Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Leven in Houston, TX

Discussie gestart

dw89

Dag allemaal,

Ik ga volgend jaar in Houston stage lopen voor een jaar. Nu ben ik benieuwd, aangezien een jaar best lang is, of er ook studentenorganisaties zijn gericht op internationale studenten (soort van ESN idee hier in Nederland). Ook wil ik wat meer te weten komen over de dagelijkse gewoontes van Texanen die misschien tikkeltje anders zijn dan die van Nederlanders. Hoe zit het verder met de wetgeving? Wat zijn belangrijke dingen om te weten? Alle info is welkom!
#1 - 18-10-2010, 16:18 uur

Jez

Hans woont in Texas. Mocht hij hier niet reageren, kijk dan eens op zijn blog
#2 - 18-10-2010, 20:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ned in MO

Buffalo en Houston zijn twee verschillende werelden ;D
Houston is vrij uitgestrekt en een auto is een must als je daar een jaar verblijft.
Ik zou er best kunnen wonen. Wel heet en vochtig in de zomer
Hoe het met internationale studentenorganisaties zit weet ik niet. Ik zou mij richten op amerikanen. Heb ik ook gedaan toen ik in Amerika stage liep
#3 - 20-10-2010, 04:48 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15