Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MLS

Discussie gestart

DaanRademaker

Het slimme is alleen dat ze wel miljoenen en miljoenen verdienen aan beckham merchandise. Shirtjes en dergelijke. Maarja inderdaad beckham doet mij eigenlijk meer denken aan een model dan aan een voetballer. Voor die prijs had je makkelijk 4 hele sterke spelers kunnen kopen, dan hadden ze nu wel bovenaan gestaan in the west.
#31 - 15-08-2007, 12:56 uur

hollandranch

Je hebt denk ik ook wel wat meer spelers nodig dan alleen Beckham :)


Bij Real hadden ze meer Beckham achtige figuren en werkte niet, hetzelfde verhaal bij Barcelona, veel te veel topvoetballers, geen team meer, maar allemaal egotrippers. Ik heb de wedstrijd Galaxie - Chelsea gezien en er lopen een hoop leuke voetballers rond die nu worden opgezadeld met Beck en Posh, kweetniet of dit motiveert, eerder irriteert.
#32 - 15-08-2007, 15:11 uur

MiamiHeat


Beckham is meer een reclame objekt dan een voetballer, bij Real kon hij ondanks zijn miljonairs voetbal collega's ook al geen goed team maken, hij is geen leider.

Op het veld niet en thuis heeft hij de broek ook niet aan......
#33 - 15-08-2007, 16:27 uur

hollandranch


Beckham is meer een reclame objekt dan een voetballer, bij Real kon hij ondanks zijn miljonairs voetbal collega's ook al geen goed team maken, hij is geen leider.

Op het veld niet en thuis heeft hij de broek ook niet aan......

Moet zeggen dat ik Beckham wel geloof als hij er voor wilt gaan maar vrees dat alle media en die domme doos Posh hem de verkeerde kant opjagen. IK geef ze een jaar en dan terug naar England.
#34 - 15-08-2007, 17:13 uur

USofA

Galaxy zou er beter aan doen om een paar talenten uit Europa te laten komen ipv Beckham. Misschien halen ze met Beck genoeg geld binnen om dit te regelen  ;)
#35 - 16-08-2007, 08:27 uur

hollandranch

Beckham heft gisteren goede zaken gedaan, zie

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6948945.stm
#36 - 16-08-2007, 14:49 uur

USofA

Las het ja. 2-0   8)
#37 - 16-08-2007, 15:35 uur

USofA

NY 5 - 4 LA
Becks 3 keer gescoord, maar mocht niet genoeg zijn tegen het team van Waterreus en Van den Bergh
#38 - 20-08-2007, 09:48 uur

USofA

Hopeloos dat LA Galaxy  ???
#39 - 27-08-2007, 14:31 uur

hollandranch

Zag vorige week beelden dat ze met 3-0 verloren en Becks ging bijna op de vuist met iemand die hem onderuit haalde, frustratie?

http://ww2.mlsnet.com/news/team_news.jsp?ymd=20070827&content_id=114029&vkey=news_lag&fext=.jsp&team=t106
#40 - 27-08-2007, 15:09 uur

USofA

Grote grap gewoon. $250 miljoen dollar betalen voor een speler die niet eens zo heel goed is.
#41 - 28-08-2007, 09:53 uur

Anouk

Als je nagaat hoeveel shirthjes met z'n naam er in de voorverkoop al waren verkocht voordat ie voet aan land zette, dan is het niet zo gek meer.. Volgens mij hebben ze die 250 million alweer terug verdiend..

Belachelijk eigenlijk.. Als die Beckham echt zo goed was, waarom komt Engeland dan nooit echt veel verder dan de groepswedstrijden op een EK en WK? Dom spel dat voetbal, geef mij maar baseball.. Niet dat ze daar verstandiger omgaan met hun geld, maar het spel is wel leuker iig..
#42 - 28-08-2007, 15:54 uur

hollandranch

Als je nagaat hoeveel shirthjes met z'n naam er in de voorverkoop al waren verkocht voordat ie voet aan land zette, dan is het niet zo gek meer.. Volgens mij hebben ze die 250 million alweer terug verdiend..

Belachelijk eigenlijk.. Als die Beckham echt zo goed was, waarom komt Engeland dan nooit echt veel verder dan de groepswedstrijden op een EK en WK? Dom spel dat voetbal, geef mij maar baseball.. Niet dat ze daar verstandiger omgaan met hun geld, maar het spel is wel leuker iig..

Die 250 miljoen verdienen ze niet zo snel terug, geloof naar een aantal weken iets van 40 miljoen en dan is het nieuwtje er natuurlijk af, dus de volgende 200 miljoen zullen een stukkie moeilijker worden nu ook het team eigenlijk de meeste wedsrijden verliest. Ik denk dat je honkbal echt in een stadion moet zien, op tv gebeurt er zo weinig.
#43 - 28-08-2007, 15:59 uur

Anouk

Nou, ik denk het niet.. Al die gratis publiciteit die de club nou krijgt overal waar David or Victoria zijn enzo, dat scheelt weer in de kosten wat ze anders out zouden geven aan reclame..


Ik ben ook 3 keer bij de Astros geweest.. Op tv vind ik het nog steeds leuk.. We hebben sindskort NASN bij ons op de schotel, die kijk ik regelmatig :)
#44 - 28-08-2007, 18:41 uur

USofA

Wie is de volgende bekende voetball? Ronaldinho? Ronaldo? Of gaat Van Nistelrooy voor een 3e keer Beckham achterna?
#45 - 30-08-2007, 10:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15