Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB GURU 2008

Discussie gestart

B-man


Ebelix, Haanstra1 en Joepmens geven te kennen veel van het spel te weten, want allemaal hebben ze de eerste drie wedstrijden goed voorspeld.


Volgens mij hoort Frans410 ook in dat rijtje thuis...
#106 - 02-10-2008, 12:20 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

joepmens

De eerste wedstrijden zijn gespeeld en de eerste "verrassende" resultaten zijn binnen.
LAA-BOS   1 - 4
PHI-MIL     3 - 1
CHC-LAD   2 - 7  (3 homeruns)

Ebelix, Haanstra1 en Joepmens geven te kennen veel van het spel te weten, want allemaal hebben ze de eerste drie wedstrijden goed voorspeld.
Dina en Wim Put moeten nog eventjes wat beter warmdraaien, want die hebben ze allemaal verkeerd voorspeld.


GO DODGERS !!!

Joep
#107 - 02-10-2008, 15:07 uur

M. Haanstra

de eerste puntjes zijn binnen, die pakken ze niet meer af. De TB staan nu 6-3 voor; ik vrees dat de 4e voorspelling fout gaat.

Gr
Menno
#108 - 02-10-2008, 22:23 uur

Hans B

Volgens mij hoort Frans410 ook in dat rijtje thuis...
Correct, foutje bedankt.
#109 - 03-10-2008, 11:01 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

joepmens

Als ik zo het programma voor het komende weekeinde alvast bekijk gaat NASN voorrang geven aan het American Football boven de Baseball play offs.

Dat zou toch wel onbegrijpelijk zijn.

Joep
#110 - 03-10-2008, 12:53 uur

frans410

Citaat
Als ik zo het programma voor het komende weekeinde alvast bekijk gaat NASN voorrang geven aan het American Football boven de Baseball play offs.

Ik dacht dat NASN de wedstrijden live zou uitzenden. Ik heb ff snel gekeken op de site van NASN gekeken en ze gaan wel de wedstrijden die er om (kunnen) gaan live uitzenden (volgens mij). Zie link..

NASN schedule MLB: http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf/content/index-mlb?open&action=viewschedule

grt Frans
#111 - 03-10-2008, 13:22 uur
« Laatst bewerkt op: 03-10-2008, 13:24 uur door frans410 »
When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

Hans B

http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=0&

De blauwe "As Live" is de gehele wedstrijd, maar dan de volgende dag uitgezonden, zonder de vele reklame.
De rode "Live" is echt live.

Vannacht vrijdag bij NASN om 0000 uur CWS - TBR 2e wedstrijd en om 0330 BOS - LAA 2e wedstrijd zijn toch duidelijk de live versies.
Morgen zaterdag 0030 uur PHI - MIL 3e wedstrijd en om 0400 CHC - LAD  3e wedstrijd.
Het zijn wat incourante tijden voor ons Nederlanders, maar wel live.

Voor mij als werkende Nederlander dus geen live versie.

Maar let even op (schema MLB Worldseries) of er ook een middagwedstrijd (US-tijd) tussen zit, dan wordt deze rond 20-21u NL-tijd uitgezonden.
4e Game MIL-PHI is om 0100PM
Hans
#112 - 03-10-2008, 16:58 uur
« Laatst bewerkt op: 03-10-2008, 20:13 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

joepmens

http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=0&

De blauwe "As Live" is de gehele wedstrijd, maar dan de volgende dag uitgezonden, zonder de vele reklame.
De rode "Live" is echt live.

Vannacht vrijdag bij NASN om 0000 uur CWS - TBR 2e wedstrijd en om 0330 BOS - LAA 2e wedstrijd zijn toch duidelijk de live versies.
Morgen zaterdag 0030 uur PHI - MIL 3e wedstrijd en om 0400 CHC - LAD  3e wedstrijd.
Het zijn wat incourante tijden voor ons Nederlanders, maar wel live.

Voor mij als werkende Nederlander dus geen live versie.

