Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLB PLAYOFFS 2006 - pool

Discussie gestart

Hans B

DE verrassing die er al een beetje in zat     DETROIT  4 - 0   Oakland   !!!!!     
(niet goed voorspeld door mij, ik had Oakland)

De andere tussenstand St.Louis - New York Mets is 2 - 2, alles is nog mogelijk, maar de Mets worden iets favorieter, gezien het voordeel van de laatste thuiswedstrijden.
(spannend in afwachting voor mijn eind voorspelling)

B-man hoe staat de stand er voor, of wacht je even na met de uitslag tot na deze 1/2 finale's.

Hans
#46 - 16-10-2006, 21:37 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

B-man hoe staat de stand er voor, of wacht je even na met de uitslag tot na deze 1/2 finale's.

Hans

Ik wacht idd even af tot alle wedstrijden voorbij zijn, dat houdt de spanning er nog een beetje in en zo weet iedereen meteen waar hij aan toe is voor de WS  8)
#47 - 17-10-2006, 00:19 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Hans

Ik wacht idd even af tot alle wedstrijden voorbij zijn, dat houdt de spanning er nog een beetje in en zo weet iedereen meteen waar hij aan toe is voor de WS  8)

Nou vooruit, even een tussenstandje:

The Grove heeft een mooie inhaalslag gepleegd en krijgt er tot nu toe 35 pt. bij. Hans B blijft nu een beetje achter en haalt 15 pt. Ikkedus krijgt er 25 pt. bij en B-man 30 pt. Ik had eindelijk een uitslag goed! De totale score komt daarmee dus voorlopig op:

Hans B = 90 pt.
The Grove en B-man = 80 pt.
Ikkedus = 65 pt.

Ikzelf kan niet meer meedoen voor de 25 pt. voor het juist voorspellen van de WS winnaar dus ik moet het hebben van de rest van de wedstrijden. De rest doet nog mee en The Grove is al zeker dat "zijn" Tigers in de finale staan. Nog helemaal niets beslist dus wat het wel zo leuk houdt!!!
#48 - 17-10-2006, 17:09 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Mede-poolers,

Vanavond de beslissende wedstrijd tussen NY en SL. Even voor de duidelijkheid:

In de WS gelden dezelfde regels als in de vorige finals. Dit wil dus zeggen dat je weer kan voorspellen in hoeveel wedstrijden de beslissing valt, de score en winnaar per wedstrijd en de uiteindelijke winnaar. LET OP, er is hiervoor natuurlijk al een voorspelling gedaan over de winnaar van de WS en degene die hem goed heeft krijgt 25 pt. dit moge duidelijk zijn. Voor aanvang mag gewoon iedereen de winnaar van de WS weer invullen maar kan hier dus nog maar max. 10 pt. voor krijgen, alleen degene die voor aanvang van de halve finales de WS-winnaar goed voorspeld heeft krijgt de 25 pt.

Als er vragen zijn dan beantwoord ik ze uiteraard graag  8)

B-man
#49 - 19-10-2006, 13:08 uur

B-man

BTW hier nog even mijn voorspelling voor de laatste wedstrijd (ik had gegokt op een beslissing in 6): 6-3 Mets. De rest had voorspeld dat het in 7 zou gebeuren en krijgen dus alvast de 5 pt. voor deze juiste voorspelling. Tussenstand volgt na vanavond.
#50 - 19-10-2006, 13:56 uur

Hans B

WORLD SERIES     :     DETROIT TIGERS  -  SAINT LOUIS CARDINALS.

St.Louis stunt in de laatste (7e) wedstrijd door in de 9e inning toe te slaan met 2 runs. Geweldig !!!
Ik was al een beetje bang dat ze het niet zouden redden, maar uiteindelijk staan de vooraf minst favoriete teams in de finale.
Het balletje is dus ook hier nog steeds rond.

Mijn voorspellingen voor de eindstrijd :
Detroit - St Louis     4 - 2     7 - 3
St.Louis - Detroit     3 - 1     3 - 6     7 - 4
Detroit - St.Louis     9 - 2

Met mijn eindvoorspelling switch ik toch voor een andere eindwinnaar dan vooraf voorspeld.
Overall vond ik in de 1/4 en 1/2 finales Detroit toch heel erg sterk opereren.
Dus tegen al mijn gevoelens en sympathie voor St.Louis kies ik er oor dat DETROIT kampioen wordt met 4 - 2.
Hans
#51 - 20-10-2006, 08:42 uur

ikkedus

Detroit - St. Louis     5-2
Detroit - St. Louis     2-4
St.Louis - Detroit      6-2
St.Louis - Detroit      4-5
St.Louis - Detroit      4-3
Detroit - St.Louis      4-6

St. Louis wint (4-2) de World Series.
#52 - 20-10-2006, 11:26 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

B-man

1. Sat, Oct 21 – at Detroit 5-3
2. Sun, Oct 22 – at Detroit 4-2
3. Tue, Oct 24 – at St. Louis 5-2
4. Wed, Oct 25 – at St. Louis 6-3
5.* Thu, Oct 26 – at St. Louis 3-1
6.* Sat, Oct 28 – at Detroit 5-4
7.* Sun, Oct 29 – at Detroit 2-6

St. Louis winnaar WS

#53 - 20-10-2006, 12:14 uur

Hans B

Tussenstand na de DIVISION Series :
Hans                75
B-Man              50
Grove              45
Ikkedus            40

Tussenstand na de NATIONAL Series :

????? B-Man, Grove, Hans, Ikkedus ?????

