Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL GURU 2010/2011

Discussie gestart

B-man

Gegokt en verloren. Ravens willen niet blijkbaar (anders geef je niet die voorsprong weg). Voor mij geen eer meer te behalen na de eerste slechte ronde. Ik volg het uiteraard allemaal maar ga geen scores meer doorgeven, heeft helaas geen zin meer. Ik laat het aan de rest over  :afro: :afro: :afro: Benieuwd wie dit keer wint!! Succes allen!!!
#46 - 16-01-2011, 03:18 uur
« Laatst bewerkt op: 16-01-2011, 03:23 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Gegokt en verloren. Ravens willen niet blijkbaar (anders geef je niet die voorsprong weg). Voor mij geen eer meer te behalen na de eerste slechte ronde. Ik volg het uiteraard allemaal maar ga geen scores meer doorgeven, heeft helaas geen zin meer. Ik laat het aan de rest over  :afro: :afro: :afro: Benieuwd wie dit keer wint!! Succes allen!!!

Ach ja , het is maar een spel, misschien toch wel leuk om gewoon een uitslag op te geven, goede uitslag levert ook 30 punten op en telt in superbowl dubbel en daarbij mag je 1 keer je superbowl winnaar veranderen en dat leverd toch nog 25 punten op. Iedereen maakt nog kans.....een aantal hadden de Falcons als winnaar opgegeven en die zijn nu ook uitgeschakeld, als iedereen er dan mee stopt is het ook niet echt leuk meer)
#47 - 16-01-2011, 05:23 uur

martinm

Packers @ Falcons  48-21
1ste TD minuut 10

Tot nu toe:
Aantal TD: 16
Grootste verschil: 27
Snelste TD: Min. 9

Een aantal mag gaan nadenken over een nieuwe Superbowl winnaar want 1 van de favorieten ligt eruit..........denk eraan er mag maar 1 keer de Superbowl winnaar of verliezer veranderd worden !!
#48 - 16-01-2011, 05:28 uur

MiamiHeat

wat een sof....Ravens die verliezen door prutswerk van hun receivers en QB. En de Falcons dan....die hebben een pak op de broek gekregen! Ik kan alweer opzoek naar een nw SB winnaar maar die verander ik pas als de finalisten bekend zijn :-)
#49 - 16-01-2011, 13:23 uur

Pieter79

Packers @ Falcons  48-21
1ste TD minuut 10

De eerste touchdown was volgens mij in de 12de minuut (3:55)...?!
#50 - 16-01-2011, 16:59 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

Ach ja , het is maar een spel, misschien toch wel leuk om gewoon een uitslag op te geven, goede uitslag levert ook 30 punten op en telt in superbowl dubbel en daarbij mag je 1 keer je superbowl winnaar veranderen en dat leverd toch nog 25 punten op. Iedereen maakt nog kans.....een aantal hadden de Falcons als winnaar opgegeven en die zijn nu ook uitgeschakeld, als iedereen er dan mee stopt is het ook niet echt leuk meer)

Heb niet voor niets een underdog in de SB gezet...Helaas ligt ook de verliezend finalist er al uit  ::)

Ik zal tzt nog wel vervangende teams invullen, dat mag toch nog??? Green Bay ziet er momenteel wel uit als een kanshebber
#51 - 16-01-2011, 17:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Packers @ Falcons  48-21
1ste TD minuut 10

Ik heb de wedstrijd live gekeken en score gecheckt op NFl site(s):

Meest up to date voor timeline:
http://sports.yahoo.com/nfl/boxscore;_ylt=An0B_S.SCsiK0keYuDnSXin2zr8F?gid=20110115001

Dus precies op min 5:00 in 1ste quart, ik denk dat jij op NFL.com hebt gekeken en time of possision was inderdaad 3:55
GB 0    ATL 7    Plays: 7    Possession: 3:55
#52 - 16-01-2011, 17:30 uur

martinm

Heb niet voor niets een underdog in de SB gezet...Helaas ligt ook de verliezend finalist er al uit  ::)

Ik zal tzt nog wel vervangende teams invullen, dat mag toch nog??? Green Bay ziet er momenteel wel uit als een kanshebber

