Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL 2007/2008

Discussie gestart

B-man

Gr,Wop

( Wil eens geen laatste worden  ^-^ )

Dat hoeft ook niet, er zijn nog heel wat punten te verdienen. Vergeet niet dat de punten tijdens de SB dubbel tellen voor iedereen.
#166 - 24-01-2008, 20:02 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Nog een paar nachtjes slapen!!!  cheerb
#167 - 01-02-2008, 17:33 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Pffff dit is een moeilijke hoor. Mijn gevoel zegt de Giants maar als ik gewoon common sense gebruik moet ik kiezen voor de Patriots.

Dus blijf ik bij mijn keuze dat de SB gewonnen gaat worden door de Patriots maar de uitslag van de wedstrijd is alsvolgt:

Giants - Patriots  34 - 31  TD 7

Ik hou zelfs rekening met OT.

Veel plezier allemaal komende nacht.

Ps. het zal ook op BBC 2 live worden uitgezonden.
#168 - 03-02-2008, 08:59 uur

B-man

Ik ben er nog steeds niet uit. Ik wil uiteraard dat "mijn" Giants gaan winnen maar ik denk eigenlijk dat de Pats net ietsje te sterk zijn. Ga er nog even over nadenken en hopen op een helder moment.
#169 - 03-02-2008, 14:26 uur

babarage

schaf ik eerder dan gepland digitale tv aan met een keurig sportpakketje om maar nasn te hebben op superbowldag zodat ik niet aangewezen op de duitser gaan die britten het ook uitzenden, dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan!  ik denk dat ik maar ga switchen tussen de twee want de sportprogrammas van de bbc zijn over het algemeen uitstekend kwa commentaar en omlijsting dus dat wil ik wel eens zien als ze met american football aan de gang gaan.

ik vertrouw er nog steeds op dat de pats winnen maar ik denk dat het wel heel spannend wordt.  heerlijk.  ik ben er klaar voor, vannacht om vier uur naar bed en om half 3 weer opgestaan dus ik moet wakker kunnen blijven ;)
#170 - 03-02-2008, 15:26 uur

B-man

Nou vooruit:

Giants vs Patriots  27-31 TD 8

Maar ik hoop dat de Giants winnen.
#171 - 03-02-2008, 17:08 uur

MiamiHeat

schaf ik eerder dan gepland digitale tv aan met een keurig sportpakketje om maar nasn te hebben op superbowldag zodat ik niet aangewezen op de duitser gaan die britten het ook uitzenden, dat hebben ze volgens mij nog nooit gedaan!  ik denk dat ik maar ga switchen tussen de twee want de sportprogrammas van de bbc zijn over het algemeen uitstekend kwa commentaar en omlijsting dus dat wil ik wel eens zien als ze met american football aan de gang gaan.

Klopt...is de eerste keer mede vanwege het feit dat de NFL dit afgelopen seizoen Wembley heeft aangedaan voor een wedstrijd uit de NFL. Volgend seizoen gaat dit overigens weer plaatsvinden. Ik denk dat ik daar dan heen ga....cheap vliegticket en een kaartje kopen.

#172 - 03-02-2008, 17:55 uur

babarage

oei, die wedstrijd op wembley moet ik ook eens in de gaten houden want zou wel leuk zijn.
#173 - 03-02-2008, 18:53 uur

B-man

Daar gaan we dan! Veel kijkplezier toegewenst en over een paar uurtjes is duidelijk wie de GURU-titel mag gaan dragen. The Grove staat er het beste voor...
#174 - 04-02-2008, 00:13 uur

babarage

ik ben gelijk bij de brit blijven hangen, helemaal niks meer an doen.  ik heb er zin in, de cola staat klaar en er zit al een flinke bak koffie in ;)

go Pats!
#175 - 04-02-2008, 00:27 uur

Gian

Ik ben opweg naar een nieuwe pot koffie, en een nieuwe bak Popcorn and zoute stokkies.

Touchdown
#176 - 04-02-2008, 01:04 uur

babarage

de giants krijgen  het steeds moeilijker, lijken slordiger te worden, toch die onervarenheid?  hoewel nu een bal van brady afgepakt dat doen ze netjes

en die stomme patriots hadden 3 minuten later moeten scoren :)
#177 - 04-02-2008, 01:51 uur

B-man

Giants zijn veel sterker, die arme Brady weet niet waar ie het heeft!!! Als ze niet snel iets verzinnen op de Giants defense dan gaan ze het heel heel moeilijk krijgen.
#178 - 04-02-2008, 01:58 uur

babarage

we zumme zien we zumme sien, saai is het in ieder geval niet!!
en ik zit eens naar de competitie hier te kijken, volgens mij is die ook heel spannend , in ieder geval 2 man die de juiste minuut te pakken haddne.  hulde

oh en inderdaad nfl komt weer naar londen met de chargers en de saints.  heb wat op de genoemde site zitten bladeren maar het is me niet echt duidelijk kwanta zo'n kaartje kost!
#179 - 04-02-2008, 02:16 uur

J-P

Ik zit hier met een paar vrienden te kijken.....buren zullen blij zijn. :D

Geen koffie voor ons, we zijn begonnen aan een tweede kratje Heineken  ::)
#180 - 04-02-2008, 02:31 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15