Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB GURU 2009

Discussie gestart

joepmens

Afgelopen nacht hebben NYY en LAA overuren gemaakt.
Nadat de stand na 9 innings 2-2 was en na de 11e inning 3-3 sloeg NYY in de 13e inning het beslissende punt.
NYY leidt nu de serie met 2-0.

Het was eigenlijk meer een vette fout van de Angels dan dat NY het beslissende punt sloeg.

Joep
#76 - 18-10-2009, 16:58 uur

joepmens

Volgt iemand hier de wedstrijden op ESPN America?

Zeker, vrijwel alles. Helaas krijgt vanavond NFL net als vorig jaar voorrang dus wordt het morgenochtend.

Joep
#77 - 18-10-2009, 16:59 uur

MiamiHeat

yep!
#78 - 18-10-2009, 19:05 uur

dina

Beste guru leden,

mijn voorspellingen van 2009, sloegen de plank geheel mis, mijn cluppie de rode sokjes liggen eruit!!  :'(
vanaf deze plaats laat ik het geheel aan jullie over. Zit midden in een verhuizing dus...... het enigste wat telt is verf, latex en behang. Honkbal kijken is er momenteel niet bij....... Jammer.
De groeten van Dina
 patriot
#79 - 18-10-2009, 19:46 uur

Hans B

Volgt iemand hier de wedstrijden op ESPN America?
Ik zou het graag willen, maar de wedstrijden zijn mij te laat.
Ik moet de volgende ochtend weer aan het werk.
Als ESPN ze herhaalt, dan kijk ik vaak de volgende dag in de namiddag.

Verder vind ik het jammer dat in het weekend de N.F.L. uit en te na belicht wordt, terwijl zij nog maar in de normale competitiefase zitten. Afgelopen weekend was er zelfs geen M.L.B. herhaling in de middaguren.

#80 - 19-10-2009, 12:20 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Verder vind ik het jammer dat in het weekend de N.F.L. uit en te na belicht wordt, terwijl zij nog maar in de normale competitiefase zitten. Afgelopen weekend was er zelfs geen M.L.B. herhaling in de middaguren.

Waarschijnlijk omdat de NFL al jaren populairder is dan de MLB... Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan NFL, veel meer actie dan baseball. Maar de NFL heeft wel weer een korter seizoen dus er blijft nog genoeg tijd voor baseball over.  ;)
#81 - 19-10-2009, 23:00 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

joepmens

Waarschijnlijk omdat de NFL al jaren populairder is dan de MLB... Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan NFL, veel meer actie dan baseball. Maar de NFL heeft wel weer een korter seizoen dus er blijft nog genoeg tijd voor baseball over.  ;)

Ik vind eerlijk gezegd dat je het tijdens de ALCS en NLCS als sportzender niet kan maken om de voorkeur aan reguliere competitie NFL te geven boven zeer belangrijke playoff games MLB. Moet ook eerlijk zeggen dat ik NFL geen ruk aan vind. Baseball is inderdaad minder actie maar veel meer een tactische sport. Ik heb beide bezocht in de USA en vond de sfeer bij MLB veel leuker en enorm agressief bij NFL, beetje Ajax-Feyenoord achtig en niet mijn ding.

Joep
#82 - 19-10-2009, 23:50 uur
« Laatst bewerkt op: 19-10-2009, 23:53 uur door joepmens »

Hans B

De afgelopen nacht was er weer een draak van een wedstrijd tussen LAA en NYY.
Voor de 2e keer in 3 wedstrijden moest er een verlenging aan te pas komen (eindstand 4 - 3)
Deze keer trok LAA aan het langste eind en verkleinde daarmee de tussenstand tot 2 - 1.
Het blijft spannend.

Na de slachting in de 3e partij tussen LAD en PHI  ( 0 - 11) was de strijd in de 4e wedstrijd meer in evenwicht.
In de laatste slagbeurt maakte PHI het verschil en won met 5 - 4.
De tussenstand in deze serie is 3 - 1 voor PHI.
#83 - 20-10-2009, 14:43 uur

B-man

GO YANKEES!!!  cheerb  3-1 lead!
#84 - 21-10-2009, 12:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

HR, hoogste score en wedstrijden gelijk na 9 innings kan niet meer aangepast worden, net als vorig jaar (The Grove again met een wijziging LOL?? HR van 6 naar 3!)
Gr. Pieter

Oeps...wist niet dat je dit niet mocht aanpassen...ga het meteen weer wijzigen!
#85 - 21-10-2009, 17:54 uur

joepmens

De afgelopen nacht was er weer een draak van een wedstrijd tussen LAA en NYY.
Voor de 2e keer in 3 wedstrijden moest er een verlenging aan te pas komen (eindstand 4 - 3)
Deze keer trok LAA aan het langste eind en verkleinde daarmee de tussenstand tot 2 - 1.
Het blijft spannend.

Hoe kun je dit nou een draak van een wedstrijd noemen? Juist dit zijn de krenten .....

Ben je nou liefhebber of niet?
#86 - 21-10-2009, 20:42 uur

B-man

verander mijn verliezend finalist in Phillies
#87 - 22-10-2009, 14:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Beste mensen, indien jullie de regels goed lezen kan alleen na de eerste ronde de winnaar en finalist  gewijzigd worden daarna niet meer.
#88 - 22-10-2009, 17:22 uur

MiamiHeat

verander mijn verliezend finalist in Phillies

Te laat!!!!
#89 - 22-10-2009, 18:29 uur

MiamiHeat

Yeahhhhhh Phillies in Final!!!!!

Ben wel benieuwd naar een tussenstandje :-))
#90 - 22-10-2009, 18:31 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15