Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Playoffs 05/06

Discussie gestart

usaxtreme

hmm ik had me voorspelling al fout wie er in de superbowl zou staan maar ik mag dus nog wel meedoen met de score...

Seattle - Pittsburgh     

ht      10    -    14

eind   13   -     24         

#211 - 01-02-2006, 14:13 uur

B-man

hmm ik had me voorspelling al fout wie er in de superbowl zou staan maar ik mag dus nog wel meedoen met de score...

Seattle - Pittsburgh     

ht      10    -    14

eind   13   -     24         

Niemand heeft die voorspelling goed hoor, al zat PetraVS er wel zeer dichtbij.

Je score is genoteerd.

B-man
#212 - 01-02-2006, 15:38 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Nog een paar nachtjes slapen en we weten wie de Superbowl wint! De meeste voorspellingen zijn nu wel binnen en Seattle is (tot nu toe) favoriet.

B-man
#213 - 02-02-2006, 15:36 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

ja ben benieuwd  :D
#214 - 02-02-2006, 22:42 uur

Wop

Zitten jullie voor de TV zondagnacht ? ( 0.00 uur SBS6 )
#215 - 03-02-2006, 11:25 uur

B-man

Zitten jullie voor de TV zondagnacht ? ( 0.00 uur SBS6 )

Uiteraard!!!

B-man
#216 - 03-02-2006, 16:27 uur

MiamiHeat

TER INFO................

SBS 6 zal de SUPER BOWL LIVE uitzenden a.s. zondagavond om 00.00 uur begint de uitzending..............

Woeheeeee, heb vandaag verlof voor de maandag ingedient (en gekregen)..............hebben we toch een ouderwetse Super Bowl Sunday!!!

Oh ja............die voorspelling van mij komt nog hoor. Er zijn nl nogal wat ontwikkelingen gaande mbt blessure's bij Key Players. Sommigen zijn echt te snel geweest met hun voorspelling is mijn mening.................

Cheerzzzzzzzzzz

JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#217 - 03-02-2006, 18:20 uur

usaxtreme

ik moet weer vroeg op dus t gaat niet lukken  ::)
#218 - 03-02-2006, 18:38 uur

B-man

TER INFO................

SBS 6 zal de SUPER BOWL LIVE uitzenden a.s. zondagavond om 00.00 uur begint de uitzending..............

Woeheeeee, heb vandaag verlof voor de maandag ingedient (en gekregen)..............hebben we toch een ouderwetse Super Bowl Sunday!!!

Oh ja............die voorspelling van mij komt nog hoor. Er zijn nl nogal wat ontwikkelingen gaande mbt blessure's bij Key Players. Sommigen zijn echt te snel geweest met hun voorspelling is mijn mening.................

Cheerzzzzzzzzzz

JAZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wacht ook tot het laatste moment al moet je wel goed oppassen want je krijgt natuurlijk tactische en psychologische spelletjes nu, wel blessure, niet blessure.

B-man
#219 - 03-02-2006, 18:48 uur

MiamiHeat

Hoe laat moet de voorspelling uiterlijk binnen zijn?

Oh ja......dit is wel leuk..............kijken of we in de uitzending komen met onze vragen....moet je wel je forum naam doorgeven ;D ;D

SBS 6 doet live verslag de 40e editie van de Super Bowl. De Pittsburgh Steelers nemen het op tegen de Seattle Seahawks.
Vragen en opmerkingen over de Super Bowl kun je mailen naar: superbowl@sbsonline.nl

#220 - 03-02-2006, 19:53 uur
« Laatst bewerkt op: 03-02-2006, 22:27 uur door The Grove »

B-man

Hoe laat moet de voorspelling uiterlijk binnen zijn?

Oh ja......dit is wel leuk..............kijken of we in de uitzending komen met onze vragen....moet je wel je forum naam doorgeven ;D ;D

SBS 6 doet live verslag de 40e editie van de Super Bowl. De Pittsburgh Steelers nemen het op tegen de Seattle Seahawks.
Vragen en opmerkingen over de Super Bowl kun je mailen naar: superbowl@sbsonline.nl

De limiet geldt zoals die in andere wedstrijden ook gold, voordat de wedstrijd aanvangt. Laten we de deadline vaststellen op 23.59.

B-man
#221 - 04-02-2006, 12:42 uur

MiamiHeat

Ok hier mijn voorspelling:

Seattle - Pittsburgh:   

HT score: 7 - 7

FT score: 28 - 16

Seattle will by the Superbowl XL winner

DEZE VOORSPELLING IS NIET MEER GELDIG, ZIE VOLGENDE POST VAN MIJ

De Final Score is de score na eventuele Overtime..........toch???
#222 - 05-02-2006, 15:49 uur
« Laatst bewerkt op: 05-02-2006, 20:54 uur door The Grove »

B-man

Ok hier mijn voorspelling:

Seattle - Pittsburgh:   

HT score: 7 - 7

FT score: 28 - 16

Seattle will by the Superbowl XL winner

De Final Score is de score na eventuele Overtime..........toch???

Genoteerd. De Final Score geldt idd, ook als er OT is.

Dan hierbij ook mijn score:

Seattle vs Pittsburgh     27 - 34 Pittsburgh wint
HT 10 - 17

B-man
#223 - 05-02-2006, 16:04 uur

Wop

Jullie houden het wel een beetje rustig he vannacht op dit forum  ;)

#224 - 05-02-2006, 16:19 uur

MiamiHeat

Wat ik normaal nooit doe én omdat het nog geen 23.59 uur is ga ik mijn vorige voorspelling wijzigen:

Pittsburgh - Seattle

HT: 14 - 14

FT: 27 - 24

Pittsburgh winner of XL Superbowl 2006

Ik kreeg net een visioen en daarom moest ik wijzigen.

Allemaal een fijne en gave wedstrijd toe gewenst.

Cheerzzzzzzzzzzzzz
#225 - 05-02-2006, 20:52 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15