Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Michael Moore bundelt brieven soldaten

Discussie gestart

Norbert

Michael Moore bundelt brieven soldaten in Irak

LONDEN - Documentairemaker Michael Moore gaat een boek uitgeven met brieven die Amerikaanse militairen in Irak hem hebben gestuurd. Dat meldde de BBC gisteren. Het 256 pagina's tellende boek krijgt de titel Will they ever trust us again? (Zullen ze ons ooit nog vertrouwen?).


Uitgever Simon & Schuster probeert het boek nog voor de presidentsverkiezingen van 2 november uit te geven. Moore hoopt met de bundel, net als met de anti-Bush-film Fahrenheit 9/11, een tweede ambtstermijn van de president te voorkomen.

Voor 2 november moet ook de Official Fahrenheit 9/11 Reader uitkomen, een boek met onder meer het volledige filmscript van de documentaire.
#1 - 20-08-2004, 19:50 uur

heivalido

als het net zo verhullend wordt als de film dan laat maar.  ;D ik vond de film niet zo onthullend als dan we verwacht hadden.
#2 - 22-08-2004, 22:43 uur

Norbert

Ik heb de film niet gezien. Is het wel de moeite waard om hem in de videotheek te huren?
#3 - 23-08-2004, 19:07 uur

heivalido

Ja dat denk ik wel, als je even wacht tot het geen dagfilm meer is, is ie nog goedkoper  :)
#4 - 23-08-2004, 19:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15