Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL 2007/2008

Discussie gestart

B-man

Ik ben idd niet echt te spreken over de Ravens  :(

De Giants doen het gelukkig vrij aardig en ik ben aangenaam verrast door de Cowboys, sterk team wel maar dat ze het zo goed zouden doen... :o
#16 - 23-11-2007, 13:08 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Hoewel ik het spelletje erg aardig vind, heb ik geen favoriet.
Ik zag vanmorgen Green Bay winnen van Detroit.
Voor mij wordt Green Bay een team om rekening mee te houden.

Hans
#17 - 23-11-2007, 13:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Ben druk met mijn verhuizing vandaar...................Dolphins doen het lekker ........ :'(
#18 - 23-11-2007, 20:16 uur

Satin13

Hoewel ik het spelletje erg aardig vind, heb ik geen favoriet.
Ik zag vanmorgen Green Bay winnen van Detroit.
Voor mij wordt Green Bay een team om rekening mee te houden.

Hans


Ja, ik ben ontzettend blij dat de Patriots er niet tegen moeten spelen. Het zou wel eens een team kunnen zijn om "the unbeatables" te verslaan...... :-\
#19 - 23-11-2007, 22:24 uur
USA rocks!




Gian

Ja, ik ben ontzettend blij dat de Patriots er niet tegen moeten spelen. Het zou wel eens een team kunnen zijn om "the unbeatables" te verslaan...... :-\

We moeten goede moed houden Satin ... kan toch niet zo zijn dat het geluk tegen ons gaat keren ... we're on a roll here  ;)
Maar je hebt gelijk ... Ik ben ook blij dat de Pats er niet tegen hoeven te spelen
#20 - 25-11-2007, 10:04 uur

Gian

A.s. zondag zit ik vanaf 02.00 uur voor de tv ... heb sinds afgelopen vrijdag ook NASN ... dus het feest kan beginnen.
Had afgelopen zondag al 's nachts voor de buis willen zitten, maar moest voor controle naar het ziekenhuis de volgende
ochtend, dus het leek me geen hip plan om daar met een slaperig hoofd aan te komen of me zelfs te verslapen.

#21 - 27-11-2007, 18:48 uur

Hans B

Op maandag en dinsdag zendt NASN vaak herhalingen uit van de wedstrijden.
Er zitten dan haast geen reklames in.

http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf?open&region=nl

Hans
#22 - 27-11-2007, 21:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Nog twee weekjes en de competitie is alweer ten einde.
Is er animo voor een NLF GURU 2007 competitie onder de USA4ALL liefhebbers ??
Wie gaat die opzetten ??

Hans
#23 - 19-12-2007, 21:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Nog twee weekjes en de competitie is alweer ten einde.
Is er animo voor een NLF GURU 2007 competitie onder de USA4ALL liefhebbers ??
Wie gaat die opzetten ??

Hans

Ik ben van de NFL-poules  :D

Ik zal het dus ook dit jaar weer op me nemen!
#24 - 20-12-2007, 13:01 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Vraag me af wie de Patriots moeten gaan stoppen....die zijn hard op weg naar een "perfect" season!

Mijn Dolphins hebben gelukkig de eer nog weten te behalen door afgelopen zondag te winnen...............wat een drama seizoen!!!
#25 - 20-12-2007, 17:19 uur

Hans B


Ik ben van de NFL-poules  :D

Ik zal het dus ook dit jaar weer op me nemen!

Lijkt me super. Ik doe mee.
Hans
#26 - 20-12-2007, 20:18 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

                                                               Ok mensen, begin je maar aan te melden!!!

Ik zal grotendeels dezelfde regels gebruiken als vorig jaar met hier en daar wat aanpassingen om het eventueel nog wat spannender te maken. Ik post ze hier zsm
#27 - 21-12-2007, 14:22 uur
« Laatst bewerkt op: 21-12-2007, 14:30 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Vraag me af wie de Patriots moeten gaan stoppen....die zijn hard op weg naar een "perfect" season!

Nou ja, het zal niet makkelijk zijn om ze te verslaan en ze hebben natuurlijk veel Playoff/SB ervaring. Toch zijn er een paar andere teams goed bezig, denk bijv. aan de Colts die toch ook veel Playoff ervaring meenemen. Cowboys zijn ook goed bezig en nog verrassender (voor mij althans) de Packers. En dan heb je natuurlijk de teams die er opeens altijd staan als het nodig is. Gaat zeer interessant worden!
#28 - 21-12-2007, 14:28 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian

Dit wordt zeker spannend ... maar hoop toch echt dat de stoomwals Patriots doorgaan zoals ze nu doen ... zou het fijn vinden
als New England weer back in de SB is  ;)

Ik ben weer aanwezig voor een gezellige poule B-man ... Ik heb helaas de poule van Hans niet kunnen voltooien, maar goed
de Red Sox hebben gewonnen, dat was het belangrijkste  :-\ ook al was ik nog niet fit genoeg om mee te dingen naar de poule-guru titel.

Ik hoop dat ik nu eens geluk heb, ik ben er voor de NFL-Pool bij :afro:
#29 - 21-12-2007, 18:51 uur

B-man

Dit wordt zeker spannend ... maar hoop toch echt dat de stoomwals Patriots doorgaan zoals ze nu doen ... zou het fijn vinden
als New England weer back in de SB is  ;)

Ik ben weer aanwezig voor een gezellige poule B-man ... Ik heb helaas de poule van Hans niet kunnen voltooien, maar goed
de Red Sox hebben gewonnen, dat was het belangrijkste  :-\ ook al was ik nog niet fit genoeg om mee te dingen naar de poule-guru titel.

Ik hoop dat ik nu eens geluk heb, ik ben er voor de NFL-Pool bij :afro:

Ik hoef jou dus waarschijnlijk niet meer te vragen wie je als eindwinnaar gaat opgeven!?  ;D ;D ;)

Je staat genoteerd!
#30 - 22-12-2007, 12:52 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15