Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NBA Play Offs 2015

Discussie gestart

Wop

Die Curry is mijninziens hard op weg een status "Jordan" te krijgen.. Ik voorspel ook dat hij MVP van de Finals word. Net zoals ik bij mijn voorspelling blijf dat GS met de ring naar huis gaat.  (Oh ja, in zes had ik gezegd  ;D)
#31 - 16-06-2015, 13:36 uur

MiamiHeat

Het wordt nu wel erg lastig voor LeBron.
De 5e wedstrijd heeft GSW weer gewonnen.

En waar was Delevadova nu??
#32 - 16-06-2015, 17:40 uur

MiamiHeat

En toch was ook Game 5 wel close tot 7 minuten voor het einde. Ik verwacht dat GSW de klus in Cleveland afmaakt. De Cav's zijn moe en spelen niet meer als een team. Helaas voor Lebron die, ondanks 3 triple double's in 4 wedstrijden!!!, het niet gaat redden in zijn 5e opeenvolgende finale!

Off Topic...BlackHawks winnen Stanley Cup!!
#33 - 16-06-2015, 17:42 uur

Wop



Ik blijf nog steeds bij GS..   in 6 wedstrijden gok ik..

Zal ik mijn NBA GURU titel eenzijdig democratisch maar met een jaar verlengen?  :afro: ;D ;D
#34 - 17-06-2015, 09:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15