Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mooiste foto's van Amerika

Discussie gestart

newengland

Misschien ook wel leuk, ik ben al 2 jaar lid van www.webshots.com
(kan ook gratis 5 foto's per dag) hier kun je de allermooiste foto's van amerika downloaden voor op je bureaublad.

Van Colorado tot New York.

Laat me weten wat je er van vindt?!?!?
#1 - 11-03-2005, 09:27 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

newengland

Een greep uit de meer dan 5000 foto's die ik inmiddels heb gedownload:












Ik geniet hier echt al jaren van en zo kun je ook een beetje zien hoe het er in die staat uitziet ongeveer. Bij elke foto wordt ook een beschrijving gegeven waar hij precies genomen is en wat erop staat.


P.S. (ik heb geen aandeel in webshots) haha :P ;D
#2 - 11-03-2005, 09:36 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

ejb

Misschien ook wel leuk, ik ben al 2 jaar lid van www.webshots.com
(kan ook gratis 5 foto's per dag) hier kun je de allermooiste foto's van amerika downloaden voor op je bureaublad.

Van Colorado tot New York.

Laat me weten wat je er van vindt?!?!?
Bedankt voor de link, super site!
#3 - 11-03-2005, 17:45 uur



PetraVS

Ik heb er al mijn foto's staan, bijna 4000 bij elkaar!  Vrijwel allemaal foto's van plaatsen in de VS: http://community.webshots.com/user/petrarick en http://community.webshots.com/user/petrarick2
Ik raad Webshots echt aan, heel makkelijk te gebruiken site.
#4 - 11-03-2005, 20:41 uur

Jez

 Helemaal mee eens: mijn man, mijn vader, nichtlief in LA en vrienden gebruiken allemaal "Webshots". We wonen niet allemaal bij elkaar in de buurt (...) maar zijn zo wel lekker op de hoogte. Ik weet bijv. al hoe de nieuwe hondjes van nichtlief eruit zien, en hoe de Christmas-party was!

Mij man heeft onze site, www.eysbroek.com gelinkt aan webshots (of zoiets  ???)
#5 - 11-03-2005, 21:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Ik kan natuurlijk niet achterblijven, ook al ben ik meer een Wild Western persoon dan een stadsmens, maar ik MOET nu eenmaal Illinois promoten! LOL!

Hier een foto van Chicago:





Op de onderste foto kijk je richting het Noorden van Chicago, waar alle Northern Suburbs zijn gelegen. Bijna helemaal bovenaan de horizon (jaja, ook aan 'Michigan Lake') wonen wij. Het is slechts 5 minuten LOPEN vanaf ons huis en je bent aan het strand. Gelukkig zwemmen er geen haaien, dus ik ga deze zomer een poging wagen, haha!
#6 - 12-03-2005, 20:42 uur
« Laatst bewerkt op: 12-03-2005, 20:53 uur door Chiefram »

Chiefram

En nog een paar van Chicago, Illinois...






#7 - 12-03-2005, 20:56 uur

PetraVS

Mooie foto's.  Chicago blijft een van mijn favoriete steden (in de zomer dan wel te verstaan  ;D).
#8 - 12-03-2005, 21:48 uur

Chiefram

Ik moet er maandag heen voor mijn werk en plak er tevens een luch tegenaan met een kollega die downtown woont. Ook dit is geen straf! LOL!
#9 - 12-03-2005, 23:50 uur

ejb

Echt super foto's, zeker niet in de winter genomen  ;). In de zomer lijkt Chicago me wel het bezoeken waard, maar in de winter, brrrr, ik ben zooooo'n koukleum! ;D. knap hoor Chief dat je het daar trekt  ;) ;D ;D
#10 - 13-03-2005, 00:01 uur
« Laatst bewerkt op: 13-03-2005, 00:01 uur door ejb »



Chiefram

Ach, die paar keer -18 a -20 graden C. is hier niet echt koud, omdat er weinig vochtigheid in de lucht zit (zo rond de 40%) en het bijna altijd widstil is.

De ladingen sneeuw die wij hier hebben meegemaakt, viel best wel mee. Het is even een a twee dagen doorbijten, maar vanaf de derde dag merk je het niet eens meer.

Alleen het duurt nu al drie maanden en gisteren is er weer een gigantisch pak sneeuw gevallen en wij zijn het nu na al die maanden wel een beetje zat. Niet voor de kou, want het is niet eens echt koud, maar we verlangen zo naar de warmte van de zon op onze lichamen. Gewoon, lekker warm, licht en gezellig! Wij zillen nu wel eens zomer!  ;)
#11 - 13-03-2005, 00:24 uur

ejb

Eén troost, de zom er komt, kan nog even duren, maar dan krijg je toch echt die warme zon  ;)
Ik ben zelf echt iemand voor de warmte, het kan me bijna niet warm genoeg zijn, ik heb het echt snel koud, dus als ik mag kiezen wordt het toch echt het zuiden van de US ;) ;D
#12 - 13-03-2005, 00:27 uur



stinger

wauw !!!
te gekke foto's,ik ga zeker even kijken op de site!!!
#13 - 13-03-2005, 00:32 uur

persianBrit

top foto's.
seeing these pics makes you want to pack your bags and leave this country...

Chicago is inderdaar een mooie stad..
#14 - 13-03-2005, 16:43 uur

Chiefram

Ok, dan heb ik er nog een paar voor jullie, ook van Chicago:













Dit zijn de laatste die ik heb... en morgen (maandag) ben ik er zelf in eigen persoon, hahaha...  ;)
#15 - 13-03-2005, 21:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15