B-Man wat is ons uitgangspunt voor het begin van de WORLD Series.
Hans.
#54 - 20-10-2006, 13:26 uur

B-man

Ik heb een paar posts geleden een tussenstand gegeven waar alleen de laatste wedstrijd nog niet bij zat. Je kunt dus zelf kijken of je de winnaar of score goed had en die punten er nog bij optellen.

Tussenstand (excl. wedstrijd van gisterenavond):

Hans B = 90 pt.
The Grove en B-man = 80 pt.
Ikkedus = 65 pt.

Had je de winnaar van de wedstrijd gisteren goed dan tel je er dus 5 bij op, score goed nog eens 5 erbij en had je voorspeld dat SL naar de WS zou gaan dan tel je er nog eens 10 bij op. Iedereen behalve ik krijgen er ook nog eens 5 bij vanwege het juiste aantal wedstrijden dat nodig was voor een beslissing.

#55 - 20-10-2006, 13:45 uur
« Laatst bewerkt op: 20-10-2006, 13:48 uur door B-man »

MiamiHeat

WAT EEN GEWELDIG AFFICHE.............DE WORLD SERIES 2006 FINALS.

Waar iedereen dacht en wellicht hoop had op een Subway World Series Finale staan deze twee teams in de Finals.

Mijn voorspelling voor de Finale is alsvolgt:

1. Sat, Oct 21 – at Detroit         8-3
2. Sun, Oct 22 – at Detroit         6-2
3. Tue, Oct 24 – at St. Louis      4-7
4. Wed, Oct 25 – at St. Louis      5-7
5.* Thu, Oct 26 – at St. Louis
6.* Sat, Oct 28 – at Detroit
7.* Sun, Oct 29 – at Detroit

Ik had al aangegeven dat Detroit de WS 2006 gaat winnen maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit echt in 4 wedstrijden gedaan is.

#56 - 20-10-2006, 19:34 uur
« Laatst bewerkt op: 22-10-2006, 12:38 uur door The Grove »

MiamiHeat

WORLD SERIES     :     DETROIT TIGERS  -  SAINT LOUIS CARDINALS.

St.Louis stunt in de laatste (7e) wedstrijd door in de 9e inning toe te slaan met 2 runs. Geweldig !!!
Ik was al een beetje bang dat ze het niet zouden redden, maar uiteindelijk staan de vooraf minst favoriete teams in de finale.
Het balletje is dus ook hier nog steeds rond.

Mijn voorspellingen voor de eindstrijd :
Detroit - St Louis     4 - 2     7 - 3
St.Louis - Detroit     3 - 1     3 - 6     7 - 4
Detroit - St.Louis     9 - 2

Met mijn eindvoorspelling switch ik toch voor een andere eindwinnaar dan vooraf voorspeld.
Overall vond ik in de 1/4 en 1/2 finales Detroit toch heel erg sterk opereren.
Dus tegen al mijn gevoelens en sympathie voor St.Louis kies ik er oor dat DETROIT kampioen wordt met 4 - 2.

Hans

Jury.....dit mag toch niet? De voorspelling die je voor de 1/2 finale hebt gedaan blijft toch staan
#57 - 20-10-2006, 19:35 uur
« Laatst bewerkt op: 20-10-2006, 19:41 uur door The Grove »

MiamiHeat

Mede-poolers,

In de WS gelden dezelfde regels als in de vorige finals. Dit wil dus zeggen dat je weer kan voorspellen in hoeveel wedstrijden de beslissing valt, de score en winnaar per wedstrijd en de uiteindelijke winnaar. LET OP, er is hiervoor natuurlijk al een voorspelling gedaan over de winnaar van de WS en degene die hem goed heeft krijgt 25 pt. dit moge duidelijk zijn. Voor aanvang mag gewoon iedereen de winnaar van de WS weer invullen maar kan hier dus nog maar max. 10 pt. voor krijgen, alleen degene die voor aanvang van de halve finales de WS-winnaar goed voorspeld heeft krijgt de 25 pt.

B-man

Hmmmm.............als ik dus zeg Detroit wint krijg ik 10 punten maar ik heb Detroit ook voor de 1/2 finale al getipt........krijg ik dan in totaal 35 punten als ze winnen?
#58 - 20-10-2006, 19:39 uur

B-man

Mede-poolers,

B-man

Hmmmm.............als ik dus zeg Detroit wint krijg ik 10 punten maar ik heb Detroit ook voor de 1/2 finale al getipt........krijg ik dan in totaal 35 punten als ze winnen?

Correct! Die voorspelling voor de halve finale was de bonusvraag en heeft dus verder niets te maken met de rest van de wedstrijden!
#59 - 21-10-2006, 12:48 uur

MiamiHeat

Nou dat begint lekker dan............wat een pitching van de Rookie zeg.......17 man achtereen uit gooien!!!!! Ook een paar fijne blunders aan Tigers kant......ik hoop dat ze nerveus waren want ze moeten wel aan de bak!!!
#60 - 22-10-2006, 12:40 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15