Ref. bericht hierboven:
Een aantal mag gaan nadenken over een nieuwe Superbowl winnaar want 1 van de favorieten ligt eruit..........denk eraan er mag maar 1 keer de Superbowl winnaar of verliezer veranderd worden !!
Dus je mag 1 verandering maken, in jou geval de winnaar of verliezer, wacht je tot na de NFC/AFC finales krijg je nog maar 10 (winnaar) of 5 (verliezer) punten dus om nog kans te maken op de meeste punten verander de winnaar na dit weekend en dan heb je in ieder geval nog kans op 25 punten voor jou winnaar.
#53 - 16-01-2011, 17:33 uur
« Laatst bewerkt op: 16-01-2011, 22:33 uur door martinm »

Pieter79

Packers @ Falcons  48-21
1ste TD minuut 10

Ik heb de wedstrijd live gekeken en score gecheckt op NFl site(s):

Meest up to date voor timeline:
http://sports.yahoo.com/nfl/boxscore;_ylt=An0B_S.SCsiK0keYuDnSXin2zr8F?gid=20110115001

Dus precies op min 5:00 in 1ste quart, ik denk dat jij op NFL.com hebt gekeken en time of possision was inderdaad 3:55
GB 0    ATL 7    Plays: 7    Possession: 3:55

Dat is een goeie... ik denk ik haal alle stats van de NFL website af maar die kloppen inderdaad niet. Heb ook de wedstrijd teruggekeken en zag de eerste touchdown @ 5:00. De tijden op NFL zijn blijkbaar niet het moment van touchdown.

Bedankt voor de info Martin!

Gr. Pieter
#54 - 16-01-2011, 18:01 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."

martinm

Seahawks @ Bears is begonnen, snelle 1ste TD van Bears minuut 3........

Update, rust: 21-0 voor de Bears.....niet echt spannend...

Eindstand: Seahawks @ Bears 24-35 (1ste TD min. 3)

Het zag er lang naar uit dat een aantal deelnemers punten gingen scoren (15 punten halve uitslag) maar door 2 late TD van Seahawks ging dit de mist in........

Tot nu toe:
Aantal TD: 24
Snelste TD: Min. 3

Finale NFC is bekend: Green Bay Packers @ Chigago Bears
#55 - 16-01-2011, 19:15 uur
« Laatst bewerkt op: 16-01-2011, 22:38 uur door martinm »

martinm

Rust bij: NY Jets @ NE Patriots  14-3

Toch wel verrassend.........
#56 - 17-01-2011, 00:06 uur

Pieter79

We zijn de Jets en Patriots nu ook aan het volgen... M'n vrouw is Jets fan dus zou mooi zijn als ze winnen! :)
#57 - 17-01-2011, 00:18 uur

martinm

We zijn de Jets en Patriots nu ook aan het volgen... M'n vrouw is Jets fan dus zou mooi zijn als ze winnen! :)

Eigenlijk ben ik ook voor de Jets maar voor mijn poule zou het beter zijn als de Patriots winnen....

Eindstand Jets @ Patriots  28-21 (1ste TD min. 20)

Tot nu toe:
Aantal TD: 30
Snelste TD: Min. 3

Nou daar gaat bijna voor iedereen (op Pieter79 na) zijn Superbowl winnaar en/of verliezer......
#58 - 17-01-2011, 00:52 uur
« Laatst bewerkt op: 17-01-2011, 02:10 uur door martinm »

martinm

NFC Finale:
Sun., jan. 23, 3:00 p.m. ET
Green Bay Packers@ Chigago Bears

AFC Finale:
Sun., jan. 23, 6:30 p.m. ET
New York Jets @ Pittsburgh Steelers

Je kan vanaf nu je Superbowl winnaar of verliezer aanpassen, let wel het is 1 keer, dus mocht je nu al beide fout hebben, helaas je mag er maar 1 veranderen.
Doe je dit voor de AFC/NFC finale dan leverd dat voor de winnaar nog 25 punten en verliezer 10 punten op.
Doe je dit na de AFC/NFC finale dan kan je nog max 10 punten voor de winnaar en 5 punten voor de verliezer krijgen.

Tussenstand volgt.......
#59 - 17-01-2011, 01:54 uur

martinm

Tussenstand:
Babarage    95 (5 X winnaar, 3 X halve uitslag)
Pieter 79     65 (5 X winnaar, 1 X halve uitslag)
Gian           55 (4 X winnaar, 1 X halve uitslag)
Martin         50 (4 X winnaar, 2 X TD min.)
MiamiHeat   45 (3 X winnaar, 1 X halve uitslag)
Hans B       35 (2 X winnaar, 1 X halve uitslag)
Otsie          30 (3 X winnaar)
B-man        20 (2 X winnaar)
#60 - 17-01-2011, 02:05 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15