Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB PLAYOFFS 2006 - pool

Discussie gestart

MiamiHeat

Oakland wil snel klaar zijn.....Top of the 9th en ze staan met 5-2 voor................nog 3 minuutjes en de Mets mogen "los". Tis Live op Sport 1 dus ik snel kijken!!!

#16 - 04-10-2006, 21:57 uur

Hans B

Ik zie zojuist dat ik enkele wedstrijden heb omgedraaid, dom, dom dom.
Minnesota en San Diego hebben eerst thuiswedstrijden.
Dan is het toch wel erg veel "wijsheid" wanneer er 3 van de 4 winnaars goed zijn voorspeld (LOL).
Zo zie je maar dat je er niets vanaf kunt weten en met een goed gokje een heel eind kan komen.

Mets - Dodgers 4e inning 0 - 1 verrassend !
Hans
#17 - 04-10-2006, 23:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Ik zie zojuist dat ik enkele wedstrijden heb omgedraaid, dom, dom dom.
Minnesota en San Diego hebben eerst thuiswedstrijden.
Dan is het toch wel erg veel "wijsheid" wanneer er 3 van de 4 winnaars goed zijn voorspeld (LOL).
Zo zie je maar dat je er niets vanaf kunt weten en met een goed gokje een heel eind kan komen.

Mets - Dodgers 4e inning 0 - 1 verrassend !
Hans

Hoe moet ik ze lezen? Ik ben bij jouw voorspelling uitgegaan van de manier waarop je ze hebt neergezet. Vb:

Oakland Athletics - Minnesota Twins 4 - 1 en 3 - 5
Minnesota Twins - Oakland Athletics 3 - 2 en 4 - 2

De bovenste lees ik dus als de 2 wedstrijden die net gespeeld zijn en de onderste als de volgende 2 wedstrijden alleen staan de thuiswedstrijden omgedraaid? Dus ik ga er nu van uit dat je de eerste wedstrijd als een 4-1 had voor Oakland en de wedstrijd van vandaag als een 3-5 in het voordeel voor Minnesota en gaat Minnesota de 2 volgende UITWEDSTRIJDEN winnen met 3-2 en 4-2???  In dat geval kom ik uit aan jouw 3 op 4 telling en bij de ander niet!? Klopt het zo?

#18 - 04-10-2006, 23:31 uur
« Laatst bewerkt op: 05-10-2006, 00:03 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Ikkedus, jouw laatste rijtje klopt niet! Kijk maar, je zegt dat San Diego wint met 3-2 (3 wedstrijden tegen 2) maar als je naar je scores kijkt dan klopt dat niet want dan komt St. Louis als winnaar uit de bus. Je kunt een van de volgende 4 in dat rijtje nog veranderen mocht je dat willen.
#19 - 05-10-2006, 00:20 uur
« Laatst bewerkt op: 05-10-2006, 00:22 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Mets moesten alle zeilen bijzetten om te winnen. Oakland wil snel klaar zijn en Det @ NYY uitgesteld vanwege regen.....hadden de Mets dus ff mazzel.

Ik baal wel van de scores want ik ik zit er twee keer heel dichtbij (1 puntje verschil)...................

#20 - 05-10-2006, 11:58 uur

B-man


Ik baal wel van de scores want ik ik zit er twee keer heel dichtbij (1 puntje verschil)...................



Ik zag het (hou het allemaal nauwkeurig bij  :) ) het scheelde niet veel! Ik geef binnenkort wel even een tussen standje door maar om dit nu na elke gespeelde wedtsrijd te doen...

#21 - 05-10-2006, 12:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

ikkedus

Ikkedus, jouw laatste rijtje klopt niet! Kijk maar, je zegt dat San Diego wint met 3-2 (3 wedstrijden tegen 2) maar als je naar je scores kijkt dan klopt dat niet want dan komt St. Louis als winnaar uit de bus. Je kunt een van de volgende 4 in dat rijtje nog veranderen mocht je dat willen.

