Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Man aangehouden na bezoek New Yorks damestoilet

Discussie gestart

Mississippi

Man aangehouden na bezoek New Yorks damestoilet

Uitgegeven: 18 mei 2005 14:02

MUNTENDAM/NEW YORK - "Ik werd behandeld alsof ik een moord had gepleegd." De 44-jarige Frits Wolthuis uit het Groningse Muntendam heeft voorlopig zijn buik wel even vol van New York. Zes agenten pakten hem vorige week tijdens zijn vakantie in de Amerikaanse metropool op na een onschuldig bezoek aan het damestoilet.

Wolthuis kwam net uit een café, toen hij midden op straat plotseling hoge nood kreeg. Hij vluchtte het eerste het beste toiletgebouw in, maar omdat alle herentoiletten bezet waren, zocht hij in allerijl zijn heil bij de dames-wc's.


"Dat had ik beter niet kunnen doen", zei de Groninger woensdag. Na oog in oog te hebben gestaan met een kwartet woedende vrouwen werd hij overmeesterd door zes agenten. "Ze deden alsof ik een zware crimineel was. Ik moest me omdraaien en met mijn handen tegen de muur gaan staan", aldus Wolthuis. "Ik werd gefouilleerd en moest mijn paspoort overhandigen. Een van die agenten dreigde zelfs met de gevangenis." Volgens de ongelukkige toiletganger is zijn angstige blik zijn redding geweest. "Ze lieten me uiteindelijk zonder boete weer gaan. Waarschijnlijk omdat ik zo vreselijk bang was", vermoedt hij.

De Groninger heeft burgemeester Bloomberg van New York per mail om opheldering gevraagd. "En ik wilde weten of ik Amerika nog wel in kom. Ze hebben tenslotte al mijn gegevens genoteerd." Voorlopig zit een reisje naar de Verenigde Staten er in ieder geval niet in. "Ik heb het wel even gehad met Amerika."

#1 - 18-05-2005, 15:31 uur

Chiefram

Tja... Hoge nood of niet, hij wist dat hij een dames toilet in ging en dat hoort niet. Nooit! Dus hij moet niet klagen dat hij zijn buik vol heeft van New York.
#2 - 18-05-2005, 16:31 uur

FreezeM

Ik weet nog dat ik een keer naief met mijn vriendin meeliep richting de paskamers. In Nederland vinden we het gewoon dat mannen voor de deur wachten om de mooie nieuwe kleren te beoordelen. Maar in de Macy's New York mocht ik niet in de buurt komen :)

Ik wil ook niet dat er mannetjes naar mijn vriendin staan te gluren natuurlijk. En mannen in het dames toilet? Dat zou je in Nederland ook niet zo snel doen. Andersom zie je vaker...
#3 - 18-05-2005, 16:54 uur

FreezeM

Schiet me opeens te binnen dat ik in Victoria's Secret in Michigan wel weer meemocht het hokje in (of HOK eigenlijk, er was nog ruimte voor twee verkopers). Maar ja, ze kunnen moeilijk verwachten dat mijn vriendin haar nachtponnetje in de winkel aan mij gaat showen  ;)
#4 - 18-05-2005, 16:56 uur

Chiefram

Nou FreezeM, dat valt me nou tegen van je! LOL!

Er is toch niets leukers dan wanneer er andere mannetjes naar je vriendin kijken? Daar zou je juist trots op moeten zijn, want jij bent degene die met haar daarna de deur uit loopt... hand in hand...

 ;)
#5 - 18-05-2005, 16:57 uur

FreezeM

Hahah.... dat is ook weer waar.... maar ik zag meer een het vieze mannetje voor me.....
#6 - 18-05-2005, 17:02 uur

Chiefram

Ja, dat zou inderdaad niet leuk zijn. Dat zou ik ook niet willen. haha...
#7 - 18-05-2005, 17:07 uur

Mississippi

Ik weet nog dat ik een keer naief met mijn vriendin meeliep richting de paskamers. In Nederland vinden we het gewoon dat mannen voor de deur wachten om de mooie nieuwe kleren te beoordelen. Maar in de Macy's New York mocht ik niet in de buurt komen :)

Ik wil ook niet dat er mannetjes naar mijn vriendin staan te gluren natuurlijk. En mannen in het dames toilet? Dat zou je in Nederland ook niet zo snel doen. Andersom zie je vaker...

