Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL 2007/2008

Discussie gestart

MiamiHeat

count me in......ik ga voor de "triple"
#31 - 22-12-2007, 12:52 uur

Hans B

Kom sportliefhebbers geef je op voor het GRATIS   NFL2008-GURU-spel en .....

count me in......ik ga voor de "triple"

drie is te veel  >:D

Hans
#32 - 22-12-2007, 21:14 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Gian

Ja het is wel duidelijk of niet dan .... New England rulezzzz
#33 - 22-12-2007, 23:52 uur

Satin13

Oh yeah, GO PATS !!!  8)
#34 - 25-12-2007, 01:18 uur
USA rocks!




Gian

Ik baal er wel zo vreselijk van dat tijdsverschil ... haha ... nu moet ik Zaterdagnacht tot 2 uur wakker blijven of mijn warme
bedje verlaten om de Patriots te zien spelen  ;)
#35 - 28-12-2007, 20:50 uur

Gian

cheerb Wakker blijven was de wedstrijd van afgelopen nacht zeker waard  cheerb

PATRIOTS BECOME FOURTH TEAM IN NFL HISTORY TO RECORD UNDEFEATED REGULAR SEASON
The Patriots have finished the 2007 regular season with a 16-0 record, becoming the first NFL team to have an undefeated
regular season since the league established a 16-game schedule in 1978. New England has joined the 1972 Miami Dolphins (14-0),
the 1942 Chicago Bears (11-0) and the 1934 Chicago Bears (13-0) as the only teams in the NFL's 88-season history to complete an
undefeated regular season.


Tom Brady viert zijn 50ste TD
#36 - 30-12-2007, 12:25 uur

B-man

Over een week (5 en 6 januari) begint het Wild Card Weekend mensen!!! Aanmelden voor de NFL-poule dus!!!

In het Wild Card Weekend zullen een paar puntjes verdient kunnen worden maar ik zal de regels vandaag of morgen hier posten.
#37 - 30-12-2007, 16:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Satin13

Ik ben één van de zotten geweest die is opgebleven voor de wedstrijd. Ik was gekraakt, maar het was het wel waard! Wat een spannende clash!!!!! cheer cheerb cheerg cheerr dansbanaan

#38 - 31-12-2007, 17:51 uur
USA rocks!




B-man

Spelregels Pool voor de wedstrijden die volgen NA Wild Card Weekend:

Ik zal telkens een schema posten met de te spelen wedstrijden. Iedereen geeft zijn voorspelling voor elk van die wedstrijden. De voorspelling dient uiterlijk 1 minuut VOOR aanvang van elke wedstrijd gepost te zijn, ik zal streng zijn, te laat is te laat zorg dus dat je op tijd bent  ;). Er zal uiteraard ook weer een bonusvraag zijn dit jaar.

Puntentelling:

* voorspellen juiste winnaar per wedstrijd: 10 punten
* Voorspellen juiste uitslag per wedstrijd: 20 punten
* En een extraatje dit jaar: Geef voor elke wedstrijd aan in welke minuut je denkt dat de eerste Touchdown gemaakt gaat worden. Je mag er 1 minuut boven of onder zitten (Voorbeeld; zeg je 18e minuut en is het de 17e, 18e of 19e minuut dan krijg je de punten). 10 punten als je het goed hebt

Er zijn dus maximaal 40 punten per wedstrijd te behalen

*Bij de Super Bowl wedstrijd zal het puntenaantal verdubbelen: 20 punten voor het voorspellen van de juiste eindwinnaar, 40 punten als je de uitslag goed hebt voorspeld en 20 punten als je de juiste minuut van de eerste TD goed hebt voorspeld.

BONUSVRAAG: Geef voor aanvang van de eerste wedstrijd (dit geldt voor de wedstrijden die beginnen NA Wild Card Weekend) van de playoffs aan welk team jij denkt dat de Super Bowl gaat winnen. Heb je dit uiteindelijk goed dan krijg je daar 50 punten voor. Iedereen mag zijn SB-winnaar voorspelling 1x aanpassen. Zit je team er bij de laatste 4 niet meer bij dan mag je je voorspelling eenmalig aanpassen voor 25 pt. Gaat je team eruit tijdens de Divisional Championships (dus de wedstrijden voor de finale) dan mag je een ander team kiezen voor 15 pt.

In Wild Card Weekend kunnen een paar extra puntjes behaald worden: Geef alleen de juiste winnaar per wedstrijd voor 10 punten. Gewoon als opwarmertje en een kans om een vliegende start te maken
#39 - 01-01-2008, 14:47 uur
« Laatst bewerkt op: 16-01-2008, 13:38 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Als er vragen/opmerkingen zijn over de regels dan zie ik die uiteraard graag tegemoet
#40 - 01-01-2008, 14:50 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Tot nu toe staat de teller op 5 deelnemers, dat moet toch beter kunnen?!?!

#41 - 01-01-2008, 14:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Tot nu toe staat de teller op 5 deelnemers, dat moet toch beter kunnen?!?!
B-Man

Ik ben het helemaal met je eens. Kom op Amerika forummers doe lekker mee.
Het beste is als je er helemaal geen verstand van hebt en gewoon wat invult.

B-Man,
kom maar op met de wedstrijdindeling.

Hans
#42 - 02-01-2008, 10:30 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

babarage

mag ik ook aanhaken?

overigens, de puntentelling snap ik niet helemaal, 10 voor de juiste winnaar, 20 voor de juiste score en 10 voor de juiste minuut en dan is de max score 35?
#43 - 02-01-2008, 10:53 uur

B-man

mag ik ook aanhaken?

overigens, de puntentelling snap ik niet helemaal, 10 voor de juiste winnaar, 20 voor de juiste score en 10 voor de juiste minuut en dan is de max score 35?

Goed gezien, slordigheidje, score is maximum 40. Zal het even veranderen, thanks!

En ik heb je genoteerd.
#44 - 02-01-2008, 10:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Wild Card Weekend

Je hoeft voor deze 4 wedstrijden alleen maar de winnaar te voorspellen, in totaal zijn er maximaal 40 punten te verdienen dit weekend (zie spelregels)

Het dikgedrukte team speelt thuis:

Jaguars vs. Steelers

Redskins vs. Seahawks

Titans vs. Chargers

NY Giants vs. Buccaneers


Succes!

#45 - 02-01-2008, 11:05 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15