Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het nieuws via je iPod

Discussie gestart

Bakvet

Niet echt Breaking News, wel grappig om te weten...

Via iTunes kan je tegenwoordig Vodcasts downloaden van bekende nieuwsprogramma's uit de VS, zoals NBC Nightly News met Brian Williams, het CBS Evening News met Katie Couric en het eerste uur van NBC Today.

Die laatste uitzending is meer een programma voor Hockey Moms maar is in deze tijd van Presidentsverkiezingen wel weer interessant natuurlijk. Ik laat de hele boel 's ochtends downloaden naar m'n computer en converteer het dan meteen met het gratis programmaatje Pareza naar WMF/AVI. Ik bekijk de boel namelijk met een routeplanner, alleen die ondersteunt het MP4 Vodcast formaat niet.

Dus 's ochtends op de fiets en in de trein kijk ik naar de laatste aflevering van NBC Today en 's avonds naar twee afleveringen van het Evening News. Echt het leven wordt steeds beter. De winkels zijn tot bijna minddernacht en op zondag open, je kan op de fiets Amerikaanse TV kijken... Waarvoor zou je nog 14 uur vliegen elke keer?
#1 - 29-10-2008, 21:25 uur

Pieter79

Wel grappig... Ben benieuwd hoe de mensen in de trein op je reageren als je naar de Amerikaanse TV zit te kijken??!
Waarvoor 14 uur vliegen?? Doe er maar 6 uur vanaf en je zit echt in Amerika. Nederland kan nooit tippen aan Amerika, zoals ik erover denk, dus die uurtjes in het vliegtuig zijn het altijd dubbel en dwars waard!

Gr. Pieter
#2 - 30-10-2008, 15:24 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Bakvet

Wel grappig... Ben benieuwd hoe de mensen in de trein op je reageren als je naar de Amerikaanse TV zit te kijken??!
Gr. Pieter

Het valt zowat niemand op omdat het een mini-display is (QVGA) en voor het geluid gebruik ik een headset. Op de fiets zet ik het geluid meestal wel aan. Honden staan dan wel verbaasd naar je te kijken. Die denken dat er een huiskamer voorbij komt.
#3 - 01-11-2008, 09:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15