Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2008/2009

Discussie gestart

B-man

Tja, Steelers verwacht gewonnen maar ik moest gokken op de underdog voor wat extra punten. Helaas! Jammer voor Cardinals maar ze zijn verder gekomen dan vriend en vijand ooit had verwacht.
#91 - 02-02-2009, 12:17 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

And we have a Winner!!!!

Otsie mag zich een heel jaar lang NFL GURU 2009 noemen......niet slecht voor een Rookie!

De einduitslag van de pool is als volgt:

Naam   Totaal
Otsie   81
The Grove   46
Barbarage   43
Hans   40
B-Man   22
Gian   21

Na 3 jaar NFL Guru geweest te zijn , draag ik de kroon graag over aan Otsie........gelukkig ben ik nog van de laatste plaats opgeklommen naar de 2e!

Tot volgend jaar!

Volgende afspraak is de NBA GURU pool?

#92 - 02-02-2009, 16:36 uur

B-man

Pff zo slecht heb ik nog nooit gepresteerd, teveel gegokt dit jaar. Volgend jaar beter. In ieder geval netgeen laatste geworden, sorry Gian  ;)

Dank aan the Grove voor de strakke organisatie.
#93 - 02-02-2009, 17:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Hallo NFL gokkers,
ik ben een beetje laat met mijn reactie, maar ik heb de wedstrijd net vanavond gekeken.
Zondagnacht rechtstreeks was mij veel te laat en ik had de dvd netjes aangezet, maar helaas ik was vergeten ook de digitale ontvanger aan te zetten.
Dus maandagavond in spanning voor de buis en jawel de EO of zoiets .........
Gelukkig was vanochtend (donderdag) nog een herhaling.
Tja wat een rush van die Steelers speler.
Hoewel ik voor het spel de Steelers als overwinnaar had getipt, had ik wel een beetje gehoopt dat de Arizona "Pirates"  ;), als totale onverwachte outsider de titel zouden pakken.
Otsie gefeliciteerd met je overwinning.
The Grove bedankt voor het organiseren van het spel.

En JA als het even wil ga ik in mei de NBA GURU weer organiseren.
Ik hoop jullie allemaal daar te treffen.

Hans
#94 - 05-02-2009, 20:03 uur
« Laatst bewerkt op: 05-02-2009, 20:07 uur door Hans B »
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

otsie

Dank jullie wel voor de felicitaties! Het is toch weer een mooi seizoen geweest met enkele aangename verrassingen!
Ik had ook gehoopt op een stunt van Arizona, Heb een beetje zwak voor Kurt Warner! Maar goed het was te verwachten dat Pittsburg dit wel zou winnen1
The Grove bedankt voor de organisatie! En tot volgend seizoen!
Groeten Otsie!!
#95 - 05-02-2009, 22:45 uur

Pieter79

Otsie, proficiat!
Je kunt nu net als The Grove en mij een regel in je profiel toevoegen dat je NFL GURU 2009 bent! :)

Gr. Pieter
#96 - 06-02-2009, 21:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Gian

Damn ... gewoon compleet vergeten m'n uitslag door te geven vlak voor ik met wintersport ging  :o
Ben nu als laatste geëindigd >:(

Dik balen, maar goed m'n maatje Otsie heeft 't dit jaar maar mooi geflikt.

cheerr GEFELICITEERD OTSIE ... Mr. HFL GURU 2009  cheerr
#97 - 12-02-2009, 09:14 uur

Hans B

#98 - 12-02-2009, 09:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15