Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL-GURU 2009/2010

Discussie gestart

babarage

Zo dan! Met een licht alternatieve speelwijze kwamen de saints na de thee uit de startblokken en met succes. Geweldig leuke wedstrijd.
#121 - 08-02-2010, 03:49 uur

B-man

Leuke wedstrijd! Ik zal de eindstand eind van dag posten.
#122 - 08-02-2010, 11:15 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

heb echt genoten...wat een match. Na een wat voorzichtige start was de QB vd Saints 'on fire' en dan die Onside Kick off...briljant!

ben wel benieuwd naar de eindstand vd poule....wie mag zich een jaar lang NFL-GURU noemen?
#123 - 08-02-2010, 11:43 uur

B-man

De GURU-titel wordt dit jaar gedeeld door.....Otsie en The Grove Beide behaalde 60 pt GEFELICITEERD!!!
De eindscore:

Otsie & The Grove 60 pt
Pieter79 55 pt.
Martinm & B-man 45 pt.
Gian 40 pt.
Babarage 35 pt.
Hans B 30 pt.

winnen kan ik niet meer...ik geef het op!

Zo zie je maar, it aint over.....
#124 - 08-02-2010, 14:21 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Huh.....echt waar?? Dat had ik echt niet meer verwacht! Tjeetje....na '06 '07 en '08 mag ik de titel weer dragen voor een jaar. Samen met Otsie! Jij ook van harte gefeliciteerd!!!
#125 - 08-02-2010, 17:54 uur

otsie

Zo dat had ik ook niet verwacht! The Grove van harte!!
2 in a row!!!!
#126 - 08-02-2010, 18:57 uur

Gian

@ Grove: Van harte weer een titel erbij .... ongelofelijk hé ... je wilde de football nog wel aan de kant leggen   ;)

@ Otsie: Gefeliciteerd kanjer  :-*

@ B-man: Bedankt voor het organiseren van de NFL Poule 2010

Ik doe volgend jaar graag weer mee.
#127 - 08-02-2010, 19:18 uur

Pieter79

De GURU-titel wordt dit jaar gedeeld door.....Otsie en The Grove Beide behaalde 60 pt GEFELICITEERD!!!
De eindscore:

Otsie & The Grove 60 pt
Pieter79 55 pt.
Martinm & B-man 45 pt.
Gian 40 pt.
Babarage 35 pt.
Hans B 30 pt.

Helaas, dit is niet juist.
Ik had voor aanvang van de SB 40 punten, na de superbowl heb ik er 25 bij gekregen.
De verliezend finalist vanaf begin bij mij was Indianapolis: 10pt
Juiste winnaar van de SB wedstrijd (24-31 winnaar NO): 10pt
De SB winnaar na verlies van Minnesota veranderd in NO (na 2de keer veranderd dus): 5pt

Mijn totaal is dus 65 punten. Ik had m'n score zelf ook bijgehouden en vond het al gek dat ik er maar 15 punten bij heb gekregen.
#128 - 08-02-2010, 19:57 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

De eindscore:

Otsie & The Grove 60 pt
Pieter79 55 pt.
Martinm & B-man 45 pt.
Gian 40 pt.
Babarage 35 pt.
Hans B 30 pt.

Ik had voor aanvang van de SB 40 punten, na de superbowl heb ik er 25 bij gekregen.
De SB winnaar na verlies van Minnesota veranderd in NO (na 2de keer veranderd dus): 5pt

Mijn totaal is dus 65 punten. Ik had m'n score zelf ook bijgehouden en vond het al gek dat ik er maar 15 punten bij heb gekregen.

Dan moet ik alles nogmaals doornemen, ik kom er zsm op terug.

#129 - 08-02-2010, 22:36 uur

B-man

De eindscore:

Otsie & The Grove 60 pt
Pieter79 55 pt.
Martinm & B-man 45 pt.
Gian 40 pt.
Babarage 35 pt.
Hans B 30 pt.

Klopt, ik heb de verliezend finalist bij Pieter79 verkeerd staan. Komt dus uit op 65 pt.

Met veel schaamte  embarressed embarressed embarressed moet ik hier een correctie doorvoeren en wordt Pieter79 alleen winnaar van de titel. De rest klopt wel maar je zult altijd zien dat het foutje gemaakt wordt bij de top waar het er echt toe doet. Nogmaals excuses!!!

Otsie en The Grove sorry dat ik jullie heb moeten blij maken met een dode mus, ik was niet echt scherp na een lange nacht en vroege ochtend.

#130 - 08-02-2010, 22:45 uur

Hans B

Gelukig geen foutje gemaakt in mijn eindstand  >:D
Dat scheelt, ik blijf laatste.

Pieter gefeliciteerd.
#131 - 09-02-2010, 10:24 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

B-man

Gelukig geen foutje gemaakt in mijn eindstand  >:D
Dat scheelt, ik blijf laatste.

Pieter gefeliciteerd.

Het voordeel van laatste worden is dat het volgend jaar nooit slechter en alleen maar beter kan.  ;)
#132 - 09-02-2010, 10:34 uur

Gian

Grove & Otsie zijn dus geeindigd op een prachtige 2e plek ... spijtig van het dode musje, maar geen drama toch

Pieter jij van harte gefeliciteerd
#133 - 09-02-2010, 10:56 uur

B-man

Grove & Otsie zijn dus geeindigd op een prachtige 2e plek ... spijtig van het dode musje, maar geen drama toch

Pieter jij van harte gefeliciteerd

Inderdaad spijtig van de dode mus maar gezien het aantal punten wat ze in de laatste ronde nog hebben weten te behalen een zeer mooie prestatie.

Uiteraard ook een terechte winnaar die al vanaf het begin bovenaan meedraaide in de stand.
#134 - 09-02-2010, 11:30 uur

martinm

Pieter gefeliciteerd !!!
 :afro:
#135 - 09-02-2010, 15:04 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15