen worden voor ons. Dit was een cruciale wedstrijd en hij heeft die voor ons gewonnen."

Opmerkelijk

De eindzege van St. Louis Cardinals was wel opmerkelijk. Tijdens het reguliere seizoen won de club slechts 83 wedstrijden. Dit is het laagste aantal voor een kampioen van de World Series. Een verklaring lag bij een reeks van blessures aan het begin van het seizoen.

Al met al was de winst voor St. Louis meer dan verdiend. Detroit Tigers, als favoriet aan de finalereeks begonnen, speelde in een aanhoudend foutenfestival. Het veldspel was in de vier verloren duels zelfs een regelrechte aanfluiting.
#65 - 28-10-2006, 11:23 uur

B-man

Hans B mag zich MLB-GURU noemen, GEFELICITEERD! Ikkedus heeft met zijn juiste voorspelling van de WS-winnaar een grote sprong genomen, The Grove heeft veel punten verloren/gemist aan het einde, ikzelf heb nog redelijk wat puntjes gehaald maar het mocht niet zijn!  ;)

Eindstand:

1. Hans B: 145
2. B-man: 115
3. Ikkedus: 110
4. The Grove: 90
#66 - 28-10-2006, 13:42 uur
« Laatst bewerkt op: 28-10-2006, 16:09 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

WORLD SERIES     :     DETROIT TIGERS  -  SAINT LOUIS CARDINALS.

St.Louis stunt in de laatste (7e) wedstrijd door in de 9e inning toe te slaan met 2 runs. Geweldig !!!
Ik was al een beetje bang dat ze het niet zouden redden, maar uiteindelijk staan de vooraf minst favoriete teams in de finale.
Het balletje is dus ook hier nog steeds rond.

Mijn voorspellingen voor de eindstrijd :
Detroit - St Louis     4 - 2     7 - 3
St.Louis - Detroit     3 - 1     3 - 6     7 - 4
Detroit - St.Louis     9 - 2

Met mijn eindvoorspelling switch ik toch voor een andere eindwinnaar dan vooraf voorspeld.
Overall vond ik in de 1/4 en 1/2 finales Detroit toch heel erg sterk opereren.
Dus tegen al mijn gevoelens en sympathie voor St.Louis kies ik er oor dat DETROIT kampioen wordt met 4 - 2.

Hans

Hans ......Van Harte Gefeliciteerd met je Titel..........toch wel stoer om jezelf GURU te maogen noemen (al zeg ik het zelf)  cheerb cheerg cheerr cheer
#67 - 28-10-2006, 15:11 uur

B-man

WORLD SERIES     :     DETROIT TIGERS  -  SAINT LOUIS CARDINALS.

St.Louis stunt in de laatste (7e) wedstrijd door in de 9e inning toe te slaan met 2 runs. Geweldig !!!
Ik was al een beetje bang dat ze het niet zouden redden, maar uiteindelijk staan de vooraf minst favoriete teams in de finale.
Het balletje is dus ook hier nog steeds rond.

Mijn voorspellingen voor de eindstrijd :
Detroit - St Louis     4 - 2     7 - 3
St.Louis - Detroit     3 - 1     3 - 6     7 - 4
Detroit - St.Louis     9 - 2

Met mijn eindvoorspelling switch ik toch voor een andere eindwinnaar dan vooraf voorspeld.
Overall vond ik in de 1/4 en 1/2 finales Detroit toch heel erg sterk opereren.
Dus tegen al mijn gevoelens en sympathie voor St.Louis kies ik er oor dat DETROIT kampioen wordt met 4 - 2.

Hans

Hans ......Van Harte Gefeliciteerd met je Titel..........toch wel stoer om jezelf GURU te maogen noemen (al zeg ik het zelf)  cheerb cheerg cheerr cheer

En ik maar steeds 2e worden! Bij de NFL-pool dit jaar moet het dan maar gebeuren!  8)
#68 - 28-10-2006, 16:10 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

ikkedus

Proficiat Hans.
 2006-01
#69 - 28-10-2006, 18:11 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

Hans B

Nieuw!
Tsjonge, wat een eer MLB-GURU !!!!!!
Dank voor de felicitatie's.
Heb van de finale's jammergenoeg niets kunnen zien, want ik zat een week met de familie nabij Weert in een vakantiehuisje en geen NASN natuurlijk.
Hoewel ik Detroit na 2 sterke 1/4 en 1/2 finale's de meeste kans toedacht en daardoor van eindwinnaar ben geswitched, ben ik toch zeer blij dat St.Louis heeft gewonnen.
Zoals al eerder gezegd is het de stad waar mijn enige familielid in de VS woont en ik 2x een wedstrijd heb kunnen bezoeken.
De overige 3 deelnemers bedankt voor het meedoen, hopelijk volgend jaar meer mensen die een gokje willen wagen.
Ik ga me nu eens verdiepen in het Amerikaanse Foetball
#70 - 28-10-2006, 19:56 uur
« Laatst bewerkt op: 28-10-2006, 20:52 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15