Je hebt gelijk. Die 2-4 moet 4-2 zijn.  bloos
San Diego winnaar (3-2)
#22 - 05-10-2006, 13:15 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

B-man

Ikkedus, jouw laatste rijtje klopt niet! Kijk maar, je zegt dat San Diego wint met 3-2 (3 wedstrijden tegen 2) maar als je naar je scores kijkt dan klopt dat niet want dan komt St. Louis als winnaar uit de bus. Je kunt een van de volgende 4 in dat rijtje nog veranderen mocht je dat willen.

Je hebt gelijk. Die 2-4 moet 4-2 zijn.  bloos
San Diego winnaar (3-2)

Noteer ik voor je!
#23 - 05-10-2006, 14:02 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Citaat
Hoe moet ik ze lezen? Ik ben bij jouw voorspelling uitgegaan van de manier waarop je ze hebt neergezet. Vb:

Oakland Athletics - Minnesota Twins 4 - 1 en 3 - 5
Minnesota Twins - Oakland Athletics 3 - 2 en 4 - 2

De bovenste lees ik dus als de 2 wedstrijden die net gespeeld zijn en de onderste als de volgende 2 wedstrijden alleen staan de thuiswedstrijden omgedraaid? Dus ik ga er nu van uit dat je de eerste wedstrijd als een 4-1 had voor Oakland en de wedstrijd van vandaag als een 3-5 in het voordeel voor Minnesota en gaat Minnesota de 2 volgende UITWEDSTRIJDEN winnen met 3-2 en 4-2???  In dat geval kom ik uit aan jouw 3 op 4 telling en bij de ander niet!? Klopt het zo?

B-MAN
lees de uitslagen maar zoals ik ze heb neergezet en jij ze bovenstaand uitlegt, dan had ik maar beter moeten opletten.
Hans
#24 - 05-10-2006, 14:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Citaat
Hoe moet ik ze lezen? Ik ben bij jouw voorspelling uitgegaan van de manier waarop je ze hebt neergezet. Vb:

Oakland Athletics - Minnesota Twins 4 - 1 en 3 - 5
Minnesota Twins - Oakland Athletics 3 - 2 en 4 - 2

De bovenste lees ik dus als de 2 wedstrijden die net gespeeld zijn en de onderste als de volgende 2 wedstrijden alleen staan de thuiswedstrijden omgedraaid? Dus ik ga er nu van uit dat je de eerste wedstrijd als een 4-1 had voor Oakland en de wedstrijd van vandaag als een 3-5 in het voordeel voor Minnesota en gaat Minnesota de 2 volgende UITWEDSTRIJDEN winnen met 3-2 en 4-2???  In dat geval kom ik uit aan jouw 3 op 4 telling en bij de ander niet!? Klopt het zo?

B-MAN
lees de uitslagen maar zoals ik ze heb neergezet en jij ze bovenstaand uitlegt, dan had ik maar beter moeten opletten.
Hans

Doe ik! Veel scheelt het toch niet
#25 - 05-10-2006, 16:50 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Yankees verliezen 2e wedstrijd, verrassend maar ik blijf positief!

Hans B neemt de leiding in de pool ondanks zijn omgewisselde wedstrijden  2006-01

Hans B = 30
The Grove = 10
Ikkedus = 15
B-man = 20

Er zijn nog zeer veel punten te behalen dus deze tussenstand zegt nog niets. Op naar de volgende wedstrijden! cheerb
#26 - 06-10-2006, 13:20 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Pas maar op als ik geen verwisseling maak tussen uit en thuisteams. LOL  ;D LOL
#27 - 06-10-2006, 20:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Tsjonge, weer twee juiste winnaars (D.T. en O.A.)voorspeld.
Hans
#28 - 07-10-2006, 12:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Tsjonge, weer twee juiste winnaars (D.T. en O.A.)voorspeld.
Hans

Yep, heb ze al genoteerd. The Grove zit weer eens 1 puntje verwijderd van een juiste uitslag!
#29 - 07-10-2006, 17:53 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Tsjonge, weer twee juiste winnaars (D.T. en O.A.)voorspeld.
Hans

Yep, heb ze al genoteerd. The Grove zit weer eens 1 puntje verwijderd van een juiste uitslag!

Ach...tis pas de 3e keer  embarressed
#30 - 07-10-2006, 22:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15