Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NBA scores

Discussie gestart

Wop

Wanneer ga je kaartjes voor "ons" regelen?
#61 - 08-03-2006, 08:58 uur

MiamiHeat

Hahaha..............je wilt niet weten wat dat kost. Ik heb vorig jaar een game in de play off meegemaakt tegen Detroit (met dank aan onze vrienden in Miami). Ik hoop dat ze dit jaar weer zeer ver gaan komen want wellicht kan ik dan in Mei wederom een wedstrijdje meepikken. Ik ga zowiezo naar de Marlins tegen de Braves maar das een ander Topic ;)

Cheerzz
#62 - 08-03-2006, 09:01 uur

Wop

Ja Marliins ben ik vorig jaar geweest, ga nu in augustus naar de Yankees  :P

Maar ondanks mijn vele malen in de US nog nooit een game live gezien. ( wel in het Madison Square Garden geweest, terwijl de cheerleaders aan het trainen waren  ::) )

Maar het gaat er absoluut nog eens van komen, en dan maakt het mij jniet uit wat het kost!
#63 - 08-03-2006, 09:11 uur

Rebecca

Maar ondanks mijn vele malen in de US nog nooit een game live gezien.

Ik wel, ik heb twee jaar geleden een wedstrijd gezien van de Utah Jazz tegen de Lakers dacht ik. We waren in het Delta Center. Geweldig om dat een keer live mee te maken!
#64 - 08-03-2006, 12:15 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Wop

Maar ondanks mijn vele malen in de US nog nooit een game live gezien.

Ik wel, ik heb twee jaar geleden een wedstrijd gezien van de Utah Jazz tegen de Lakers dacht ik. We waren in het Delta Center. Geweldig om dat een keer live mee te maken!

ja Wrijf het er nog maar eens in  ;)
#65 - 08-03-2006, 21:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15