Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Playoffs 05/06

Discussie gestart

usaxtreme

Wat ik normaal nooit doe én omdat het nog geen 23.59 uur is ga ik mijn vorige voorspelling wijzigen:

Pittsburgh - Seattle

HT: 14 - 14

FT: 27 - 24

Pittsburgh winner of XL Superbowl 2006

Ik kreeg net een visioen en daarom moest ik wijzigen.

Allemaal een fijne en gave wedstrijd toe gewenst.

Cheerzzzzzzzzzzzzz

dat is geen visioen je aapt mij gewoon na  ;D :P
#226 - 05-02-2006, 23:39 uur

B-man

Wat ik normaal nooit doe én omdat het nog geen 23.59 uur is ga ik mijn vorige voorspelling wijzigen:

Pittsburgh - Seattle

HT: 14 - 14

FT: 27 - 24

Pittsburgh winner of XL Superbowl 2006

Ik kreeg net een visioen en daarom moest ik wijzigen.

Allemaal een fijne en gave wedstrijd toe gewenst.

Cheerzzzzzzzzzzzzz

Volkomen legaal hoor, genoteerd!

B-man
#227 - 05-02-2006, 23:39 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

En toch krijg je weer goosebumps bij het horen van het volkslied prachtig  8)
Let's get ready to rumble  :D
#228 - 06-02-2006, 00:18 uur

Tekkel

En toch krijg je weer goosebumps bij het horen van het volkslied prachtig  8)
Ik ben even gaan zappen, het hoort toch gezongen te worden?

Bart
#229 - 06-02-2006, 00:22 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

MiamiHeat

das toch verkrachting van het  volkslied !!! verder valt pittsburgh erg tegen en seattle is bestolen van een TD. tis wel een gave pot. ga weer lekker verder kijken. QB van PS is toch een rare gast!
#230 - 06-02-2006, 01:37 uur

Tekkel

Ik heb het idee dat Seattle een beetje genaaid wordt.

Bart
#231 - 06-02-2006, 01:58 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

B-man

das toch verkrachting van het  volkslied !!! verder valt pittsburgh erg tegen en seattle is bestolen van een TD. tis wel een gave pot. ga weer lekker verder kijken. QB van PS is toch een rare gast!

Tja, ik was er ook geen fan van maar het is een ode aan New Orleans zullen we maar denken.. Ik moet zeggen dat ik de score magertjes vind voor deze 2 ploegen, wel leuk om naar te kijken verder.

Niemand heeft de HT-voorspelling goed.

B-man
#232 - 06-02-2006, 02:00 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Ik heb het idee dat Seattle een beetje genaaid wordt.

Bart

dat nare idee heb ik ook want ik zag echt geen TD van Pittsburgh. 3e q gaat beginnen
#233 - 06-02-2006, 02:33 uur

MiamiHeat

verdiende winaar en ik ga slapen
#234 - 06-02-2006, 04:11 uur

B-man

Weer goed voorspeld  ;D

Einduitslag gaat volgen

B-man
#235 - 06-02-2006, 04:12 uur

B-man

De mensen die de winnaar goed hadden voorspeld:

Heivalido, Chicago, The Grove en B-man. Allemaal 10 punten erbij dus want er zijn verder geen uitslagen goed geraden.

Einduitslag:

The Grove wint minimaal en mag zich "NFL Guru" noemen tot het nieuwe seizoen weer begint, congratulations.

1. 40 punten = The Grove (goed dat je nog een aanpassing deed voor aanvang)
2. 35 punten = B-man en PetraVS
3. 25 punten = Wop, Chicago, Hans B, Gian, en Heivalido

B-man

#236 - 06-02-2006, 04:20 uur

Ebelix

Wat was nu de uitslag van de wedstrijd?
#237 - 06-02-2006, 07:51 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

usaxtreme

ah nee the grove nfl guru ??  ;D :D ;D

einduitslag   Seattle  10  - Pittsburgh  21

B-man kijk je ff naar mijn voorspelde uitslag..bijna goed he  ;)
#238 - 06-02-2006, 09:08 uur

Wop

Pittsburgh Steelers pakken Super Bowl XL

DETROIT - De Pittsburgh Steelers hebben zondag na dertien jaar weer de Super Bowl gewonnen. In een uitverkocht Ford Field in Detroit werden de Seattle Seahawks met 21-10 aan de kant gezet. Het is de vijfde keer in de historie dat de Steelers de Super Bowl hebben gewonnen.

Seattle trok in het eerste kwart de wedstrijd naar zich toe en nam met 3-0 de leiding. Pittsburgh herstelde zich knap en liep al snel uit naar een 14-10 voorsprong. In het vierde gedeelte van de wedstrijd beslisten de Steelers de wedstrijd definitief.

Tijdens de rust van de wedstrijd traden de Rolling Stones met Mick Jagger op. Het optreden werd met vijf seconden vertraging uitgezonden om seksueel geladen passages onhoorbaar te maken. De frase 'you make a dead man come' uit de klassieker 'Start me up' werd bijvoorbeeld geknipt. In 2004 toonde Janet Jackson tijdens haar optreden haar borst. Daarvoor kreeg tv-zender CBS destijds een boete van 550.000 dollar opgelegd.

Recordhouder

De Steelers mogen zich nu met Dallas Cowboys en San Francisco 49ers recordhouder noemen met vijf Super Bowls. Voor Jerome Bettis was de titel extra bijzonder. De runningback nam zondag na dertien jaar American football op het hoogste niveau afscheid met de Super Bowl in zijn handen. Notabene in zijn geboorteplaats Detroit: "Missie volbracht. Ik ben de gelukkigste mens ter wereld".

Hines Ward werd na het mediaspektakel - de Super Bowl is jaarlijks het best bekeken televisieprogramma in Amerika - uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Hij veroverde met in totaal vijf vangballen 123 yards. Een daarvan was 43 yards en leverde een touchdown op.
#239 - 06-02-2006, 10:55 uur

B-man

ah nee the grove nfl guru ??  ;D :D ;D

einduitslag   Seattle  10  - Pittsburgh  21

B-man kijk je ff naar mijn voorspelde uitslag..bijna goed he  ;)

Yep, als die goed was geweest had je een gedeelde 2e plaats gehad.

B-man
#240 - 06-02-2006, 13:03 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15