Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren en diploma's

Discussie gestart

Kasj

Hallo,

ik ben al een paar jaar lid op dit forum, maar kom voornamelijk op het deel van emigratie, loterij en visa's
ik probeer vanalles te doen om in Amerika te mogen gaan werken en blijven.
tot op heden is het nog niet gelukt maar ik benut graag meer dan 1 kans tegelijk.

nou heb ik online ook wel eens universiteiten gezien waar je kunt studeren.
heeft iemand hier ervaring mee of advies?

kijk, dan ben je misschien wel weer 4 jaar avondstudie aan het doen, maar dan heb je wel een bachelor of masters degree van een Amerikaanse universiteit.

#1 - 11-08-2006, 12:42 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

B-man

Er zijn er zeker een aantal bij die zeer goed zijn, bij andere hoef je er niet aan te beginnen. Het is maar net hoeveel geld je te besteden hebt. Er is een zeer goede bij die is georganiseerd door meerdere goede universiteiten maar ik ben even kwijt hoe die heet. Ik ga het proberen te achterhalen.
#2 - 11-08-2006, 13:11 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

bgroeneveld

Je kunt theoretisch natuurlijk aan elke universiteit in de VS studeren. Maar let op: sommige van de 'universiteiten' die je op het internet tegenkomt, willen alleen maar je geld en geven je een waardeloos papiertje (is er niet een Nederlandse staatssecretaris geweest die met z'n 'titel' van zo'n universiteit door de mand is gevallen?).

Vraag eens bij het Nuffic.

Plus er zijn op dit forum ook de nodige draden over dit onderwerp geweest.
#3 - 11-08-2006, 13:14 uur

Frank S

is er niet een Nederlandse staatssecretaris geweest die met z'n 'titel' van zo'n universiteit door de mand is gevallen?

Een leuk zijsprongetje:

Citaat
Charles ('Sjarl') Schwietert (1 januari 1943, Amsterdam) was een Nederlands journalist en drie dagen staatssecretaris van Defensie namens de VVD.

Als journalist was hij achtereenvolgens in dienst van de Volkskrant, KRO's Brandpunt en laatstelijk als politiek verslaggever bij het NOS-Journaal. In 1982 werd hij door VVD-leider Ed Nijpels naar voren geschoven als beoogd staatssecretaris van Defensie in het kabinet-Lubbers I. Dit was verrassend omdat gezien zijn KRO-verleden aangenomen werd dat Schwietert een CDA-sympathisant was.

Drie dagen na zijn aantreden als staatssecretaris op 8 november 1982 moest Schwietert echter weer aftreden. De reden was dat hij in zijn cv had opgenomen dat hij doctorandus was, hoewel hij nooit aan een universiteit was afgestudeerd. Ook beweerde hij luitenant te zijn geweest in het Nederlandse leger, wat evenmin waar was. De drie dagen dat Schwietert in functie was, was lange tijd de kortste bewindsperiode voor een regeringslid ooit. In 2002 werd het record aangescherpt door LPF'er Philomena Bijlhout, die slechts enkele uren staatssecretaris was.

#4 - 29-08-2006, 09:35 uur
« Laatst bewerkt op: 29-08-2006, 09:37 uur door Frank S »
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Annemiek

University of Phoenix is zo'n universiteit die al heel lang online lessen geeft, en denk ik wel de grootste is. Verschillende mensen van mijn werk volgen hier lessen. In plaats van verschillende lessen in een semester, neem je hier 1 les voor 5 weken. 1 les is gewoonlijk 3 crediet uren, en het is dan 5 weken flink aanpoten. Het is ook flink duur, $413 per crediet uur. Voor een bachelor's heb je 120 credieturen nodig, ze evalueren wel wat je al gehad hebt, en je kunt mogelijk tot 60 crediet uren overschrijven.
#5 - 29-08-2006, 14:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15