Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NBA GURU 2009

Discussie gestart

Wop

Hmm, Volgens mij is er maar 1 persoon die de Magic als kampioen heeft aangewezen. Het wordt nl voor de Cavs erg moeilijk.. James redt het niet in zijn eentje..  (Hans, tot wanneer mag ik mijn champ wijizigen  ;D)

ORLANDO - De basketballers van de Orlando Magic hebben dinsdag (plaatselijke tijd) een 3-1-voorsprong genomen in de strijd om een plaats in de finale van de NBA.

De ploeg versloeg de Cleveland Cavaliers in het vierde duel in de verlenging met 116-114 en heeft nog maar een zege nodig om zich voor de eindstrijd te plaatsen.

Dwight 'Superman' Howard was de grote man bij de Magic. Hij maakte tien punten in de extra tijd. LeBron James toonde bij de Cavaliers met 44 punten, 12 rebounds en zeven assists opnieuw zijn waarde.

Niet voldoende

Maar de indrukwekkende productie van de meest waardevolle speler van dit seizoen was niet voldoende om de zege te pakken.

Met twee rake vrije worpen in de slotseconde zorgde James er nog wel voor dat het duel werd verlengd, maar daarin was Howard de uitblinker. Hij maakte in totaal 27 punten.

''Nu is het de tijd dat we het afmaken. We hebben aangetoond dat we killers zijn. Als je kampioen wilt worden, heb je dit nodig'', zei Howard na afloop.

Boete

De tuchtcommissie van de NBA heeft coach Phil Jackson van de Lakers een boete van 25.000 dollar (18.500 euro) opgelegd vanwege openlijke kritiek op de scheidsrechters. Jackson wond zich maandag behoorlijk op over de leiding.

Na afloop uitte Jackson tegenover diverse verslaggevers zijn ongenoegen over de scheidsrechters. De NBA is hier niet van gediend en bestrafte de coach.

#151 - 27-05-2009, 13:10 uur

MiamiHeat

Hmm, Volgens mij is er maar 1 persoon die de Magic als kampioen heeft aangewezen. Het wordt nl voor de Cavs erg moeilijk.. James redt het niet in zijn eentje..  (Hans, tot wanneer mag ik mijn champ wijizigen  ;D)

ORLANDO - De basketballers van de Orlando Magic hebben dinsdag (plaatselijke tijd) een 3-1-voorsprong genomen in de strijd om een plaats in de finale van de NBA.

De ploeg versloeg de Cleveland Cavaliers in het vierde duel in de verlenging met 116-114 en heeft nog maar een zege nodig om zich voor de eindstrijd te plaatsen.

Dwight 'Superman' Howard was de grote man bij de Magic. Hij maakte tien punten in de extra tijd. LeBron James toonde bij de Cavaliers met 44 punten, 12 rebounds en zeven assists opnieuw zijn waarde.

Niet voldoende

Maar de indrukwekkende productie van de meest waardevolle speler van dit seizoen was niet voldoende om de zege te pakken.

Met twee rake vrije worpen in de slotseconde zorgde James er nog wel voor dat het duel werd verlengd, maar daarin was Howard de uitblinker. Hij maakte in totaal 27 punten.

''Nu is het de tijd dat we het afmaken. We hebben aangetoond dat we killers zijn. Als je kampioen wilt worden, heb je dit nodig'', zei Howard na afloop.

Boete

De tuchtcommissie van de NBA heeft coach Phil Jackson van de Lakers een boete van 25.000 dollar (18.500 euro) opgelegd vanwege openlijke kritiek op de scheidsrechters. Jackson wond zich maandag behoorlijk op over de leiding.

Na afloop uitte Jackson tegenover diverse verslaggevers zijn ongenoegen over de scheidsrechters. De NBA is hier niet van gediend en bestrafte de coach.

En terecht ...wat een jankerd zeg die Jackson...had hem altijd redelijk hoog zitten maar dit sloeg echt nergens op!!
#152 - 27-05-2009, 17:12 uur

Hans B

Helaas geen wijziging meer mogelijk  >:(
#153 - 27-05-2009, 17:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

babarage

lala ik voel me aangesproken :)
mooi he, go Orlando!
#154 - 28-05-2009, 00:54 uur

Hans B

LA Lakers heeft nog een strohalm weten te pakken door Denver te verslaan 104 - 93 en daarmee de stand op 3 - 2 te brengen. Het gaat er om spannen.
Vannacht kan er al een beslissing vallen CLE-ORL nu 1 - 3.
#155 - 28-05-2009, 07:37 uur

B-man

Hoe dan ook verrassende wedstrijdverlopen... :D
#156 - 28-05-2009, 15:15 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

Hoe dan ook verrassende wedstrijdverlopen... :D

En misschien wel een verrassende uitslag in het GURU spel  :P
#157 - 28-05-2009, 16:45 uur

MiamiHeat

617     Teletekst za 30 mei           
 ***BASKETBAL***************************
 Lakers bereikt eindstrijd in NBA
 Los Angeles Lakers heeft zich toegang
 verschaft tot de finale van de NBA.De 
 Lakers wonnen de zesde ontmoeting met 
 Denver Nuggets met 119-92 en haalden   
 met die overwinning de eindstreep in de
 best-of-seven serie: 4-2.             