Maar let even op (schema MLB Worldseries) of er ook een middagwedstrijd (US-tijd) tussen zit, dan wordt deze rond 20-21u NL-tijd uitgezonden.
4e Game MIL-PHI is om 0100PM
Hans

De zaterdag en zondag zijn wel erg leeg, allemaal American Football en dan vallen juist de beslissingen dus ik hoop dat het nog wijzigt.

Joep
#113 - 03-10-2008, 21:20 uur

Hans B

De zaterdag en zondag zijn wel erg leeg, allemaal American Football en dan vallen juist de beslissingen dus ik hoop dat het nog wijzigt.
Joep
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Zit de MLB in de beslissende fase en zenden ze Am.Football uit.
Ook leuk, maar die zijn nog maar net begonnen.
Een gemiste kans NASN !!

#114 - 04-10-2008, 10:49 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Nadat alle teams twee wedstrijd gespeeld hebben,
zijn er bij het MLB GURU 2008 spel twee koplopers.
Ebelix en Sweatbox met 6 goed voorspelde wedstrijden.
Knap gedaan.

Maar de strijd gaat verder.
#115 - 04-10-2008, 10:51 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

frans410

Citaat
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Zit de MLB in de beslissende fase en zenden ze Am.Football uit.
Ook leuk, maar die zijn nog maar net begonnen.
Een gemiste kans NASN !!

Ik kan mij idd herinneren dat ze vorig jaar een hoop live hebben uitgezonden, maar zeker weten doe ik het niet.
Zeker weet ik wel dat vorig jaarde World series Live zijn uitgeonden, alle wedstrijden. Ik heb voor dit jaar nog niet gekeken

Grt Frans
#116 - 04-10-2008, 18:30 uur
When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

joepmens

Citaat
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Zit de MLB in de beslissende fase en zenden ze Am.Football uit.
Ook leuk, maar die zijn nog maar net begonnen.
Een gemiste kans NASN !!

Ik kan mij idd herinneren dat ze vorig jaar een hoop live hebben uitgezonden, maar zeker weten doe ik het niet.
Zeker weet ik wel dat vorig jaarde World series Live zijn uitgeonden, alle wedstrijden. Ik heb voor dit jaar nog niet gekeken

Grt Frans

Vorig jaar zijn alle play off wedstrijden in MLB live uitgezonden

Joep
#117 - 04-10-2008, 23:22 uur

MiamiHeat

LA Dodgers zijn door!! In het reguliere seizoen was Chicago de beste ploeg in de National League en won het liefst vijf van de zeven duels met de Dodgers. Eenmaal in de play-offs ging het echter weer mis.

#118 - 05-10-2008, 10:35 uur

Jenn

LA Dodgers zijn door!! In het reguliere seizoen was Chicago de beste ploeg in de National League en won het liefst vijf van de zeven duels met de Dodgers. Eenmaal in de play-offs ging het echter weer mis.



Woohoo!!! GO DODGERS!!!!   cheer cheerb cheerg cheerr
#119 - 05-10-2008, 11:22 uur

Hans B

Citaat
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Zit de MLB in de beslissende fase en zenden ze Am.Football uit.
Ook leuk, maar die zijn nog maar net begonnen.
Een gemiste kans NASN !!

Ik kan mij idd herinneren dat ze vorig jaar een hoop live hebben uitgezonden, maar zeker weten doe ik het niet.
Zeker weet ik wel dat vorig jaarde World series Live zijn uitgeonden, alle wedstrijden. Ik heb voor dit jaar nog niet gekeken

Grt Frans

Ik heb ze maar een mail gestuurd, waarin ik heb geschreven dat ik er van baal dat de NFL en NHL zoveel aandacht krijgen en ik niet begrijp dat de MLB nu in de eindfase er zo bekaaid vanaf komt.
Misschien iets voor meer liefhebber om een reactie te sturen.
[email protected]

groet, Hans
 
#120 - 05-10-2008, 12:23 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15