Voor die pashokjes kan je het probleem misschien oplossen door naar de -heren- pashokjes te gaan. Ik ben daar nog nooit -vieze dames- tegengekomen  ;D
#8 - 18-05-2005, 22:28 uur

FreezeM

Maar je blijft hopen zeker?

;)
#9 - 18-05-2005, 22:48 uur

PetraVS

De toiletten zijn hier ook heel wat minder prive, dan in Nederland!  Wie zegt, dat hij niet slechte bedoelingen had?  Ik zou er ook absoluut niet van gecharmeerd zijn een kerel bij de damestoiletten aan te treffen!
#10 - 18-05-2005, 23:33 uur

Chiefram

Ik weet nog dat ik een keer in Washington DC in een winkelcentrum was en naar de toilet moest. Op de heren toilet waren allemaal hokjes waarvan de deuren dicht zaten. Ik duwde tegen een zo'n deurtje aan om te zien of hij op slot zat of niet, maar schijnbaar duwde ik iets te hard waardoor de deur open vloog. Zat er een grote neger met zijn broek op de grond op zijn gemak een krant et lezen terwijl hij aan het drukken was.

Ik verontschuldige mij, deed de deur dicht (maar natuurlijk niet in het slot) en dwong mijn vrouw en zoon zonder mij te vragen wat er aan de hand was, de zaak uit te lopen/rennen en niet meer achterom te kijken.

Pas een aantal straten verderop vertelde ik wat er aan de hand was. Voor hetzelfde geld kwam hij ons achter na.
#11 - 19-05-2005, 04:09 uur
« Laatst bewerkt op: 19-05-2005, 04:09 uur door Chiefram »

Jez

Hahaha, like this topic!
Cheif, ik had dat op een parkeerplaats aan de 1 in Californie. Met van die hoe-heten-ze-ook-alweer blauwe wc-hokken. Normaal waag ik me hier niet aan (ben een erg selectieve plassert) maar ik moest echt nodig en we kwamen steeds niks beters tegen. Ik had al een aantal geprobeerd, maar ze leken op slot. Toen bedacht ik, dat de deur misschien gewoon klemde, dus ik gaf er een flinke ruk aan. Wat denk je: 2 mannen............................ Ik weet niet wie er verbaasder keek, zij of ik! Vervolgens heel snel mijn brede man opgezocht  ;)
#12 - 19-05-2005, 11:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Die toestanden zijn echt geen privillege voor  Amerika hoor.
Onlangs waren we in het treinstation van Brussel-Zuid, en mijn zoontje moest naar de toilet. Ik ging met hem mee tot aan de WC-dame, en maande hem aan naar de toilet te gaan terwijl ik wou betalen.
Vroeg die madam of onze jongen aub naar de damestoiletten wou gaan. Ze zei dat ze bij jonge kjongens ofwel de papa mee naar de toilet stuurt, ofwel moeten ze bij de dames gaan. "Tegenwoordig zien ze op die WC's vanalles wat niet deugd", zei ze samenzweerderig. "Als er 2 mannen tegelijk de WC binnengaan, dan weet ge't wel!"...
Onze zoon ging heel braaf naar de damestoiletten. Maar nadien mocht ik het dus wel gaan uitleggen wat die madam allemaal wou bedoelen.   ;)
#13 - 19-05-2005, 14:51 uur

Chiefram

Ik heb geen idee wat 2 mannen in dezelfde wc doen, inplaats van plassen. Het zal wel hoge nood geweest zijn, de andere deuren zaten toch ook allemaal dicht?

LOL!  ;) ;D ;D
#14 - 19-05-2005, 16:09 uur

PetraVS

Het kan nog onschuldig zijn (waar is dat fluit smiley nou, we hebben hier meer smilies nodig ;)), in zo'n portapotty zit meestal zowel een urinoir als een gewoon toilet, dus "plaats" voor twee, ha ha.
#15 - 19-05-2005, 20:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15