Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL 2007/2008

Discussie gestart

babarage

van de week een tweedehands decoder gescoord en vandaag een smartcard erbij met een sportpakketje... ja ja den babarage heeft nu NASN en kan eindelijk eens fatsoenlijk wat echte sporten volgen ;)

Probeer je alleen niet teveel te ergeren aan de onderbrekingen..... >:D

oh nee hoor, plaspauze ennuh, puzzelpauze ennuh wat drinken halen pauze ennuh usa4all forum checken pauze
ik kom mn tijd wel door :)
#136 - 19-01-2008, 00:06 uur

MiamiHeat

Hierbij mijn predictions:

Chargers @ Patriots 17 - 35  TD 5

Giants @ Packers 14 - 24 TD 6

Winnaar SB 2008 Patriots
#137 - 20-01-2008, 12:40 uur

B-man

Nou, na lang piekeren en analyseren zijn hier mijn voorspellingen:

Chargers @ Patriots 17 - 31  TD 4 (meer ervaring, thuisvoordeel, sterker team)

Giants @ Packers 27 - 24 TD 5 (iedereen zegt Green Bay, ik niet. Giants geven niks om thuisvoordeel en hebben dat zeker bewezen. Het wordt heel koud maar ik denk niet dat GB daar veel meer voordeel uit kan halen. Giants zijn on a roll en hebben niets te verliezen in deze underdog positie en als ze Favre aanpakken en Manning zijn dag heeft...)

Winnaar SB: Patriots dan maar vanwege hun schat aan ervaring tegenover de andere teams.
#138 - 20-01-2008, 14:27 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Zit net ff op the Weather Channel te kijken naar het weer in Green Bay......daar is het op dit moment -17 (Celsius) maar gevoelstemp is - 27 graden Celsius  :o :o :o Heeft dat veld vloerverwarming? Anders kan je daar toch niet op spelen? Das gewoon beton!!

Verders moet ik zeggen dat de Patriots me erg tegenvallen.....en zolang San Diego aan blijft klampen moet ik het nog maar zien dat de Patriots gaan winnen.
#139 - 20-01-2008, 23:06 uur

babarage

ja inderdaad, de pats nemen niet echt afstand he en dan is het een kwestie van it ain't over till the fat lady sings (en ik heb nog nie gezongen! hoewel ik wil dat de pats winnen dus lalalalalaaaaaaaaaaaaaaa)
is mijn eerste wedstrijd op nasn, ik zit ook wat te genieten van het amerikaanse commentaar en het geleuter tijdens half time :)
#140 - 20-01-2008, 23:15 uur

babarage

hmm nog 2 minuten te gaan in de 4th.  de pats moeten nog ff 2 fieldgoals scoren en san diego een safety en een field goal en mijn voorspelling komt uit! nog alle kans dus :)
#141 - 20-01-2008, 23:56 uur

Gian

Pffff .... dat viel nog niet mee ... 12-21 voor de PATS.
Gelukking zijn we door ... de SB hebben we in iedergeval te pakken.

***Otsie*** ik zit met m'n NY hoody voor de TV hoor ... ik zal ze aanmoedigen voor je, ook al hoop ik
dat de packers winnen, zodat de Patriots die gasten effe kunnen aanpakken  ;D

#142 - 21-01-2008, 00:07 uur

B-man

Geen echte verrassing maar het was spannender dan verwacht. Als NYG-fan ga ik dadelijk hopen op een stunt!!!
#143 - 21-01-2008, 00:16 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

USofA, nu "jouw" Chargers er uit liggen mag je dus eenmalig een nieuwe SB-winnaar voorspelling doen. Don't forget!
#144 - 21-01-2008, 00:27 uur

B-man

Oh ja, voor de mensen die geen NASN hebben, ARD zend nu Live NYG-Packers uit!
#145 - 21-01-2008, 00:34 uur

B-man

En ik krijg gelijk en mijn geloof in de Giants wordt beloond!!! Tegen alle verwachtingen in winnen de Giants van de Packers in een zeer spannende wedstrijd.
#146 - 21-01-2008, 04:14 uur

B-man

Chargers vs Patriots 12-21
Giants vs Packers 23-20

Iedereen had de eerste TD in de eerste Quarter voorspeld en alle 1e TD's waren in de 2nd Q.

1. The Grove  100 pt
2. B-man 80 pt
3. Babarage, Hans B en Otsie 70 pt
4. Satin13 60 pt
5. Gian en WOP 50 pt
6. USofA 40 pt

SB gaat tussen Giants en Patriots, place your bets!
#147 - 21-01-2008, 04:25 uur

MiamiHeat

En ik krijg gelijk en mijn geloof in de Giants wordt beloond!!! Tegen alle verwachtingen in winnen de Giants van de Packers in een zeer spannende wedstrijd.

Ik had het niet verwacht (wel gehoopt)..........Gaat een mooie finale worden.........het ene team gaat voor een ongeslagen weekend en dat tegen het team wat al behoorlijk wat wedstrijden op rij ongeslagen is.

Leuk!

#148 - 21-01-2008, 08:31 uur

USofA

USofA, nu "jouw" Chargers er uit liggen mag je dus eenmalig een nieuwe SB-winnaar voorspelling doen. Don't forget!
Ik hoopte op een verassing, maar die bleef helaas uit  ???

Giants - Patriots 15 - 19 TD 15
SB: Patriots
#149 - 21-01-2008, 09:15 uur

babarage

zo wat een spannende wedstrijd tussen de packers en de giants zeg!  en ik heb ook wat mensen gezien die vandaag veel pijn aan hun gezicht hebben omdat die helemaal bevroren was (heb je de toet van de giants coach gezien, werd steeds rooier en rooier) maar dat terzijde.

ondanks het feit dat de giants gestunt hebben tegen de packers en ondanks het feit dat de patriots niet super overtuigen waren in hun wedstrijd tegen de chargers geloof ik er nog wel in. 

chargers  20
patriots    24

eerste td... hmmm 19
#150 - 21-01-2008, 11:28 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15