Denver was geen moment opgewassen tegen
 het ijzersterke aanvalstrio Pau Gasol,
 Lamar Odom (20 punten) en Kobe Bryant 
 (35 punten)."Dit was misschien wel ons
 beste optreden dit seizoen";,zei Bryant.
 "Alles klopte,onze inzet,onze tactiek 
 en vooral de uitstekende uitvoering."

Bryant verschijnt voor de zesde keer in
 de NBA-finale en voor de tweede keer op
 rij.Vorig jaar moest hij met de Lakers
 de kampioensgordel aan Boston laten.   

Ik zet vanavond maar in op Orlando
#158 - 30-05-2009, 10:00 uur

Wop

Gelukkig heb ik al 1 finalist goed  ;)

Go Cavs!!
#159 - 30-05-2009, 10:44 uur

MiamiHeat

Gelukkig heb ik al 1 finalist goed  ;)

Go Cavs!!

Ik ook maar had echt op een stunt van Denver gehoopt...dan maar Orlando die stunt...ben echt benieuwd of Lebron het in zijn eentje gaat redden tegen Orlando!
#160 - 30-05-2009, 12:15 uur

Wop

Het is over en uit voor de Cavs. Na 14 jaar staat de Magic weer eens in de Finals.

Persoonlijk wil ik dat de Magic dan ook maar de titel pakt, echter voor het guru spel is het volgens mij beter dat de Lakers winnen... Hans, tussenstandje?   ;D
#161 - 31-05-2009, 10:17 uur

Hans B

Hans, tussenstandje?   ;D

Ik zag zojuist op de teletekst dat ORLANDO de toch wel verrassende winnaar is geworden.
Na 2x een 4-0 overwinning leek Cleveland niets in de weg te staan de finale te bereiken.
Maar Orlando dacht daar dus anders over.

Niemand had in de voorspellingen hiermee rekening gehouden.

Wat betreft de tussenstand.
Dolvje, Gian en Otsie hebben het beste gescoord met 1 juist voorspelde eindstand.
Voor diegene die de LA Lakers in de finale hebben gezet, heb ik vast 20 punten bijgeteld.
Indien LA LAkers wint, krijgen Ebelix, the Grove en Otsie nog eens 80 punten omdat ze dan de juiste eindwinnaar hebben voorspeld.

De stand tot vandaag is:
225 Wop
205 Dolvje
196 Hans
194 Otsie
188 Ebelix
175 the Grove
170 Babarage
158 B-Man en Gian

Aanstaande dinsdag begint de finale tussen LA Lakers en Orlando.
Graag jullie voorspellingen uiterlijk dinsdagavond 23.00 uur.

succes, Hans
#162 - 31-05-2009, 10:42 uur

babarage

Ik zag zojuist op de teletekst dat ORLANDO de toch wel verrassende winnaar is geworden.
Na 2x een 4-0 overwinning leek Cleveland niets in de weg te staan de finale te bereiken.
Maar Orlando dacht daar dus anders over.

Niemand had in de voorspellingen hiermee rekening gehouden.
[/quote]

uh jewel...ikke! 

Citaat
Wat betreft de tussenstand.
Dolvje, Gian en Otsie hebben het beste gescoord met 1 juist voorspelde eindstand.
Voor diegene die de LA Lakers in de finale hebben gezet, heb ik vast 20 punten bijgeteld.
Indien LA LAkers wint, krijgen Ebelix, the Grove en Otsie nog eens 80 punten omdat ze dan de juiste eindwinnaar hebben voorspeld.

De stand tot vandaag is:
225 Wop
205 Dolvje
196 Hans
194 Otsie
188 Ebelix
175 the Grove
170 Babarage
158 B-Man en Gian

uhm en krijg ik dan ook 20 extra omdat ik orlando ook in de finale had staan??

de finale

orlando - la  1-0 1-1 1-2 3-1 3-2 -3-3 4-3

orlando kampioen!
#163 - 31-05-2009, 11:39 uur

Hans B

uhm en krijg ik dan ook 20 extra omdat ik orlando ook in de finale had staan??
de finale
orlando kampioen!

Babarage, waar heb jij aangegeven dat Orlando kampioen zou worden.
In je eerste opgave lees ik dat DENVER kampioen gaat worden en LA Lakers verliezend finalist.
Verder heb je dit volgens mij nooit gewijzigd, tenminste alle posts napluizend lees ik het niet.

Hans
#164 - 31-05-2009, 18:35 uur

Hans B

de finale
orlando kampioen!

Babarage, je maakt er een bijzondere serie van.
Van 1-1 naar 1-2 voor de Lakers ga je naar 3 - 1 voor Orlando (moet waarschijnlijk 2 - 1 voor Orlando zijn

Hans
#165 - 31-05-2009, 18:56 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15