Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB GURU 2008

Discussie gestart

joepmens

De komende nacht LAD-PHI maar eens op de video zetten.
Kijken of er een beslissing valt.

Misschien dat de Dodgers nog een keer weten te winnen maar 3 keer achter elkaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Joep
#181 - 15-10-2008, 21:40 uur

B-man

En nog meer AUW....Red Sox nu met 13-4 in eigen huis verslagen  ;D

Dat zijn eigenlijk geen uitslagen/nederlagen die mogen in deze fase!!!
#182 - 16-10-2008, 10:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

De komende nacht LAD-PHI maar eens op de video zetten.
Kijken of er een beslissing valt.

Misschien dat de Dodgers nog een keer weten te winnen maar 3 keer achter elkaar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Joep

Bye Bye Dodgers.......
#183 - 16-10-2008, 17:05 uur

MiamiHeat

Wel lekker dat er twee teams van de Oostkust in de Final komen............maar 6 uur tijdsverschil!!!
#184 - 16-10-2008, 17:05 uur

MiamiHeat

En nog meer AUW....Red Sox nu met 13-4 in eigen huis verslagen  ;D

Dat zijn eigenlijk geen uitslagen/nederlagen die mogen in deze fase!!!

Ik heb de Game gezien en de SOX waren echt ongelooflijk slecht.....vooral hun startende werper!! Leuk hoor Nuckle Balls gooien maar daar redt je het dus niet meer mee!
#185 - 16-10-2008, 17:07 uur

Hans B

Ik heb zojuist de herhaling van het 5e duel tussen LAD en PHI gezien.
Hoe LAD z'n best ook deed, de PHI werper was vannacht te goed.
Resultaat 5 - 1 winst voor PHI en op naar de finale.

Vannacht kan TB zich erbij voegen.

#186 - 16-10-2008, 20:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

De voorspellingen omtrent de wedstrijdenreeks PHI en LAD is niet erg best geweest.
Dina en Tino hebben de juiste einduitslag (4-1).
Verreweg de meesten hadden LAD voorspeld als winnaar (ik ook). Helaas.

Mocht TB vannacht winnen zal ik een tussenstand plaatsen.

Woensdag 22 oktober begint de 1e finalewedstrijd.
#187 - 16-10-2008, 20:23 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

joepmens

Wel lekker dat er twee teams van de Oostkust in de Final komen............maar 6 uur tijdsverschil!!!

De tijden van alle wedstrijden in de World Series staan al vast dus dat maakt niets uit. Als het West Coast teams zijn spelen ze daar om 5 uur s'middags.

Joep
#188 - 16-10-2008, 22:06 uur

joepmens

Ik heb zojuist de herhaling van het 5e duel tussen LAD en PHI gezien.
Hoe LAD z'n best ook deed, de PHI werper was vannacht te goed.
Resultaat 5 - 1 winst voor PHI en op naar de finale.

Vannacht kan TB zich erbij voegen.


LA was gisteren inderdaad kansloos maar had Game 1 en Game 4 moeten winnen.

Joep
#189 - 16-10-2008, 22:07 uur

B-man

Sox leven nog maar ik denk niet dat ze beide uitwedstrijden zullen winnen, mag toch aannemen dat de Rays het niet zover laten komen.
#190 - 17-10-2008, 13:33 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

joepmens

Sox leven nog maar ik denk niet dat ze beide uitwedstrijden zullen winnen, mag toch aannemen dat de Rays het niet zover laten komen.

Magistrale come-back na de 7-0 achterstaan in de 7e inning. De Red Sox hebben nu het momentum zoals ze dat zeggen overgenomen van de Devil Rays en alles is mogelijk wat mij betreft. Ik zie de Devil Rays nog niet zomaar winnen. Honkbal is niet zo voorspelbaar als voetbal gelukkig. Wel leuk dat deze serie nog even doorgaat.

Joep
#191 - 17-10-2008, 14:13 uur

B-man

Sox leven nog maar ik denk niet dat ze beide uitwedstrijden zullen winnen, mag toch aannemen dat de Rays het niet zover laten komen.

Magistrale come-back na de 7-0 achterstaan in de 7e inning. De Red Sox hebben nu het momentum zoals ze dat zeggen overgenomen van de Devil Rays en alles is mogelijk wat mij betreft. Ik zie de Devil Rays nog niet zomaar winnen. Honkbal is niet zo voorspelbaar als voetbal gelukkig. Wel leuk dat deze serie nog even doorgaat.

Joep

Gelopen is het natuurlijk (en gelukkig) nooit maar moeilijk wordt het wel. Ik gun het de Rays trouwens wel.
#192 - 17-10-2008, 14:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian

Heerlijk hoe Papi de boel kan laten draaien in de wedstrijd  :P
Nu maar hopen dat de laatste 2 wedstrijden ook zo gaan als de laatste 20 min van Game 5
Tis niet dat ik het de Rays niet gun, maar t zijn wel de Red Sox  :-*
#193 - 17-10-2008, 20:38 uur

joepmens

Heerlijk hoe Papi de boel kan laten draaien in de wedstrijd  :P
Nu maar hopen dat de laatste 2 wedstrijden ook zo gaan als de laatste 20 min van Game 5
Tis niet dat ik het de Rays niet gun, maar t zijn wel de Red Sox  :-*

Ik hoop eigenlijk wel dat het een Game 7 wordt al zendt NASN die natuurlijk niet uit vanwege Football.
#194 - 18-10-2008, 20:42 uur

Pieter79

Boston heeft de Rays met 4-2 verslagen in Game 6. Spannend, zo'n 7de game :)

Gr. Pieter
#195 - 19-10-2008, 09:27 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15