Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het wordt steeds drukker in Zion National Park

Discussie gestart

Wop

Het wordt steeds drukker in Zion National Park. Te druk in Zion National Park! Het park is enorm populair en heeft moeite met de grote bezoekersstroom. Om deze reden heeft de parkleiding diverse discussies aangewakkerd om het aantal bezoekers te beperken. Zion verwacht een record 4 miljoen bezoekers in 2016.


Lees meer: http://www.verenigdestaten.info/druk-in-zion-national-park/
#1 - 03-11-2016, 11:25 uur

Cees A

Deze discussie wordt (of werd in het verleden) in wel meer nationale parken gevoerd.
Het slachten van de toeristische kip met gouden eieren stuit echter op nogal wat weerstand.
Ik zie het beperken van het aantal toeristen in Zion dan ook nog niet zo snel gebeuren.
Maar inderdaad,  het wordt in alle grote bekende parken steeds drukker en op den duur zullen maatregelen, van welke aard dan ook, niet uit kunnen blijven.
Ik ben in ieder geval blij dat ik zelf mijn vakantieperiode kan bepalen en het hoogseizoen kan ontlopen.
#2 - 03-11-2016, 14:11 uur

Big_mo

Helaas is het niet alleen Zion National Park. Het grote probleem met de parken is dat het overgrote deel van de financiering van bezoekers komt. Het is zonde dat de parken zo druk zijn. Ik ben blij dat ik over het algemeen de parken kan vermijden en misschien wel mooiere plekken kan zien met mijn Jeep met minder mensen!
#3 - 03-11-2016, 16:45 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15