Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlander overleden na ski-ongeluk in Colorado

Discussie gestart

Loek

#1 - 31-01-2007, 02:44 uur

Chiefram

Ik hoorde het nieuws op de radio in de auto deze week, maar wist niet dat het om een Nederlander ging. :(
#2 - 31-01-2007, 15:27 uur

Verelle

De zus van mijn allereerste vriendje heeft ook zo'n vreselijk ongeluk gehad en is tegen een boom aangeskieed. Het gevolg haar gezicht behoorlijk beschadigd en heeft er behoorlijke littekens aan overgehouden en tevens een oog verloren.

Maar mijn partner heeft het een paar jaar geleden gepresteerd toen hij werd afgesneden tijdens het skieen van de piste te geraken, ongeveer 10 meter door de lucht te vliegen, over een muur heen en heeft zich letterlijk om een aantal bomen heen gevouwen Onze Italiaanse skigids zag het gebeuren en die dacht dat mijn partner die smak niet zou overleven. Maar tot onze grote verbazing kwam hij gewoon weer naar boven geklauwterd en had alleen een stijve schouder 's avonds. Zo zie je skieen is niet zonder gevaren.
#3 - 31-01-2007, 16:01 uur
In april terug naar Amerika

GoGriz

In Italie zijn  2 snowboarders (een Belg en San Marinees) tegen elkaar gevlogen: alletwee overleden aan hersentrauma  :o 

Hoe zit het eigenlijk in Europa met helmen?  Hier in MT heeft bijna iedereen een ski helm.  Ik herinner mij dat dat in Europa vrij zeldzaam was, maar de laatste keer dat ik in de alpen gaan skien ben is intussen weeral 5 jaar geleden.
#4 - 01-02-2007, 18:08 uur

Dusza

Wij zijn dit jaar gaan skiën in Zwitserland. Er droeg niemand een helm, buiten af en toe een snowboarder, en kleine kinderen. Alhoewel: onze 12-jarige ging voor de eerste keer mee en nam lessen, wij huurden dus een helm voor hem.  Hij was de enige die er een droeg....  :-(
Blijkbaar is het in bepaalde landen wel verplicht?
't Is dan zo'n beetje zoals met de  fietshelm, vrees ik, als ze het niet verplichten: ouders staan er op dat hun kinderen een helm dragen, terwijl hun eigen haren wapperen in de wind...
#5 - 02-02-2007, 07:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15